Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Phicen

Aloittaja Alice, toukokuu 22, 2015, 18:01:11

« edellinen - seuraava »

Freyr

Hitsi kun itsekkin hiemna kuolaillut, etenkin tuota aasialaisneitoa... Mutta kun ei ole varaa, niin ei ole varaa, pitää tyytyä ihastelemaan Alicen kuvia
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Tipitii

Upea nukke  :peukku: melkein pelottavasti niin oikean ihmisen näköinen  :D

Alice

Onhan nämä tosiaan realistisempia kuin Barbiet ym.! Tein Eevalle myös oman instagrammin mm. Ken seikkailee -tilin luojan Susannan Phicenin innoittamana, joten sieltä voi myös tsekkailla kuvia (joita tosin nyt vasta pari): @eevasworld 

Freyr

Olikos Alice minkähintainen toimituksineen tuo, jos oli perushinnaltaan lähemmäs 70 USD, ja kävikö tullissa vai livahtiko lävitse?

Täytyy vakavissaan harkita säästämistä että saisi oman Phicenin myös
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

avotuli

Heti piti änkeä seuraamaan Eevan taivalta Instaan!

Löytyi Phicenin tehdassivuilta myös Bettie Page, tällä on vaan muovitukka joten ahdistaa. Onko Eevalla istutettu tukka?
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Alice

Eeva oli vähän päälle 100 e (toimituskulut sisältyi siihen).

Nämä alla olevan linkin Phicenit taas on niitä halvempia, mutta näillä on muovia se ''luuranko'' ja olen lukenut, että se ei ole yhtä kestävä kuin teräksinen, joka mun Phicenillä on:

http://www.ebay.com/itm/1-6-PHICEN-LIMITED-Female-Seamless-Body-in-Pale-Large-Bust-12-Female-Figure-04-/151320014318?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item233b602dee

Avotuli, joo on rootattu tukka!

Merineiti

seurattu (mielikuvitukseton @merineiti) ja lisää kuvia vaan, aivan ihania :D

En ehkä ihan heti uskalla itselle hankkia. Sain jo obitsu kroppaan mustelmia pelkästä pään vaihdosta, tämä vaikuttaa vielä herkemmältä tapaukselta
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Merineiti

Voi ei! Phicenillä myös mies :D luin myös huhua, että mukaan tulee myös ylimääräisiä osia...

https://www.facebook.com/iphicen/posts/662367247237521
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Puppeteer

Onko hyviä vinkkejä mistä näitä kannattaa tilata? Pidempään on tällainen tosi upea figuuri kiinnostanut ja ehkä tänä vuonna olisi sitten sen aika kotiutua tänne. Ilmeisesti noilla on laadussakin jotain eroa, joten valistakaa tietämätöntä siitä, miten tuollainen sitten kannattaa valita. Kalliimmilla siis ilmeisesti on vahvempi 'luuranko'? Ymmärsinkö oikein?

Alice

Ebaysta ihan satunnaiselta myyjältä tilasin onnistuneesti omani ja kun tein taustatyötä ennen ostamista, luin sen verran arvosteluja että kyllä kannattaa se stainless steel skeletonilla varustettu ostaa. Ne muoviosat oli napsahdellut monella helposti poikki käsiä ja jalkoja taivutellessa.

Freyr

Edelleen jaksaa kyl kiinnostaa Phicen itseäkin.  Pitäisi oikeasti nyt vielä kun on työkokeilua menossa ja vähän paremmat tulot, joku kuukausi pistää "kivarahat"  ja tilata se nätti aasialaisneito.  Sitten voisi ruveta tekemään vaatteita hälle myös.

Alicella on  kyl nätti tyty
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Adalmina

Mistä sen tietää että onko muovi luuranko. Metalli luurangossa lukee tietty "stainless steel" mutta jos lukee pelkästään "stainless" niin kumpi se silloin on?
Ja jos lukee vain pelkästään seamless niin onko se aina muoviluurangollinen?  :whaddado:
Eli onko siitä metalliluurangosta aina maininta ja muovista ei mitään
(mun englannin taito ei oo parhaasta päästä  :blush: )

Ivla

En osaa kyllä kaikkeen vastata, mutta "stainless"  eli ruostumaton luulisi viittaavaan metalliin vaikkei muovikaan toki ruostu). "seamless"eli saumaton viitannee vain siihen, etteivät nuken nivelet näy ulospäin(?).

Adalmina

Lainaus käyttäjältä: Aurora - toukokuu 22, 2015, 19:26:46
...Mulla on kaksin kappalein sitä punatukkaista nukkea jolla on sama kroppa kuin tuolta linkistä löytyvällä. Maalasin ekalle uuden naaman, ja ajattelin laittaa sen myyntiin jossain vaiheessa.   :smiley:
......



Mulla on Flickrissä joitakin kuvia ekasta Phicenistäni: https://www.flickr.com/photos/moccasiini/sets/72157646103931891/

Just  tuola harrastetavoitteissa lupailin että vähempi nukkeja ja enempi vaatteita. Ja nyt jo hirvee nukkekuume päällä!  :head-to-the-wall: 
En vaan osaa päättää että minkä haluaisin  :whaddado:

Josta pääsenkin asiaan  :wink:  Vieläkös Auroralla on myymättä tuo maalattu nukke? Tai meinaatko enää edes myydä?

Marianne

#29
Sulle varattu nyt.  :cuteyes: Mun pitäis ehkä maalata se toinenkin Phicenini jossain vaiheessa.  :tongue:

Tulisipa noita lisää. Nyt ei ole oikeastaan kuin kaksi Phiceniä, joista mä tykkään: se oma punatukkainen ja Alicen aasialaisneito.

Se Phicenin mieskroppa näyttää kamalan pätkältä! :rofl: Siis varsinkin niiden isojen muskelien kera. Miksei voi olla sellaista hoikkaa miesnukkea? Eikö sellaiset muka myisi? Toivon, että Integrity Toysin uusi kroppa miesnukeille (joka ilmestyy tänä vuonna) olisi vähemmän lihaksikas ja enemmän mallimaisen hoikka kuin nykyinen. Ei tarvitsisi olla niin pitkäkään. Tai jos olisi useampi erilainen kroppatyyppi miesnukeille... Siitä tykkäisin.  :blush:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.