Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Blythe

Aloittaja Letizia, tammikuu 06, 2014, 14:00:00

« edellinen - seuraava »

Letizia

Toisessa ketjussa ('Blythet, Pullipit ja Dalit') ehdotin, että tehtäisiin omat ketjut eri sarjojen nukeille. Koska ehdotus sai ilmeisesti kannatusta, niin tässäpä oma ketju Blythe-kuville ja keskusteluille. Edellinen ketju oli korkattu Pullip-perheen nukeilla, joten se jääköön heille. :>

Blythe-tietoutta englanninkielisessä Wikipediassa: http://en.wikipedia.org/wiki/Blythe_(doll)

Virallinen sivu: http://www.blythedoll.com/en/

Tähän alkuun pari vanhaa kuvaa Blytheistäni, Sol (Night Flower) ja Seija (Tea for Two Encore).








Xara

Löysin kirpparilta jotakin mini-Blythejä. Onkos ne ihan ns. aitoja, ja keräileekö niitä joku? Ne oli niin jännän näköisiä, että halusin ostaa ne vähintäänkin tunnistettavaksi, vaikka olivat vähän kalliimpia kuin heräteostoksista haluaisin maksaa. :D Mutta onnistuin sentään tunnistamaan ne! Ja ne ovat kyllä omalla tavallaan söpöjä, nehän kävisivät kai vaikka nukkekodin asukkaiksi.

Milo

Laita toki kuvia löytämistäsi mini-Blytheistä Xara! En itse tosin ymmärrä niiden päälle, mutta katselen mielelläni ja täällä on kuitenkin niistä enemmän tietäviäkin. :peukku:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Ivla

Tarkoitatko, Xara, Blythe :hbeat: Littlest Pet Shop -nukkeja? Minulla on yksi, jonka löysin kirppikseltä 3 eurolla.



Xara

Joo, juuri noita LPS-nukkeja! Tällaiset minulla on. Pahoittelut, että kuvista tuli epähuomiossa liian suuret. Kirpparilöydöiksi nämä ovat tosi kivassa kunnossa, vain ruskeatukkaisen hiukset ovat takussa. Vaatteetkin ovat alkuperäisen oloiset, tosin vaalean kiharapään haalarista en ole varma kun vaikuttaa liian isolta nukelle.




Minkä hintaisia nämä ovat mahtaneet olla uutena kaupoissa? En muista kyllä näitä kaupoissa nähneeni, mutta en toisaalta ole Littlest Pet Shop -hyllyjä kovin usein katsellutkaan sellaisella ajatuksella. Ovat nämä aika hauskoja, vaikka isoine päineen myös hieman hassun näköisiä.

avotuli

Nää akryylisilmäset on kivoja!  Nykyyset on skreenattu  :blaah: eikä yhtä kivoja
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Ivla

En muista hintoja kunnolla, vaikka olen nähnyt leluhyllyissä. Alle kympin nuken setti? Tuo vaalea kiharatukkainen on aivan ihana :hbeat:

Xara

Millaiset on skreenatut silmät? Näillä on kyllä hauskan elävät ja moniväriset nuo silmät!

avotuli

Screening eli tää nykyinen myös Barbien siirtokuva naama, joka sitten vipsahtaa ruttuun ja silimä poskellekin välillä :wink:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Ivla

Lainaus käyttäjältä: avotuli - heinäkuu 11, 2014, 20:58:29
Screening eli tää nykyinen myös Barbien siirtokuva naama, joka sitten vipsahtaa ruttuun ja silimä poskellekin välillä :wink:

:rofl: :cry: Tympeä asia, mutta mahtavasti ilmaistu  :Look_Up:

Ivla

Blythe-kärpänen on päässyt puremaan ja näkisin tosi mielelläni kuvia foorumilaisten nukeista ja kuulisin kokemuksia  :blush: :cuteyes: :pleeeaaasse:

Seija V

Nekroan vanhan ketjun näkyviin. Olin jo huolissani että eikö täältä löydy Blytheille ketjua ensinkään?
Minulla oli jopa kaima tuolla ensimmäisessä viestissä  :aplause:

Omat tyttöni Linnet (Precocious Candy´s Mushroom) ja Edie (Primadolly Paris)



Ivla

Ihana saada eloa tähänkin ketjuun :aplause: Tosi söpö kuva lumileikeistä! Tässä ainoa aito Blytheni, Yellow Marsh Mallow Middie:


Seija V

Herätetääs Blytheketjukin jouluun. Tässä meiltä joku jouluteemainen kuva.







joulunpunatukkainen Linnet näkyy olevan näissä yliedustettuna.

Ivla

Todella mukava saada tähän ketjuun eloa! Tunnelmallisia joulukuvia, Seija V! Kiitos jakamisesta, sopii hyvin jouluiseen tunnelmaan.