Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Phicen

Aloittaja Alice, toukokuu 22, 2015, 18:01:11

« edellinen - seuraava »

Alice

Laitan näille oman ketjun nyt pystyyn, koska harkitsen jo vakavasti Phicenin seamless bodyn hankkimista. Oliko muilla kuin Auroralla näitä? Kuvia? Kokemuksia?  :D

Toy Box Philosopher on tehnyt tosi hyvän arvostelun ja jos päädyn ostamaan Phicenin, hankin varmaankin juuri tämän hänen kuvissaan esiintyvän mallin

http://www.toyboxphilosopher.com/2015/01/phicens-super-flexible-seamless-16.html


 

Jasmiina2

Wow, en ole ennen noista nukeista kuullut, mutta tuota arvostelua lukiessa tuli sellainen tunne että tuollainen kroppa on pakko saada. :D Vähän kyllä huolettaa se kuinka helposti nukke näyttää likaantuvan.  :cry:

Alice

Joo on ilmeisesti tosi herkkä, ajattelinkin että sitten jos ja kun saan oman, niin pitää pukea vain vaaleisiin vaatteisiin tai jotenkin suojata kroppa aina.

Marianne

#3
Oho, luulin että mä joskus tein jo ketjun näille nukeille. Mutta eipä löydykään mistään. Mulla on kaksin kappalein sitä punatukkaista nukkea jolla on sama kroppa kuin tuolta linkistä löytyvällä. Maalasin ekalle uuden naaman, ja ajattelin laittaa sen myyntiin jossain vaiheessa.   :smiley:

Se kroppa ainakin pölyyntyy helposti. Mutta tomut lähtee pyyhkimällä. En ole huomannut, että mitään tahroja olis tullut, mutta mulla ne nuket on yhä bikineissä, ja säilytän niitä alkuperäisissä laatikoissaan.

Mulla on Flickrissä joitakin kuvia ekasta Phicenistäni: https://www.flickr.com/photos/moccasiini/sets/72157646103931891/
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alice

Kiitos linkistä Aurora, kävinkin ihailemassa kuvia siellä. Kyllä se taitaa olla ''pakko'' tällainen hommata  :smiley:

Alice

Nukke saapui tällä viikolla  :aplause: Ja sai nimekseen Eeva, koska raukalla ei ollut ennestään nimeä  ( en ala kutsumaan tätä Super Flexible Seamless Stainless Steel Skeleton  Mid Bust Pale Bodyksi  ::) )



Tämä oli kyllä jännä kokemus kaikkien jäykkämuovisten muotinukkejen jälkeen! Materiaali on sellaista pehmeää squishya ainesta ja kesti hetken tottua siihen. Oikeastaan aika kiva loppujen lopuksi, vaikka sitä pölyä kerääkin.



Mulla ei tahdo myöskään olla hirveästi sopivia vaatteita Eevalle, se on sen verran isoluisempi kuin Barbiet tai Poppyt. Kenkiäkin pitää hankkia, jos Barbin jalka on siro 36 niin tällä on joku 41  :D


Jasmiina2

Onnittelut nukesta Alice! Tosi kaunis on ainakin kuvien perusteella. Mietin että onkohan tuon iho sellaista Dance n Flex Barbien kaltaista kun se on myös ihan hirveä pölynkerääjä.  :D Minkä pituinen tuo nyt onkaan Barbieen tai esim. FR nukkeihin verrattuna?

avotuli

Ohhoh onpas hän viehko!

Meniskö Sindyn kengät? Tai pikkuBjd? Ihana kuvaus jalan koosta, kiitos hihityksestä!  ^^
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Nata

En ollu aiemmin ihan varma onko tuo hienon vai omituisen näköinen, mutta kyllähän se nyt ainakin näissä kuvissa on ihan varsin nätti. Vähintäänkin kiinnostavan näköinen. Ja vartalo toki hieno!
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Alice

Phicen on jotain 28 cm, eli hyvin samanpituinen kuin Barbie. Mittasuhteet on kyllä muuten erilaiset, Phicen on rotevampi. Omituista sanoa näin, koska nukkehan on tosi hoikka ja timmi, mutta barbiin verrattuna se on kuitenkin harteikkaampi ja kaikin puolin isompi - paitsi pää. Pää on pienempi kuin barbilla ja näytti aluksi sen vuoksi oudolta.

Tässä vertailukuvaa jaloista:



Tehdessäni taustatyötä netissä ennen ostopäätöstä, luin, että jotkut Color Infusionin kengät saattaisi sopia ( joten niitä saa tarjota jos löytyy, ostan jos Eeva tykkää niistä  ;) ).

Tässä vielä Eevaa  :smiley:



Onneksi osa Clear-Lanin löysemmistä vaatteista sopii sille, niin ei tarvitse sen olla niissä  ''bikineissä'' joissa se saapui. Ne oli oikeasti vain pari pikkusormen kynnen kokoista kangaspalaa langanpätkillä yhdistettynä  :eieieiei:

Netistä löytyneistä kuvista päätellen suurin osa näistä nukeista näyttää kyllä hengailevan niissä minibiksuissa tai nakuna, ja ehkä se on ihan ymmärrettävää, koska Phicenin kroppa on kyllä uskomaton Barbeihin ym. verrattuna, mutta itse haluan kuitenkin pitää Eevan strategiset osat suurimmaksi osaksi peitettynä  :D

Milo

Vau! Tää on kyllä upea nukke! Onnittelut Alice!  :tongue:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Alice

^ Kiitos Milo  :smiley: Se on kyllä tosi hauska tapaus, sen kanssa on ihan erilaiset posetusmahdollisuudet kuin Barbien tai Integrityn nukkejen kanssa, ainakin sitten kun opin tuntemaan miten nivelet toimivat, etten vahingossa riko niitä. Paketin mukana tuli toki ohjevihkonen, jossa oli kuvia siitä, mihin suuntaan mitäkin niveltä tulee pyörittää oikeaoppisesti.

Adalmina

Voi tämän posetus asentomahdollisuuksista olis kiva nähdä lisää kuvia!  :photo:
Kivan näköinen tapaus muutenkin

Merineiti

oi kuinka ihana! Jännät nuo silmät, näyttää ihan lasisilmiltä mutta ilmeisesti maalatut?
Ja kiitos tuon blogin linkistä, todella mielenkiintoinen.

Käviskö tuolle nukelle monster high nukkejen kengät?
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Alice

Jep, silmät ovat maalatut! Monster High-kenkiä en ole testannut, toisaalta mun omistamat parit on varmaan väärän tyylisiä... Tilasin nyt parit kengät Eevalle, toivottavasti ne on sopivat ja saapuvat pian.

Tässä yksi viikonlopun muutamasta kuvasta - niitä muiden ottamia villimpiä kuvia löytyy googlen kuvahaulla  :D