Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

WildFlower- nuket

Aloittaja Täti Monika, syyskuu 20, 2014, 16:57:06

« edellinen - seuraava »

Täti Monika

En ollut varma sopisivatko nämä WildFlower- nuket tänne vai kuuluisivatko kustomointi- osioon, mutta kun tekijä nyt kuitenkin on nimennyt sarjan ja näitä on jo vaikka kuinka monta eri muottia ja versioita kustakin muotista niin menköön nyt täällä.

Nukkebrändin luoja siis Andrea Meyer ja konseptina OOAK- päät valmiissa (  :barbie: ,  dyny, obitsu yms.) kropissa.
Mulla on tämä yksi, Ruby- kasvomuotti nimeltään. Olen nimennyt nuken Mannaksi ja kroppana tällä on pienirintainen obitsu.





Manna esittelee ekassa kuvassa muutamia vaatekappaleita Clear-lanin viimeisimmästä mallistosta.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Milo

Aivan ihana uutuus jälleen Täti Monikalla! Paljon nämä tälläiset nuket kustantaa? On niin persoonallisen näköinen, ei mikään tyypillinen siloposki.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Täti Monika

Juu, persoonallisia nämä villikukkaset ovat  :Look_Up: Mitä nyt etsystä katsoin niin hinnat ovat siinä 60- 90 euroa. Käy etsyssä katsomassa erilaisia kasvomuotteja. En saanut sitä linkkiä tähän mutta kun menet etsyyn niin laita hakuun WildFlower doll-- pääset Andrean sivuille. Siellä näkyy tällä hetkellä myynnissä olevat. Andrea tekee myös tilaustöitä eli asiakas voi valita kasvomuotin, hiusvärin, silmien värin yms.

Jos muilla on näitä, niin laitelkaahan kuvia  :photo:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Milo

Aivan hurmaavia nuo Villikukat. Mun suosikki on tää: https://www.etsy.com/listing/204109968/wildflower-dolls-rosie-41-ooak-special?ref=related-0
Tuo Täti Monikan nukke muistuttaakin muuten laulajatar Muskaa!  :tongue:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Adalmina

Kivan näköinen uus nukketuttavuus! Onko sen pää semmoinen pehmeä kuitenkin että pystyy kroppia vaihdella vai mitä ainetta on?

Täti Monika

Pää on kova ja käsittääkseni jonkinlaista hartsi- kipsiseosta. Mulla ei ole yhtään hartsinukkea joten en voi verrata, mutta eniten kovuus muistuttaa mulla olevista silkstone- päätä. En itse ainakaan tohtisi lähteä yrittämään pään irrottamista. Tältä tekijältä on mahdollista ostaa OOAK- pää muihinkin kroppiin, ja muistan että joku oli tilannut pään Poppy- kroppaan.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Letizia

Kiehtova nukke. Muistan, että olen ensimmäisen kerran törmännyt näihin joskus vuosia sitten ja mulla oli jokin suosikkimuotti, jonka korkeisiin poskipäihin erityisesti ihastuin, mutta en enää muista mikä sen nimi oli. Sen jälkeen on kyllä tullut paljon uusiakin!

Mukava nähdä tällainen täällä Suomessakin - Manna näyttää olevan aivan omassa elementissään näissä kuvissa.

Täti Monika

"Villikukka" Mannaa tuli kuvattua nukketarinaan.



"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

avotuli

Hii onpas viehättävä kuva, niin elävä! Voi noita yksityiskohtia. Tarinaa ootellessa...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Louhi

Aivan ihana nukkesarja. Tulee mieleen 80-luvun itäeurooppalaiset nukkesavianimaatiot, joita katsoin telkkarista. En kyllä varmaan raaskisi investoida nukkeen yli 50 euroa, mutta on silti aivan ihania  :hbeat: .

Täti Monika

Onko kukaan hankkinut WildFlower- nukkea? Olisi kiva nähdä niitä tässä ketjussa, jos jollakulla niitä on.
Itsellä edelleenkin vain tämä yksi. Ja nyt kun tää mulla jokusen vuoden ollut ja ainoa obitsu-kroppainen, niin täytyy sanoa että vaikka obitsut taipuvaisia ovatkin niin laatu on heikohko  :gonna-cry: kroppa alkaa olla tosi lötkö ja käsitellessä milloin mikäkin ruumiinosa putoaa  :mad:



Hyvää kevättä silti  :wave:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Jasmiina2

Aika hauskainen. En ole näitä ennen nähnytkään.  :D

Alice

Ihana keväinen kuva! Nämä on hauskoja nukkeja, muistan Etsystä katselleeni päitä silloin kun laitoit Täti Monika ensimmäisiä kuvia tänne  :smiley:

Seija V

Täti Moonika: Obitsujen heikko nykylaatu on valitettava tosiasia. Pullip-piireissä noita obitsuvartaloita suositaan kovasti ja usein harmittaa nähdä moitteettomassa kunnossa oleva stock-vartalo vaihdettavan obitsuun jonka elinikäennuste siistilläkään pidolla ei ole pitkä.

Täti Monika

Jaahas- ei ole kukaan vissiin hankkinut WildFloweria kun ei ole kuvia tullut ketjuun  :whaddado:

Pitkästä aikaa Manna, ja tietysti Ullanpullassa.

"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"