Joulunukke kuvat 2017

Aloittaja Jasmiina2, joulukuu 24, 2017, 06:51:48

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Tähän ketjuun voi laittaa kuvia tämän vuoden joulunukeista. Kiitos kaikille osallistujille ja iloista joulua koko foorumin jäsenistölle.  :hbeat: :smiley:

Jasmiina2

No niin, me Jasmiinat avattiin joulunuket jo aamulla. Kirsi laittaa nukestaan kuvia vasta illalla, kun ei ehtinyt valokuvailla ennen töihin lähtöä.

Minulle tuli Kuuma92:lta tämä ihana Pin Up Maria.  :hbeat:





Tykkään nukesta todella paljon. Tekisi mieli stailata vaatteita myös muille nukeille, mutta en tiedä raaskinko riisua joulunukkea ainakaan ihan lähiaikoina. Etenkin sukkahousut ja hame ovat ihania. Tykkään myös hiusten kiharoista paljon ja lisäksi tajusin ilokseni, ettei minulla ole kuin ihan muutama nukke tällä kasvomuotilla. Kiva siis saada yksi lisää kokoelmaan. Tässä vielä nukke paketista poistettuna.



Kiitos Kuuma92 kauniista nukesta ja hauskaa joulua.  :hbeat: ^^ :aplause:

Louhi

Tässä kuvat joulunukestani Lucindasta  :hbeat:. Nukke on rainbowielta. Ensimmäisenä hieno tarralla suljettava pahvilaatikko.



Sitten ihana aasialainen neitonen, jolla itse tehdyt vaatteet, kampaus ja korut. Kengät on tuunattu punaisin helmin. Tämä oli ensimmäinen joulunukke, jonka avasin sukulaisten nähden, kun ei näin vanhana jaksa enää odotella iltaan omaan rauhaan. Äitikin tykkäsi nukesta, varsinkin kampauksesta, vaikka ei Barbie-innostunut olekaan. Mukana tuli myös tuo peitto, johon nukke oli käärittynä. Se sopisi tosi hyvin vuosia sitten puutyökurssilla tekemäni sängyn aluseksi tai peitoksi.



Tässä parempaa kuvaa mekosta, mutta vähän huono kuva, kun hyllyn päällä tuli tuo taulun reuna vastaan.


Louhi

Tässä vielä bonuskuva, jossa kampaus näkyy paremmin. Lucinda tapaa osan joulunukeistani eli tulevista "kämppiksistään".


Jasmiina2

#4
Ihania nukkeja täällä jo! Itse avasin nuken jo aamulla ennen töitä mutta nyt vasta pääsin kuvailemaan ja päästämään nuken pois boksistaan. Pakettikin oli kyllä niin hieno, että olisi voinut laatikossakin pitää ☺ Tässä siis saamani nukke Snegurotshka eli pakkastyttö. Nukke perustuu venäläiseen kansantarinaan ja yksi versio tarinasta oli nukella mukanakin. Nimikin on hienosti kirjoitettu kyrillisin aakkosin ❤



Ja tässä nukke poistettuna pakkauksesta.



Aivan ihana kokonaisuus! Pitkät valkoiset hiukset ja talvinen sininen asu sopivat upeasti nuken teemaan ja jotenkin Kurhn nuken kasvot sopivat myös täydellisesti: kalpea iho, isot silmät ja jäänsininen meikki toimivat hyvin yhdessä. Ja tuo päähine vielä kruunaa kaiken, se on jotenkin niin venäläinen ja kaunis. Suuret kiitokset Jenniliinille ihanasta nukesta  :hbeat:

kuuma92

#5
Minä sain nuken Jasmiina2  :smiley:  :hbeat:
Wau! Sieltä tuli upea oopperan kummitus 


Mukana oli myös kirje  ^^


Otin nuken pois laatikosta. On niin minun makuun tämä neitonen. Upeasti stailattu nukke.
Tykkään musikaali elokuvista ja oopperan kummitus on yksi parhaista katsomistani musikaaleista
Kiitoksia paljon ja hyvää joulua  :hug:


https://www.youtube.com/watch?v=pgz6PnHkmpY  :see-that-one:

Aliisa

Wau, miten upeita joulunukkeja!! :palvoo: Kiitos, kun lähettelette näitä kuvia tänne. :peukku:

jenniliini

Minä sain Jasmiinalta Aava-nimisen merenneidon, joka on kasvattanut jalat  :smiley:. Puku on todella upea ja just mun värinen  :hbeat:



Merenneidolla on lasinpaloista tehty kaulakoru ja lasinpaloja myös kädessään olevassa pussukassa.


Jasmiina2

Kauniita nukkeja kyllä taas tänä vuonna.  :hbeat:

Adalmina

Upeita nukeja olette tehneet ja saneet!  :aplause:

Merineiti

Todella nättejä nukkeja kaikilla!
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

DarkJedi

Kuvia vihdoin perille löytäneestä joulunukesta.



Kiitos Louhi.  :hbeat:

Täti Monika

Hienoja nukkeja kaikki tyynni  :palvoo: Tämä Joulunukke- juttu on kyllä kaikkinensa upea BDoll-perinne  :aplause:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"