OHJE: Uuden tukan laitto -ohjeita (rerooting)

Aloittaja Sebby, marraskuu 24, 2012, 02:04:37

« edellinen - seuraava »

Tutu

Itsekkin pelästyin ajatusta, että tarvisi pää irrottaa?
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

avotuli

Juu, siksi tökkäin on kätevä. Voi paikata pälviä irrottamatta päätä. Kestää joo kevyen laiton, vauvaharja on hyvä nukkehiukselle.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Tutu

Myykö Aviksen paja näitä "tökkäimiä"  :smiley:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

avotuli

Lainaus käyttäjältä: Tutu - helmikuu 09, 2015, 20:38:48
Myykö Aviksen paja näitä "tökkäimiä"  :smiley:

yep. Mullon ihan oma malli!  :D

Linkki

Kaikkea muutakin tarpeellista tuolla nettikaupassa on  :cuteyes: tervetuloa vaan!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

sylvi

Onko kellään hajua mikä hiusväri on kasari music loving barbiella kun pitäisi lisätä hieman tukkaa? Tuolta aviksen pajalta meinaan tilata tukkaa. Nuken hiukset on rusehtavan keltaiset. Itse en osaa katsoa värikartasta mitkä sopii.

sylvi

Mitä ainetta mahtaa olla 1981- vm. Magic curl barbien tukka aine jolla sai afron suoraksi you tuben mainoksen mukaan? Mulla on se nukke ja on niin huovuttunut afro että näyttää kauheelta. Pesin sen shmpoolla ja laitoin hoitoakin sekä hiusöljyä, mutta pysyy vaan saman näköisenä. Saako tollasta villapesää enää nätiksi??

Tutu

kokeilitko tukkaan vaatteiden huuhteluainetta? Sit noihin kähertämisiin on kai joku oma jippo. (jota en ikävä kyllä tiedä).
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

avotuli

https://www.pinterest.com/pin/220535712972587442/
Tämän mukaan: Magic Curl Barbie - Once the solution ran out, you were left with just Curly Barbie

Eli nettiä pitäisi kahlata hiki pursuen, jossei täällä kukaan osaa sanoa.

Huuhteluaine on tosiaan tälle hiukselle paree vielä kuin hoitoaineet jotka on ihmiskarvalle tehty, hius on nylonia = kangasta enemmänkin. Muista hajuttomuus.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

sylvi

Empä huuhteluainetta koittannu vielä..mutta miksi pitää hajutonta olla? Taitaa olla tosi magic aine alunperin siinä alkuperäisessä pakkauksessa kun ei mistään tietoa löydy   :shock:

avotuli

Siksi hajutonta, että parfymoitu mikä tahansa jysähtää nukkeen todella lujasti, ja koskaan ei tiedä miten vinyyli reagoi parfyymin kanssa. Kärystä saattaa tulla kestämätön. Huuhteluaineen parfyymi voi jopa muuttaa vinyylin värin.

Sen lisäksi parfymointi tuhoaa nuken jälleenmyyntiarvon, koska sitä ei pesemällä tahdo pois saada, se menee pään sisuksiin ja imeytyy vinyyliin.

Huuhteluaine kylmään veteen, siten se on suunniteltu.

PS. hajusteallergikko keräilijä tässä hei
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Jussi

Hei,

mistä löytyisi suht halpaa hiusta reroottaukseen? Oon sen verran alottelija että ei kehtais kauhean kalliilla karvalla lähtä liikkeelle  :D

avotuli

#41
Täältä löytyy varastossa Aviksen Pajan nylonia sekä jämäerät RestoreDollin laatuja, ja pari punttia MyLittlePonyvärejä Dollyhairista:

Aviksen Pajan nylon on samaa nylonia kuin Dollyhairin, rajoitettu värivalikoima. Kuvia väreistä https://www.facebook.com/pg/aviksenpaja/photos/?tab=album&album_id=782996801730160

RestoreDollin karvat, värit https://www.facebook.com/pg/aviksenpaja/photos/?tab=album&album_id=1658670104162821
RD nylon on samaa karvaa kuin AviksenPajan nylon myös.

Hinnat:

AP nylon 2,30 euroa puntti (110 cm 20 gr),
RD nylon 2 puntti (18" 20 gr),
RD nylatex 4 euroa puntti(XL puntti 25" 38gr),
RD saran 2,50 euroa puntti (45 cm 15 gr)
Dollyhair MLP 4,45€/puntti (n. 15 gr)

Hiuspuntin riittoisuus riippuu tyylistä ja halutusta tukan pituudesta. Normipolkan tekee Aviksen Pajan yhdestä puntista Barbielle, RD sarania menee 1-2 punttia. Nylatex piisaa pitkäänkin tukkaan. Kokeilemalla oma tyyli. AP nylon on siitä hyvä valinta, että sitä on varastossa paljon.

Työkalua nimeltä tökkäin ei ole valmiina nyt, möin viimeisen just, teen lisää tarpeen mukaan. Lisäksi on pitkiä nukkeneuloja. 

Nukitusnukkaa on myös rajoitetut värit jäljellä, värit löytyvät Facebookista nekin https://www.facebook.com/pg/aviksenpaja/photos/?tab=album&album_id=1769605896402574

Saa hakea Seinäjoelta, tosin vain ilta-aikaan (olen töissä Laihialla ja kotona vasta 16 jälkeen). Suosittelen myös maksamaan tilille etukäteen, niin ei tarvitse säätää käteisen kanssa, mulla ei ole kassaa.
Toimituskulu kirjeenä kulkeville, puoleen kiloon asti, on 4 euroa. Roottausohje sähköpostilla, samoin tilaukset aviksenpaja ät gmail.com.


Pajan nettikauppa kuoli helmikuussa ja en ole ehtinyt / jaksanut laittaa uutta.

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Jussi

Hakemaan en pääse kun Mikkelissä majailen eikä autoa löyty :) Oon mieltynyt neulalla ja solmuilla leikkimään, tökkäämistä kokeilin huonolla kuidulla joten menetin hermoni siihen heti.

avotuli

Lainaus käyttäjältä: Jussi - lokakuu 18, 2017, 21:22:56
Hakemaan en pääse kun Mikkelissä majailen eikä autoa löyty :) Oon mieltynyt neulalla ja solmuilla leikkimään, tökkäämistä kokeilin huonolla kuidulla joten menetin hermoni siihen heti.
Takkuavalla perus-halpisperuukkikuidulla kyllä näivettää motivaation  :-\  se on liian paksuakin. Aviksen Pajan nylon on hyväksi kehuttu. Posti kulkee...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Jussi

Avotuli, me voitaisiin hieroa kauppoja tässä joku päivä. :)Laitan yv:tä...

Muuten tuli tässä mieleeni että on olemassa jotain millä voisi värjätä noita tukkakuituja? Himottais saada yhdelle nukelle ombre tukka mutta taitaa jäädä haaveeksi.?.