Obitsu, Volks, Pure Neemo 1/6

Aloittaja harakka, joulukuu 10, 2012, 19:55:26

« edellinen - seuraava »

Xelha

Usagi san Miu taitaa olla tämän hetken suosikkini Azone Pure Neemoistani  :cuteyes: (pimeitä sisäkuvia...)



Tässä Miu on isosikonsa Mian kanssa



Mian luokalla oli luokkakuvaus. Opettaja ei ehtinyt sanomaan mitään tyttöjen värikkäistä kengistä  :D


Ivla

Ihanat poseeraukset, Xelha ja huippuja kenkiä tytöillä :cuteyes:

Xelha

Voi kiitos Ivla!  :hug: Nuo oli vähän nopeasti kasattuja, pitää harjoitella posettamista enemmän  :D

Jasmiina2

Aivan ihania kenkiä!  :drewl: Oletko ostanut kengät erikseen vai ovatko tulleet nukkejen mukana?

Xelha

Muchas gracias!  :D Muutamat ovat tulleet nukkien mukana, mutta lempparini olen etsinyt eBaysta, kuten nuo Miun Ugg tyyliset saappaat ja koulukuvan mustat, vaaleanpunaiset ja vaaleansiniset. Mustat kuuluvat kai kuitenkin Azone Pure Neemoille, nuo pastelliväriset olen löytänyt hakusanoilla Blythe shoes  :D Niitä löytää myös Etsystä, mutta mielestäni eBayssa olivat aavituksen edullisia, identtiset kengät...  :whaddado:

avotuli

Voi kuinka iloisia kuvia! Kiitos! Suloisia nukkeja, ja Tinttufian tytöt ovat voimamiehen harteilla hupaisat, Lucyn ilme on kyllä huippu!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

jeliza_rose

eikäää! ihanat UGG-bootsit xelhan blondilla pure neemolla. ja nuo plastic childrenin kuvat... kääks miten söpökä :hbeat:

Xelha

Oi kiitos  :D eBayssa on ihania 1/6 nukkien kenkiä, tosi monia löytyy hakusanoilla Blythe shoes, nuo UGGit taisin löytää haulla Blythe Australia boots. Plastic childrenin nukke on aivan ihana kyllä... :cuteyes:

Jasmiina2

#23
Pure neemo vastaan Sailor Moon taika taisto  :D


Xelha

Aww, ihanat taikatytöt.  :D

Minä sain tänään ekan Pure Neemo poitsuni, Skater Boy Aoton. Tässä hän haaveilee, tämä saattaa olla päiväunta...  :D

Aoto's daydream by xelha13, on Flickr

Jasmiina2

#25
Hong Kongista lähti kotimatkalle mukaan Majokko Raili - Little Witch of the Snow.


Ivla

Oi, miten söpö! Ja aivan ihana asu!!! Ootteko jo Suomessa? Milloin nähdään?

Jasmiina2

Mä (Katri) oon ollut nyt pari päivää Suomessa, mut Kirsi tulee vasta huomenna. Sovitaan sitte vaikka yksärillä että koska nähtäis.  :cuteyes:

rosalinda

Minulla on suloinen azone pure neemo Koron.
Tykkään azone nukeista kovasti. Ne ovat ihan kun pikkut lapset, niin sulosia ja nättejä.

Koron kanssa pari vikkoa sitten olemme käyneet Moskovassa.
Azone Ex ☆   Cute, PureNeemo Snotty Cat Koron by Fanni Finn, on Flickr
Azone Ex ☆   Cute, PureNeemo Snotty Cat Koron by Fanni Finn, on Flickr

Ja tällä hetkellä näytimme kesästä omassa pihassa.
Azone Ex ☆   Cute, PureNeemo Snotty Cat Koron by Fanni Finn, on Flickr
Azone Ex ☆   Cute, PureNeemo Snotty Cat Koron by Fanni Finn, on Flickr

Azone Ex ☆   Cute, PureNeemo Snotty Cat Koron by Fanni Finn, on Flickr

Jasmiina2

Tosi kivoja ja kesäisiä kuvia.  :Look_Up:  :hbeat: