Joulunukke vaihto 2013 ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYNYT

Aloittaja Jasmiina2, heinäkuu 10, 2013, 16:34:30

« edellinen - seuraava »

whitney

Tokkopahka,
kiitos vinkistä! Tuolla tavalla lankaa apuna käyttäen onnistuukin paremmin tämän homma. Mutta silti... jossain ohjeessa luki että hiusten laittamiseen menee 3-6 tuntia, olenkohan ihan normaali kun Barbien hiusten irrottamiseen ja 2 cm hiuksia otsalle saamiseen on mennyt minulta jo 4 tuntia???
Luulen että tähän tahtiin joulunuken hiukset jää multa roottaamatta... mutta ainakin osan hiuksista voin tuunata nyt kun osaan  :smiley:

Raha-asiaan sen verran otan kantaa että jonkinlainen haarukka minusta olisi hyvä olla olemassa, noiden taitovaatimusten lisäksi. Ainakin olisi hyvä jos olisi kaikille lahjoille yhteinen minimi ja maksimi summa.

Milli

Lainaus käyttäjältä: whitney86 - heinäkuu 26, 2013, 00:58:37
Tokkopahka,
kiitos vinkistä! Tuolla tavalla lankaa apuna käyttäen onnistuukin paremmin tämän homma. Mutta silti... jossain ohjeessa luki että hiusten laittamiseen menee 3-6 tuntia, olenkohan ihan normaali kun Barbien hiusten irrottamiseen ja 2 cm hiuksia otsalle saamiseen on mennyt minulta jo 4 tuntia???
Luulen että tähän tahtiin joulunuken hiukset jää multa roottaamatta... mutta ainakin osan hiuksista voin tuunata nyt kun osaan  :smiley:

Raha-asiaan sen verran otan kantaa että jonkinlainen haarukka minusta olisi hyvä olla olemassa, noiden taitovaatimusten lisäksi. Ainakin olisi hyvä jos olisi kaikille lahjoille yhteinen minimi ja maksimi summa.

Miulla on mennyt jo neljättä vuotta ja ehkä tuplat tuosta siun saavutuksesta on valmiina.  :D tutustupa tökkäin-työkaluun, jos tuntuu, että tahtoo nopeammin tulosta. Itsellä on vielä ajatuksen asteella sekin homma.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

whitney

Milli, huoh, onpa rohkaisevaa kuulla. Kiitos. Onneksi pian alkaa kahden viikon loma, eipä tarvitse paljon muuta tekemistä lomalle keksiä  :tongue:

tokkopahka

Ja muista tärkeä sääntö  :lecture: pienet tupsut kerralla  :lecture: Ja vauhti kohene kokemuksen myötä  :wink:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Jasmiina2

Älä huoli Whitney! Kyllä mullakin menee aina tosi kauan, etenkin kun on aina kaikkea muutakin tekemistä niin yksittäinen ruuttaus projekti voi olla vuosiakin kesken  :D Jos yritän olla oikein tehokas ja minulla on paljon aikaa niin voin saada ehkä viikossa ruutattua yhden nuken. Kyllä se siitä kunhan siihen tottuu  :peukku:

Jasmiina2

Varsinainen ilmoittatuminen tämän vuoden joulunukke vaihtoon on nyt alkanut.  :aplause: Laitoin ketjun alkuun listan jo ilmoittautuneista jäsenistä. Laskin ilmoittatuneeksi jokaisen, joka on osoittanut mitään mielenkiintoa tässä ketjussa joten tarkistakaa onko nimenne listalla ja ilmoittakaa, jos haluatte jättäytyä leikistä  :peukku:

HUOM! LUKEKAA MYÖS VAIHTOA KOSKEVAT SÄÄNNÖT JA OHJEET KETJUN ALUSTA.

Tinttufia


kuuma92


Jasmiina2


avotuli

Jee kiva kun tämä käynnistyy!

Mulla on myynnissä noita roottausneuloja, ja tökkäimiä aletaan tuottamaan kun aikaan saisi aukon sillekin.
Ohjeet http://aviksenpaja.fi/shop/index.php/ohjeet.html ruuttailuun. Yhrenlaiset. Kolmella tapaa...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Vivi

Miekin haluan osallistua joulunukkevaihtoon!  :aplause:
If it makes you happy...

EmmiKristiina


Jasmiina2

Tervetuloa mukaan Vivi ja EmmiKristiina. Olette nyt mukana listalla  :cuteyes:

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Jasmiina2