Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Blythe

Aloittaja Letizia, tammikuu 06, 2014, 14:00:00

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Mainio tuo karamellikylpy.  :rofl:

harakka

Joulun alla saapui eka Neo Blytheni, Winterish Allure, kolmen Middien seuraksi. Olen joskus muinoin ruksannut Junie Moonin mainoskirjeen tervetulleeksi, mutten ole sitä koskaan saanut. Nyt loppusyksyllä tuli ensimmäistä kertaa viesti tulevasta nukesta ja ostoarpajaisista, joten innostuin ottamaan osaa ja sainkin ostaa nuken itselleni :tongue:. Onhan siellä yleensä nukkeja myynnissä muutenkin.

Silloin kun aloitin nukkeharrastuksen en ymmärtänyt Blythen charmia ollenkaan. Pikkuhiljaa niiden ilmeikkyys alkoi viehättää, mutta edelleen ajattelin että muiden kuvat riittää, en tarvitse yhtään Blythea kotiin. Nyt on sitten sekä Neo että Middie puikahtanut kokoelmaan ja tilasin tässä AliExpressistä yhden "Factory" Blythen eli feikin, kun sillä oli niin hillitön pinkki fleda. Saa nähdä mitä sieltä tulee.

Ivla

Onnittelut Neosta, harakka! Todella kaunis nukke :cuteyes: Minulla on samankaltaisia kokemuksia: en harrastamisen alussa ymmärtänyt Blytheä tai "muita isopäisiä" nukkeja lainkaan... niistä ajoista moni asia on muuttunut :D

Seija V

Blytheähän yleisesti pidetään "keräilijöiden erikoisuutena" jonka viehätyksen ymmärtämiseen tarvitsee olla vähän kehittyneempi nukkemakuaisti. Monasti se ei viehätä ihan nuorimpia harrastajia eikä vasta harrastusensa aloittaneita.
Toisin sanoen Blythe on kuin homejuusto tai oliivit  :tongue:

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Seija V - tammikuu 18, 2016, 20:25:58
Blytheähän yleisesti pidetään "keräilijöiden erikoisuutena" jonka viehätyksen ymmärtämiseen tarvitsee olla vähän kehittyneempi nukkemakuaisti. Monasti se ei viehätä ihan nuorimpia harrastajia eikä vasta harrastusensa aloittaneita.
Toisin sanoen Blythe on kuin homejuusto tai oliivit  :tongue:

Mahtavasti sanottu, Seija V :aplause:

Jasmiina2

Sievä Blythe totta tosiaan.  ^^

Hunajasieni

Tosi ihania blythejä kaikilla!  :hbeat: Tätä ketjua olen aina välillä selaillut, ja nyt sitten viimein vähän omia kuvia. ^^ Multakin löytyy muutama blythe ja pari noita vanhoja LPS-blythejä.
(Ja nyt tähän hirveä läjä kuvia... XD)

Seija V: Mihinkäs mä kuulun kun tykkään blytheistä, mutta inhoan homejuustoa ja oliiveja? xD
Muuten kyllä minustakin hyvin sanottu, itse en myöskään aluksi tykännyt blytheistä.

---

Tähän ensin muutama vanhempi kuva:


Talvi


Taiga


Ruska


Stock-meikeillä, ennen kustomointia. (Talvi ja Ruska)

Norella:








Talvi:







Tää mekko on barbien kokoa, se on yksi ehdottomia aarteita mun lapsuudesta niin en halunnut sitä pienentää. Kerran mentiin joillekin markkinoille joissa oli paljon ihania barbien vaatteita (itsetehtyjä) kaupan, ja itse valitsin kaikista asuista tämän. Asuun kuuluu myös hattu, mutta eihän se blythelle mahdu.  :D

---

Muttapa tässä on muutama uusin kuva mitä oon blytheistäni ottanut.
Nää taitaa olla tämän tytön ensimmäiset kunnolliset kuvat. (Loput kuvat löytyy taas blogista.)
Kuvissa esiintyy kustomoitu Blythe Dear Lele Girl, nimeltään Hortensia tai tuttavallisemmin Sia.












Heippa!

Hunajasieni

Minä täällä taas!  :D


Petite girl in big world
(Vanha LPS Blythe)

Ivla

Todella kauniita ja hauskoja kuvia, Hunajasieni :hbeat: Oletko osan itse kustomoinut ja osan tuollaisenaan hankkinut?

Hunajasieni

Kiitos kiitos! ^w^
Olen kustomoinut kaikki blytheni itse, tuo kuva jossa kasvot vielä kiiltävät, on silloin kun en ollut niitä vielä kustomoinut. Mulla oli tarkoitus pitää yksi niistä stockina, mutta koska päätin kokeilla sit mattahiomista tarpeeksi kehoitettuna, vaan ryssiäkseni niin että osa luomiväristä lähti, niin meikkasin sen sitten uudelleen samankaltaiseksi. Ja totesin etten koskaan suosittelis kenellekään mattahiomista ja lakkaan ne paljon mieluummin! Tällä hetkellä tosin olis kiva omistaa joku stock-meikillinen ja kiiltävänaamainen nukke, en tiedä miksi, ennen en välittänyt niistä juurikaan. x)

Alice

Millä olet hunajasieni lakannut Blythejesi kasvot? Mattahioin yhden Blytheni, ja muutama odottaa vuoroaan, mutta ehkä olisi helpompi lakata ne vaan mataksi.

Hunajasieni

Olen käyttänyt samoja välineitä mitä käytän Pullippien kanssa, muovisia kun molemmat ovat. Olen käyttänyt pääasiassa kahta lakkaa, Mr. Super Clearia (MSC) ja Fantasiapeleistä saatavaa Army Painterin mattalakkaa. Glossaukseen (esim. huulet) käytän askartelukaupasta ostettua vesiliukoista lakkaa. Jos ostat kaupasta niin kannattaa tarkistaa päiväys (en tiedä myyvätkö miten paljon niitä esim. jossain pienemmissä kaupungeissa) ettei ole hirveän vanha puteli. Olen myös nähnyt (meikattu kaverin kanssa yhdessä) millaista tulee testorssilla ja Gameworkshopin lakalla, mutta en tiedä meneekö se makuasiaksi käyttääkö niitä. (Siitä on kauan niin en muista ihan tarkkaan mitä siinä oli, miksi en siitä pitänyt.) Lisäksi suosittelen kokeilemaan lakkaa ensin takaraivoon tms. ei niin näkyvään palaan, ennen kuin lakkaat kasvot. Ihan vaan varalta, jos putelissa on jotain vikaa ja se räkii tms.

MSCn saatavuus on tullut huonommaksi Euroopassa, joten aika moni on siirtynyt käyttämään helpommin saatavaa lakkaa. Aerosoleja ei saa lähettää lentopostilla (eikä kannata tilata vaikka joku sellaista vaihtoehtoa tarjoaisi), joten MSC on myös kalliimpaa nykyään, ja melkeen mitkään aasialaiset firmat eivät sitä suostu enää postittamaan. Lakka ei myöskään saisi jäätyä kuljetuksessa, eli talvella ei välttämättä kannata tilata lakkaa postitettuna.

Ja en laittaisi lakkaa Blythen stock-vartaloon, mielestäni Army Painter ei kuivunut kunnolla Monster High -nuken kasvoissa, eli en tiedä miten hyvin käy Blythen vartalon kanssa. Itse olen aina ottanut nuken palasiksi lakatessani sen, en osaa sanoa voiko sitä tehdä nuken ollessa kokonaisena (ehkä siksi suosivat enempi mattahiontaa?) kun en ole koskaan kokeillut. Varmaan jos suojaisi vartalon ja silmät ja hiukset niin se voisi onnistua, mutta itse olen meikannut omani niin lakkaus on luonnollisesti tehty sitten palasina.  :smiley:

Toivottavasti oli jotain apua ^^ ja tässä vielä linkki siihen Fantsusta saatavaan lakkaan:
https://www.fantasiapelit.com/index.php?main=ai&kat=single&mista=indeksi&etsittava=_120866

Alice

Kiitos, oli kovasti apua  :smiley:

Hunajasieni

#28
http://duchessdior.blogspot.fi/2014/01/blythe-bottega-veneta-april-tiplady-by.html

Tulipa tälläinen vastaan... Huh. Mahtais siinä vieraita pelottaa jos tollanen ois kotona! :D Eteisessä kurkistelee...

(Vai kuuluisko tää jonnekin muualle paremmin?)

Hunajasieni










Nyyh, tuli vastaan pai vanhaa kuvaa blytheistäni kun olivat vielä stock. En niitä kadu, mutta kiiltävänaamaisen stock-blythen haluaminen ei kyllä yhtään helpottunut näistä. :X
On siinä jotain ihan älyttömän söpöä tuollaisenaankin.

Onko muilla kiiltävänaamoistaan laittaa kuvia? Ei kyllä varmaan pitäisi kysyäkkään... :naamakämmen: