Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Blythe

Aloittaja Letizia, tammikuu 06, 2014, 14:00:00

« edellinen - seuraava »

Täti Monika

 :Look_Up: Joo, samaa mieltä, söpösiä ovatten  :cuteyes:

Aliyah82 ja Seija V: kurjaa että näiden blythejen ympärillä on niin paljon tollaista hämärähommaa- toisaalta kyllä se vähän ainakin mulla hillitsee intoa näihin. Mitä katselee myynnissä olevia, niin eihän niistä varman päälle voi oikeastaan tietää mitään.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Seija V

Uutena hyvämaineisesta liikkeestä tilatessa voi kyllä olla varma. Samoin suurin osa stockina myytävistä, harrastajien kauppaamista nukeista on aitoja. Kustomien kanssa oikein mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma ja factory Blythet ovat aina hämäriä.

Kustomeissa luotettavimpia ovat ne taiteilijat joille itse lähetät nuken, ja se nimenomainen yksilö kustomoidaan halujesi mukaan.

Aliyah82

Itsellä on yksi tuollainen factory Blythe. Syy on hyvin selkeä, tarvitsen tuunaukseen tummaihoisen version, ja aitoina ei noita saa. Onhan tietty budjettikin yksi syy, olen kuitenkin positiivisesti yllättynyt noiden laadusta  :cuteyes:

Seija V

Factoryt on laadultaan virallista vastaavia, osin jopa parempia. Moni uskoo niiden olevan tehtaan konseptinukkeja. Takaraa on jo pitkään pyydetty ottamaan kantaa factoryihin. Juuri siksi että ovat kauniita ja laadukkaita. Moni haluaisi ostaa niitä erikoisempien väriyhdistelmien yms. takia, mutta ei tahdo hankkia statukseltaan epämääräistä nukkea. Joku epämääräisyys näihin liittyy, koska yhtiö on ollut ihan hiljaa.
Kiinalaistehtailla on kyllä tapana painaa virallisen työpäivän jälkeen samalta linjalta iltavuoron mitalta kopioita, joita on mahdottomuus erottaa aidoista. Eli myös sellaisesta voi olla kyse.

Sunako

Päädyin tilaamaan Kiinasta feikki-Blythejä. Jos virallinen valmistaja ei viitsi ottaa niihin kantaa niin tulee pakostakin mieleen että he saavat osansa feikkienkin myynnistä. Sain niitä muutamia eilen postissa ja kyllä ne nättejä ovat.

Sunako

Saako tänne laittaa kuvia Aliexpressistä ostetuista Blytheistä? Minulla on niitä nyt jo monta.

Tytöt nyt kuitenkin poikkeavat sanomassa helou.


Jasmiina2

Kauniita ovat  :cuteyes: ovatko asut omat vai tulivatko nuket nudena?

Sunako

Vaatteet on ostettu erikseen.

Aliisa

Mulle on kertynyt LPS Blythe -nukkeja jo aikamoinen porukka. Ei ollut aluksi tarkoitus alkaa keräämään niitä ollenkaan, mutta näin siinä sitten vaan kävi, kuten monien muidenkin nukkejen kohdalla. :cuteyes: Tietääkö kukaan mitään hyvää tunnistussivustoa niille?

harakka

Ei ole tullut vastaan. Joskus olen hakenut ebaystä, mutta se on aikaa vievää, koska harvempi laittaa hyviä kuvauksia nukeistaan, tietää myymänsä nuken nimen tai myy nuken täydellisenä tai edes alkuperäisessä asussaan. Olisi kyllä kiva jos valmistajat viitsisivät pitää tietokantoja nukeistaan kuten Sekiguchi Momokoistaan http://www.momokodoll.com/lineup/index.php (tosin sieltä puuttuvat sitten Petworksin Momokot).

efichu

#85
LPS Merchissä näyttäisi olevan. :)

Aliisa

Efichu, Suuret kiitokset linkistä!! :blush: Tosi kiva tuollainen katalogimainen listaus. :peukku:

Harakka, Kiitos myös sinulle linkistä, apua miten hienoja vaatteita tuolla on. :shock: Ja myös nuket houkuttavat, yhtään Momokoa ei vielä kokoelmassani olekaan, vaikka olen jo pitkään ihastellut niitä.

Spoon

Mulla on kotona tällä hetkellä veitsen alla oleva Simply Vanillan pää, jonka pelastin facebook foorumilta. Oli meinaan ihan järkyssä kunnonna  :eieieiei: Lapsen leikeissä, tukkaa puuttui ja oli saksittu, naamassa tussia yms.  :shock: Noh, jokohan tuosta sais uuden elämän pian.

Toinen omistamani on ihan vaan ebay feikki, tumman ihonsa vuoksi. Muuntautuu vielä ajan kanssa erään  D&D kamppikseni druidiksi :)