Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Phicen

Aloittaja Alice, toukokuu 22, 2015, 18:01:11

« edellinen - seuraava »

Adalmina

#30
Kiitos Aurora tästä upeudesta!  :hbeat:

Sandra toivottaa hyvää ystävänpäivää Bdollilaisille!




Nyt tietenkin kuume jatkuu ja Sandran pitäisi saada kaveri  :faint:
Punahilkka on vähän huudellut mutta katsotaan nyt  :wink:

kuuma92

#31
Phicen Huntress     :smiley:  minun  ensimmäinen  nukke  nyt  sitten  kiinnostaa muutama muukin.
Nämä nuket on kyllä kauniita ja näistä  saa  upeita kuvia.  :photo:   ulos en uskalla vielä viedä.
Ehkä sitten kesällä  kun nuo lumet sulaa pois   ihoon tarttuu helposti pölyä.
Pitää vaan  etsiä varjoisia  paikkoja  missä kuvaan jos nyt  uskallan viedä  tätä ulos.  :chuckle:




Adalmina

Onnittelut ekasta phicenistä kuuma  :D  Hienoja kuvia olet ottanut!
Mä en uskalla omaani pistää edes hyllyyn ettei pölyynny. Sielä se kiltisti kököttää laatikossaan  :cuteyes:

Aliyah82

Tulin nostamaan vanhaa aihetta. Onko muita joille on tulossa Phicen nukke? Minun kaunottareni on vasta matkalla luokseni, mutta meinasin kyllä laittaa kuvia kun saapuu kotiin.

Freyr

Vielä vasta toivelistalla itsellä.  Odotan innolla kuvia Aliyah. 
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Aliyah82

^Kuvia tuloo kyllä :)

Mites tuo Phicenien hiusten vaihto? Luulin itse automaattisesti että hiukset ovat vaihdettavissa "klick on" tyyliin... eli että hiukset ovat joillain kiinnikkeillä kiinni ja ne saa helposti vaihdettua. Ennen kuin satuin näkemään tulevan nukkeni kloonin youtubessa ja siltä oli nyrhitty kaikki hiukset saksilla pois :shock:, tubettaja esitteli peruukkivaihtoehtoja nukelle.

Itse ostin jo yhden Kumikin peruukin valmiiksi nukelle, ja mietin myös Obitsun peruukkeja. Mutta en kyllä tiedä uskallanko skalpeerata miltei satasen nukkea lopullisesti :whaddado:

Puppeteer

Oliko kukaan tilannut suoraan Phiceniltä? Siellä ei löydy maksuvaihtoehtoja ja mietin, että käykö Paypal vai ei. Vuonna -16 jo miettinyt tämmöisen ostoa, mutta vielä vaan jäänyt hankkimatta..

Puppeteer

Hoo! Sain tänään ensimmäisen Phicenini! En tosin tilannut suoraan firmalta, vaan Ebaysta, josta löysin pienen lilliputtinuken hyvään hintaan.

Olen vähän yllättynyt sen, ööö, ihosta? Se tuntuu niin jännälle, enkä oikein tiedä tykkäänkö siitä vai en. Korkkarijalkojen vaihtaminen oli myös kamalaa ja pelkäsin rikkovani nuken pinnan, mutta onnistuin lopulta ilman vaurioita. Vaatteita pitäisi alkaa ompelemaan ja vaaleista kankaista lähden liikkeelle heti kun saan inspiraation. Tuntuu todella vaikealta alkaa ompelemaan jotain niin pienelle, kun en ole aikoihin ommellut  ::)