Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Disney-nuket

Aloittaja myrva, joulukuu 04, 2012, 20:52:23

« edellinen - seuraava »

myrva

Tästä tukasta on niin moneksi, ettei tuo haittaa.

En ostaessani tiennyt tämän edes olevan peruukkinukke :D Luin siitä vasta jäljestä ja tulin tutkineeksi omanikin päätä hieman tarkemmin...

severus69

Minun Disney nuket ovat tässä:

Ariel


Pocahontas


Esmeralda


Jane


Kida
Barbie and the Rockstars!

Ivla

Hienoja Disney-nukkeja severus69:llä  :smiley: En ole juuri Kidaa aiemmin nähnyt - nätti!

severus69

Kiitos, olen muutenkin suuri Disney fani. En minäkään ollut aiemmin nähny Kidaa, ennen kuin sen tuolta Lempäälän joltaki kirpparilta bongasin.
Barbie and the Rockstars!

severus69

Saavuin muutama päivä sitten Unkarin matkaltani ja mukaan tarttui Disneyn Tuhkimo barbi:





Juuri ennen paluulentoa kävin ruokakaupassa ja tietty sitten siellä alkoi matkalaukku hälyttää. Vartia sitten alkoi penkomaan laukkuani ja kyllä hän ihmetteli, kun syyksi paljastui Barbissa oleva hälytin.  :D
Barbie and the Rockstars!

Jasmiina2

Sievä Tuhkimo  :cuteyes: Nuket on aina kivoja matkamuistoja.

Ivla

Söpö Tuhkimo! Ja niimpä, Jasmiina2  ^^

Satumaa

Tuolta Ivlan huivinetsintäketjun kautta huomasin, että minulta puuttuu vielä ainakin yksi Esmeraldan mekko ilmeisesti...  :-\
Se huivi olis sitten sitä mekkoa vailla näköjään.
Voisiko joku kiltti laittaa tänne ketjuun kuvat mitkä kaikki mekot Esmeraldalle kuuluu?  :pleeeaaasse:
Mulla nyt on joku päähänpinttymä hommata sen mekot, vaikkei mulla oo kaikkia muitakaan Disney-asuja, saati nukkejakaan. Mutta ku mulla olis sille jo neljä, ja luulin että siinä olis kaikki. Niin olis kiva edes yhdelle nukelle saada koko Garderoobi. (Disney on vähän niinkun sijalla "jotain" mun keräilyssäni, ei ykkösenä eikä kakkosenakaan, mutta siellä jossakin satunnaisesti)  :blush:

Mulla on siis se oranssi missä on kulkuset, se valkoinen jossa on siniset nyörit,
violettihelmainen jossa sini-valko-kultainen yläosa + violetti kolikkohuivi, ja vielä joku kukkahelmainen jossa keltainen yläosa (en tienny että niitä on näinkään monta, mutta tuossa viimeisessä luki "Hunchback of Notre Dame" niin siitä hokasin), ja sit tosiaan tuo violetti-vihertävä huivi jossa kolikot päissä.
Onko ylipäänsä nämä kaikki siis Esmeraldan? Ja Esmeraldoja mulla on vain yksi, Mattelin Disney-versio. En kyllä edes tiedä onko niitä muilta valmistajilta tai muita versioita Mattelilta...
sometimes being invisible has it's advantage

Satumaa

Kuvata päräytin nyt sitten vielä mitä multa löytyy, jos joku infois mitä puuttuu :



Oranssi mekko on vähän huonolaatuinen, langanvetoja ja joku reikäkin tuossa päällikankaassa, sillä on vähän ryvetty jossain, mutta ehkä Esmeraldan menoon sallitaan vähän kolhujakin.  :wink:
sometimes being invisible has it's advantage

Satumaa

No voi mähkä! Huomasin semmoisenkin, että tarvisin Esmeraldan korviksen! Kun sain sen, en huomannut että sillä ei oo toisessa korvassa reikää, ja ajattelin että siitä on korvis irronnut, ja nyppäsin sen "toisen" pois. Se rikkui ja meni roskiin. Ei kellään olis sellaista korvista myydä?
sometimes being invisible has it's advantage

tokkopahka

Ei välttämättä Esmeraldan mutta saman elokuvan Mattelin tuotannossa on yksi housupuku.
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

avotuli

Flickrissä oli paljon asuja Esmelle, sille on ollu useampi pack vaatetta. Pitää kahtoa kun tulee Esmet vastaan oisko kellään korvista...

Nätti Tuhkimo  :peukku:
Kauppiaasta keräilijäksi taas


Ivla

Ai niin, Xelha taisi etsiä huivia, en minä   :D

Ja tämä asu kuuluu ilmeisesti huivin kanssa:
http://www.flickr.com/photos/bratzboymax/4685182403/lightbox/

Satumaa

Joo tämä jälkimmäisen linkin asu multa just puuttuu, huivi olis...  :-\

Sorry, mitenkähän mä nyt niin sekoitin teidät  :blush:
sometimes being invisible has it's advantage