Joulunukeista kuvia 2014

Aloittaja Ninni-doll, joulukuu 24, 2014, 16:21:14

« edellinen - seuraava »

whitney

Aivan ihania nukkeja!  :aplause: Voi teitä onnellisia. Itse en ehtinyt osallistua, mutta ehkä sitten tulevana jouluna? :)

Milo

Laitoin vielä Ranalle muistutuksen että laittaisi kuvan saamastaan nukesta tai kävisi kommentoimassa tässä ketjussa. Uskon hänen kuitenkin saaneen nukkensa.

Olen tyytyväinen että koko projekti meni niin vaivattomasti, vaikka tän pyörittäminen hiukan veikin aikaa. Katotaan kuka tarttuu ruoriin sitten taas alkusyksystä  :tongue:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Rana

Anteeksi kun en ole vastannut mitään. Miulla on masennus vaivannut pahemmin joulusta asti niin etten saa konettakaan avattua  :gonna-cry:

Nukke on aivan ihana ja olen siitä kuviakin ottanut mutta niiden saaminen koneelle tekee tiukkaa. Anteeksi vielä kovasti.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

kitecat

Vok Rana, masennus on tosi inhottava kaveri  :hug: Jaksamista sulle, toivottavasti lisääntyvä valoisuus auttais sua jaksamaan. Voimia  :hug:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

avotuli

Lainaus käyttäjältä: Rana - tammikuu 23, 2015, 13:24:51
Anteeksi kun en ole vastannut mitään. Miulla on masennus vaivannut pahemmin joulusta asti niin etten saa konettakaan avattua  :gonna-cry:

Nukke on aivan ihana ja olen siitä kuviakin ottanut mutta niiden saaminen koneelle tekee tiukkaa. Anteeksi vielä kovasti.

Hyvä että olet siellä kuitenkin! Voimia, valoon päin mennään!  :hug:
(Masennus on ikävää seuralainen, kuten Kitecat sanoo)
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Milo

Rana - ymmärrän hyvin... Aina ei jaksa/ehdi/pysty...pääasia että olet saanut nukkesi ja pidät siitä  :tongue: :tongue:
Postaa kuvia sitten kun ehdit ja jaksat.  :hbeat:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

avotuli

Päätin pengastaa vanhoja kuvia tässä flunssaillessa. Tällaisen Steam Date barbien pykäsin Ranalle:



Kauppiaasta keräilijäksi taas