Joulunukke 2013 kysymykset

Aloittaja Jasmiina2, elokuu 01, 2013, 07:03:19

« edellinen - seuraava »

Milli

Lainaus käyttäjältä: Jennijee - elokuu 02, 2013, 15:09:27
Kiitos Milli :hug: Mie vaan olen useemman kerran miettiny onko siulla jotain miua vastaan, kun sie tulet esiin piilostasi aina miun mielipiteijen perään jauhamaan samaa asiaa omasta näkökulmasta ja välillä tyrmäät julmasti. ::)

Mie lähetin aiheesta vielä anteeksipyyntöyksärinkin äsken ja sattumalta selvensin tätäkin piirrettä. Laitan vielä tähän, että mie tykkään keskustella ja väitelläkin, mutta hyvässä hengessä ja sie oot sattunut olemaan aina aktiivisesti mukana monissa keskusteluissa. Mitään henkilökohtaista tässä ei oo takana tosiaankaan.  :deal:

Selitin yksärissä myös sitä, että saatan vaikuttaa tekstissä jyrkemmältä kuin on tarkoitus ja jatkuvasti koitan skarpata sen asian kanssa. En missään nimessä halua tyrmätä!  Siulla varsinkin on hyviä mielipiteitä ja miulla joskus erilaisia, mutta niistähän ne hyvät keskustelut ja eri puolten miettimiset syntyy.  :smiley:  :hug:

Mie oon oikeesti tosi kiltti, enkä pahastu, vaikka kaikki ois eri mieltä miun kanssa. Yhtä jyrkästi ja äkisti pystyn muuttamaankin mielipidettäni, jos vaan hyvät perustelut löytyy. Ja niitähän täältä löytyy.  :D
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Jennijee

#16
Milli, jutskataan yksärein lisää ja jätetään tämä paikka joulunukeille!  :D

Ja lukijoille tiedoksi, kaikki hyvin! Ei riitaa!  :chuckle:

Adalia

 :Look_Up: Hyvä  :hbeat:

Ettei mene joulumieli jo ennen joulua :D

Tasot on minusta hyvä juttu - pari tekee sitten toisilleen saman luokan nuken. Esim. itse en osaa rootata enkä maalata, eli on kiva antaa panoksensa tähän juttuun kumminkin.
Life in plastic
It's fantastic!

Aliisa

Viime vuonna olin hieman epävarma, onko muokkaamani nukke tasolle soveltuva. Silloin laitoin viestiä Jasmiina2:lle ja kerroin mitä olen tehnyt ja hän sitten sanoi viimeisen sanansa, vaikuttaako siltä, että nukke vastaa tehtävänantoa vai ei. Eli suosittelen laittamaan yksityisviestiä kisan järjestäjälle, jos on epävarma. :peukku:

Jasmiina2

Viimeinen ilmoittautumispäivä! Vastaukset kysymyksiin tämän päivän aikana kiitos!  :lecture:

Vivi

Siis apua! Mie LUULIN vastanneeni, mutta ilmeisesti en olekaan vastannut, kun lähetetyistä yksäreistä ei löytynyt... Laitan vastaukset just heti nyt. Sorry....  :blush:
If it makes you happy...

Jasmiina2

Eipä mitään hätiä. Onhan tässä tänään vielä aikaa  :peukku:

whitney

Hassu kysymys, mutta onko minulla "tekijänoikeudet" tekemääni joulunukkeen? Toisin sanoen saanko kuvata sitä vapaasti ja levittää kuvia myös netissä senkin jäkkeen kun olen luovuttanut nuken?

Vivi

#23
Saat kuvata nukkea ja laittaa kuvia minne tahdotkin, ne kuvathan on sinun. Tässä tekovaiheessa se nukkekin on vielä siun omaisuutta ja tuskin saaja kieltää kuvien julkaisua sen saatuaan. Tosin kannattaa ehkä odottaa sen jouluaaton yli...   ;) :D Niin ja tapanahan on ollu, että jokainen nukkevaihtoon osallistunut pistää sit kuvia saamastaan nukesta jouluna heti tuoreeltaan tai sitten kun ehtii/pystyy.  :smiley:
If it makes you happy...

whitney

 :Look_Up: Hyvä! Kovin montaa OOAK nukkea kun en ole vielä tehnyt niin haluan ikuistaa sen mitä olen suunnitellut ja saanut aikaan , onpa sitten todistusaineistoa siitä mihin kaikkeen tällaisestakin porpeukalosta on  :D

Milia C

Olen kuvannut Joulunuken aina mutten julkaise kuin vasta Joulun jälkeen.
Ihan myös siitäkin syystä miten Itellan niitä kohtelee...  ::) :D
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Ninni-doll

Joo ja Itellan tällä menolla saadaan nuket vasta ensi vuonna  :blaah: