Joulunukke vaihto 2013 ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYNYT

Aloittaja Jasmiina2, heinäkuu 10, 2013, 16:34:30

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Vuoden 2013 Joulunukke vaihdon ilmoittautuminen on alkanut. Ilmoittautumiset tähän ketjuun. Ilmoittautuminen päättyy 31.8. jotta ehdimme hyvissä ajoin järjestää, kuka tekee kenellekin nuken.

Jokaisen ilmoittautuneen pitäisi vastata tämän vuoden vaihtoon liittyviin kysymyksiin, jotka löytyvät erillisestä Joulunukke 2013 kysymykset ketjusta. Linkki kysymysketjuun:
http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?topic=905.msg13122#msg13122

Vastaukset kysymyksiin lähetetään yksityisviestillä Jasmiina2:lle. Älä siis postita vastauksiasi ketjuun. Vastausten on tarkoitus auttaa sitä henkilöä, joka tekee sinulle nuken, keksimään hyviä ideoita nukkea varten. Vastaukset on postitettava viimeistään 31.8. jottei projektin eteneminen hidastu.

HUOM! Jos et ole 100 prosenttisen varma, että aika ja energia riittävät projektin toteuttamiseen aikataulun puitteissa, ÄLÄ ILMOITTAUDU. On kurjaa, jos joku jää ilman nukkea. Yllättävät elämän muutokset ja sairastumiset kesken projektin ovat toki ymmärrettäviä. Jos jotain tapahtuu kesken projektin etkä pystykään viemään projektia loppuun, ilmoita asiasta mahdollisimman pian Jasmiina2:lle, jotta saadaan joku tekemään nukke puolestasi  :peukku:

Oletuskroppana joulunukeille on muistaakseni yleensä ollut nivelletty Fashionistas kroppa. Nukketoiveita koskeviin kysymyksiin vastatessaan jokainen saa kuitenkin vinkata, jos muunlaisetkin kropat ovat tervetulleita.  :smiley:

Jos joku uusi jäsen ei ole huomannut ja haluaa katsoa niin viime vuoden joulunukkeja voi katsella tuolta http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?topic=194.0

Tähän mennessä ilmoittautuneet:

Jasmiina2
Adalia
DarkJedi
Kitecat
Milia C
Louhi
Ninni-doll
Jenniliini
Jennijee
Avotuli
Avasund
Whitney86
Milli
Tinttufia
Kuuma92
Vivi
EmmiKristiina
Siama
Rana

Alice

Mä meinasin tuossa yksi päivää kirjoittaa samasta asiasta, mutta koska en kuitenkaan tänä vuonna itse kerkeä osallistua, niin en sitten kuitenkaan  :blush: Mutta kyllä kannattaa varmasti jo aloittaa Joulunukke 2013, ei liene yhtään liian aikaista!

tokkopahka

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Adalia

Ilman muuta  :peukku: Se on edelleen (mulla) ainoa varma tapa saada barbi joululahjaksi :D
Life in plastic
It's fantastic!

DarkJedi

Jouluunhan on jo alle puoli vuotta.  :D
Ja viime vuodesta oppi sen että olisi syytä aloittaa hyvissä ajoin että löytää kaiken tarvittavan.

kitecat

Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Milia C

Joo, ois hyvissä ajoin... kerkee käymään ainakin hyvät ja huonot ideat läpi ja ehkäpä poimia sen helmen sieltä joukosta...
Edelliseenkin oisi  voinnut toteuttaa toisenlaisen idean...  :tongue: 
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Louhi

Tänä vuonna sen saisi ehkä tehtyä valmiiksi aikaisemminkin kuin joulukuussa.

Ninni-doll

No ilman muuta! Osallistuin viime vuonna ekaa kertaa ja oli se niin jännä juttu että osallistun nytkin  ^^

jenniliini

En oo nyt kesällä juurikaan foorumilla vieraillut ja muutenkin nuket on ollu taka-alalla, mutta kun syksy ja talvi taas tulee, niin varmaan alkaa taas nuket kiinnostaa. Olis syksyn pimeinä iltoina kiva näpräillä jotain "tavoitteellista", koska muuten tuskin saa aikaseksi tehdä mitään, että mukana olen!

Jennijee

Minä lupaudun tähän hommaan mukaan. Se toimikoon potkuna vanhojen töitten tekemiselle alta pois! Mutta jos TAAS elämä muuttuu, niin pahoittelen kaikkia jo etukäteen kun hommat seisoo ikuisuuden...

Eli siis osallistun joulunukkeen  :peukku:

myrva

Höh, olisin enemmän kuin mielelläni osallistunut, mutta ei vaan pysty repeemään :gonna-cry:
Mutta saampahan ihastella teidän muiden tuotoksia ! :cuteyes:

avotuli

 :aplause: tää on niin osajouluvalmisteluja! Mä osallistun kyllä. Ehtiikö Jasmiinat vetästä organisoinnin?
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Jasmiina2

Eiköhän me ehditä :D Se on loppujen lopuksi aika kivaa. Toki jos joku muu ehdottomasti haluaa niin saa..Ei haluta omia organisointia  :D

Jennijee

Jasmiinat, onko teillä kaikkien aikaisempien vuosien listat, ettei samat tee samoille? Tulisi vaihtelua...