Aasialaiset pallonivelnuket

Aloittaja myrva, tammikuu 05, 2013, 01:15:59

« edellinen - seuraava »

Letizia

Sunnuntaina satoi vettä, mutta räpsin silti kuvia, koska kameran akku piti saada tyhjäksi... että se sitten kestikin pitkään siinä vaiheessa.

Sadetta katsovat Vappu ja Frieda (Unoa Sist ja Narindoll Narae, n. 43 cm nuket).



Sekä Venny (Dollmore Lilis Liv).



Ja tämä matkantekijä on nimeltään Maisa (Elfdoll Bong Sun Hwa), joka aina saa minut hyvälle tuulelle. :) Hyllyssä kurkkii myös toistaiseksi naamaton Doll in Mind Benetia. (Vapun, Friedan ja Vennyn meikit on tehnyt >jesmo.)



Tinttufia



Ihania nukkeja Letizia  :hbeat:

Kun odotan tätä neitiä http://www.jpopdolls.net/store/images/P/sklayla3.jpg  (muistatteko?) niin  mun muut neidit sai tulla ulos kuvattavaksi....


Pidä kiinni, että et putoa!

Iriz (Planetdoll Riz)

Bonny (Momocolor Bonnie)


Rana

Bonny on todella suloinen ja samoin tuo asu :hbeat: Tulee sellainen mielikuva, että hänelle sattuu ja tapahtuu kaikkea, vaikkei tarkoitus olisikaan joutua pulaan  :D

Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Tinttufia



Layla on tulossa!!! Sain tänään viestin että hän on lähtenyt Jpopdollsilta :aplause: :aplause: :aplause: :aplause: Katsotaan jos hän ehtii Suomeen syyskuussa vai meneekö se lokakuuhun?

On se ollut pitkä odotus, tilaus tehtiin 1. helmikuuta  ::)

Kaye Wiggs Human Sunkissed Layla http://www.jpopdolls.net/store/images/P/sklayla3.jpg

Ivla

Mahtavaa Tinttufia  :aplause: :aplause: :aplause: On tosiaan pitkä odotus, mutta hyväähän kannattaa odottaa  :peukku:

Letizia

Onnea Tinttufia! Oi hitsi kuin tuo on söpö, toivottavasti tulee pian perille asti. Sopii varmasti hyvin nukkejoukkoosi, minusta niissä on kaikissä vähän samaa näköä vaikka ovatkin eri valmistajilta. :)

Frieda poseerasi kesällä yksi päivä. Taitaa olla vähän silmät kierossa..?


karrieerik

Letizian nuket ovat todella upeita :cuteyes: Pitäisi itsekin alkaa säästämään ja hankkia oma BJD, olen sellaisesta haaveillut jo monta vuotta... ::)

Ivla

Oi kun upea Frieda! Tykkään kovasti hänen peruukistaan, ilmeestään ja mekostaan  :cuteyes:

Letizia

Kiitos! Frieda on mun suosikkejani... :)

Tinttufia


Ivla

Onnittelut KAUAN odotetusta nättimyksestä! Wilda on upea ja niin suloinen  :hbeat: :hbeat: :hbeat:

avotuli

Oi että söpöli Wilda  :hbeat:

On kyllä Letizian Frieda kaunis hänkin, ei minusta silimät kierossa ole? Mekko on kaunis!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Alice

Voi, Wilda on niiiiin söötti! Ja nimi on tosi kiva  :smiley: (sekä asu myös kenkineen!)


Onko kellään kokemusta Iple Housen bjd-nukeista? Olen katsellut ''sillä silmällä'' muutamaa JID:iä, ne olisivat vielä sopivan kokoisia.

Letizia

Suloinen Wilda! Ihanat harmaat silmät

Lainaus käyttäjältä: Alice - syyskuu 27, 2013, 05:40:59
Onko kellään kokemusta Iple Housen bjd-nukeista? Olen katsellut ''sillä silmällä'' muutamaa JID:iä, ne olisivat vielä sopivan kokoisia.

Minulla on ollut Iplen YID-linjan nukke, mutta JIDeistä ei ole omaa kokemusta. Nuket ovat olleet hyvälaatuisia, samoin oheistavarat. (Jokin nukessa tietysti tökki kun kerran möin sen pois, mutta se taas oli makukysymys.)

Se pitää sanoa, että oman kokemukseni perusteella en suosittelisi ns. "mobility type" -kroppaa, jossa reisi on kahdessa osassa ja siksi pyörii. Lisää liikkuvuutta, jos osaa ja jaksaa käsitellä, mutta minusta se oli vain hiiskatin ärsyttävä ja lopulta liimasin nivelen kiinni. Tosin olen kuullut, että se on sittemmin uudistettu ja nykyinen toimisi paremmin.



Alice

Ah, hyvä tietää tuosta mobility-tyypistä, olisin ilman muuta ottanut sen. Pitääkin tehdä tarkempaa tutkimusta noista kroppamalleista ennen ostopäätöstä.

Mulla on nyt muutama vaihtoehto, hirveän vaikea päättää minkä valitsisi! Sitten ei kuitenkaan ihan heti voi törsätä kaveriin ja mitä jos livenä ei bondaakaan nuken kanssa, jota on ensin venannut kuukausikaupalla  ::)

Kassia olisi kuitenkin top 3:ssa:

http://iplehouse.com/home/shop/item.php?it_id=1540865037&nhn1=en

samoin kuin Soa:

http://iplehouse.com/home/shop/item.php?it_id=1320363640&nhn1=en