Obitsu, Volks, Pure Neemo 1/6

Aloittaja harakka, joulukuu 10, 2012, 19:55:26

« edellinen - seuraava »

harakka

Ajattelin, että voisi varmaan tehdä yhteisen ketjun näille valmistajille, joita yleisimmin hankitaan hyvän nivellytyksen vuoksi nukeille vaihtovartaloiksi. Ketjuun voisi siis laittaa kuvia ja tietoa sekä merkkien omista 1:6 nukeista että pelkistä osista tai hybrideistä. Itse odotan Pure Neemo Flection XS kroppia ja laitan niistä sitten vertailukuvia S ja M versioihin.

Jasmiina2

Tässä tällä hetkellä ainoa Pure Neemo nukkeni: Majokko Lien (Little Witch of Moon)


Xelha

Jee, sain ekan Volks vartalon ja piti kokeilla muun muassa Jennyn kaverin Mitsukin päätä siihen. :D



Tällä Mitsukilla saattaa olla hieman liian lapsekkaat kasvot tähän vartaloon, mutta odotan paria muuta pääkandidaattia... :D

Laittakaa ihmeessä lisää kuvia näistä nukeista, Azonea olisi tosi kiva nähdä lisää. Jasmiina2:n nukke on suloinen.  :cuteyes:

Tinttufia



Minulta löytyy kaksi hybridinukkeja, barbie päitä ja obitsu kroppia

Maryann


Maryann, Maximilian (Max Steele) ja Lucy

Löytyy vielä yksi obitsukroppa jolle ei vielä ole sopivaa pää....

Jasmiina2

Hyvin sopivat Barbieille Obitsu kropat. Mulla on yksi Obitsu pää odottamassa kroppaa. En vain tiedä minkä kokoinen kroppa sille pitäisi hommata kun ei ole Obitsu kropista oikeastaan mitään tietoa. Pää ainakin on selkeästi Barbie päätä pienempi.  :chuckle:

Xelha

Sain kesällä ensimmäisen virallinen Azone Pure Neemo -nukkeni ja ihastuin heti.  :blush:
Luulin tämän olevan Fanny, joten tämän nimeksi jäi Fanny vaikka oikea nimi onkin tehtään mukaan Himeno.



Näitä tuli pikkuhiljaa lisää, minun piti saada heti toiseksi nukeksi myös Lien, tällä on vain vaaleat hiukset.  :D Suloisia  :hbeat:

Jasmiina2

Onpas ihana Fanny  :cuteyes: Pure Neemo nuket on tosi kivoja. Itselläni on yksi. Ei ole tullut ostettua lisää kun ovat niin kalliita, mutta ehkä vielä joskus... ::)

Xelha

Fanny kiittää!  :D Majokko Lien on myös suloinen! Sillä on suloiset hieman pohdiskelevat ja viekkaat simmut.  :cuteyes: Jotenkin näiden sarjakuvamaiset kasvot ja muihin nukkevartaloihin verrattuna realistisemmat ja hieman pyöreämmät vartalot ovat hurmaavia.  :D Se hinta harmittaakin... Yritän etsiä näitä käytettynä siinä toivossa, että saisi noin puoleen hintaan, e bayssa on esimerkiksi kaksinkertaiset hinnat julkaisuhintoihin verrattuna. 8(

Plastic Children

Täälläkin yksi Pure Neemo nukke asustaa: Himeno Wolf.
Haaveissa olisi joskus saada Kinoko Juice Sweet Dream Chiika, mutta nyt on niin paljon muitakin nukkeja hankintalistalla, ettei lompakko ihan kaikkeen veny... :eieieiei:




Xelha

Ihana Himeno!  :shock: Tykkään näistä nukeista tosi paljon.  :blush: Kinoko Juice Chiikalla on suloiset vaatteet ja niin vaaleanpunaiset hiukset  :hbeat: Minä haluaisin Romantic girly Chiikan ainakin... Yksi Mia ja yksi Miun pää on pian matkalla  :D Pitääpä laittaa söpösistä kuva. Harmi vaan, että ovat hinnakkaita...

kuuma92


Xelha

 :Look_Up: Mika Kano on päässyt kuvaan, jee! Kiva tyyli hällä.  :D Kuka tämä pienempi animeneitonen on?


Tässä meitin versio Hatsune Mikusta  :D


kuuma92

#12
Kiitokset!   :smiley:  Anime figuuri on Miharu Fuyuki ,Sarjasta pia carrot 3
Ihana Hatsune Miku ^^   yksi leppari hahmoista

Xelha

Okei  :D Kiitos  :blush: Nukke on Azone Pure neemo nostalgic Story limited Edition Maya, mutta aina moni ajattelee tämän heti Hatsune Mikuksi... Niin kuin minäkin  :D tällä on Hatsune Miku Liccan vaatteet.

kitecat

Lainaus käyttäjältä: Tinttufia - huhtikuu 19, 2013, 20:57:17


Maryann, Maximilian (Max Steele) ja Lucy


Hitsi ku mä repesin ku näin tän kuvan!  :rofl: Tolla punatukkasella on aivan huippu ilme! Aivan ku se pelekäis että se tippuu tuolta olkapäältä  :rofl: Kiitos, Tinttufia, aamun nauruista  :D
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-