Aasialaiset pallonivelnuket

Aloittaja myrva, tammikuu 05, 2013, 01:15:59

« edellinen - seuraava »

Ivla

Onneksi olkoon, Tinttufia  :aplause: Nyt vain odotellaan  :cuteyes:

avotuli

Täällä me kaikki varrotaan söpöliiniä  :peukku:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

avotuli

Ooo mikä dooris. Hän on siis näemmä androidi tms? Lisää kuvia kehiin, kroppa on vähintään jännittävän näköinen silmistä puhumattakaan. Kauniit kurvitkin.  :peukku:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Aliisa

Poistin täältä K-18 -kuvat. Tämä keskustelualue näkyy kaikille nettisurffaajille, eli myös lapsille, joten ei ole soveliasta pitää eroottissävytteisiä kuvia täällä kaikkien nähtävillä. Tämä on ollut aina foorumin yleinen linjaus ja lisäsin siitä tarkennuksen foorumin sääntöihin. Voisiko kuvien postaaja laittaa ne K-18 -alueelle? Kiitokset. :peukku:

Linda S. Irina

Poistin itse myös linkit, joissa näkyy nukkea ja molemmat viestit, koska niissä ei ollut enää järkeä. Mutta ihan tiedoksenne jotta minua ei pidettäisi jotenkin sairaana; en itse kuvannut nukkea laisinkaan eroottisessa mielessä, ei ainakaan tämä robotti ymmärrä mitään mikä liittyy eroottisuuteen, ja itselle jos jossain rinnat näkyy ei ole iso asia. Miehetkin kulkevat ilman paitaa. ;_; Ja ne rinnat vain sattuivat olemaan siinä rinnassa kun kuvasin nukkea!  :chuckle:

Linda S. Irina

Heitetään esille jotain vähän lapsiystävällisempää. :D

Sain tuolle toiseksi uusimmalle nukelleni vihdoinkin nimen: Paradoksi. Ja tämä tapaus on androgyyni. :D







Ja tästä kehkeytyi jotain vähän isompaakin, ja siitä jatkoa kohta k-18 -puolella, koska se sisältää erään robottineitosen. :D

Linda S. Irina


Linda S. Irina

Paradoksia kuvailin :D (Sain aikaiseksi tehtyä jopa paidan ja housut tuolle... \o/)


Ja Lady Mariposaa, joka alkaa pikku hiljaa pitkän ajan kuluessa kasaantua kokonaiseksi:




Tuon mekon on tilaustyönä minulle valmistanut Yenna-niminen BJD-harrastaja. Ihana <3

Ivla

Hyvin tyylikkäitä ja hienoja kuvia, Linda S. Irina  :cuteyes: Lady Mariposaa olisi hieno nähdä lisää  :Look_Up:

Freyr

Aivan ihania... Itsekkin edelleen haaveilen bjd-nukesta... mutta niin tyyriitä tapauksia ettei tahdo olla toivoa moiseen...  haluaisin jonkun oikein komean pojan hyvillä lihaksilla ja ruumiinrakenteella (ja pään pitää olla myös komea ja "normaalin" muotoinen...  olen hyvin tarkka. :D 

Semmoinen uros olisi kiva saada juttuseuraksi ja pitään tpta monstereiden tyttölaumaa kurissa
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Rana

Minulla on kaksi BJD herraa mutta tässäpä kuvia tästä ensimmäisestä, jonka ulkonän suhteen alan olla tyytyväinen. Nämä ensimmäiset ovat yhdeltä museokanavalta (ja loput kuvat siitä reissusta pienen sanaharakan kera löytyvät täältä).


Moldina on siis Angelheimin Venetio ja herralla on pituutta 70 senttiä. Hartsi on valkoista vaikka se huonossa valossa menee aina keltaiseksi  :eieieiei:


Otukseni on nimeltään Saturne ja on luovuuden jumala ammatiltaan XD


Takin olen väsännyt kirpparilta löytämästäni vauvan takista. En voinut vastustaa noita korvia <3 Farkut ja paita ovat myös tekemiäni. Peruukki on Soomilta ja kengät Dollmorelta.


Vielä kuva lopullisesta meikistä, koska kanavalle mennessäni en löytänyt koristeitani mistään. Tässäpä Sakke vaihtoehto peruukilla joka on Crobidollilta. Paita on taas tehty kippikseltä löytyneestä lasten topista. Eihän tuota printtiä voinut sinne jättää XD
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Ivla

Upeissa maisemissa olet, Rana, käynyt kuvaamassa  :smiley: Kauniita kuvia ja kekseliäitä vaatteita!  :aplause:

Tinttufia



Toinen bjd nukkeni saapui eilen, Momocolorin Bonnie


Nyt pitäisi vaan löytää hänelle vaatteet sekä kengät  ;)

Ivla

Voi, kun suloinen Bonnie!  :cuteyes: Minkä kokoinen hän on?

Tinttufia



Kiitos! Hän on noin 29 cm, eli vähän välikoko yo-sd ja msd väliin....