Joulunukkekuvia 2015

Aloittaja Jasmiina2, joulukuu 23, 2015, 21:33:42

« edellinen - seuraava »

jenniliini

#30
^Siellähän niitä olikin  :smiley:

Mutta laitan vielä kuvia, kun sain vaivalloisesti ne kuvattua ja siirreltyä photobuckettiin... puuh. Oon niin huono tämmösissä  :head-to-the-wall:

Onhan se hyvä että helmikuussa laittaa joulunuken kuvia  ::)







Tykkään niin ton nuken värityksestä, turkoosi ja ruskea  :hbeat:

Jasmiina2

Meilläkin on nyt viimein kotiutuneena ja kuvattuna joulunukke numero kaksi. Ei ihan jouluksi ehtinyt uuteen kotiinsa, mutta kannattihan tätä neitiä tovi odotella.  :cuteyes:

Tässä ensin kaunis paketti, joka on kankaalla päällystetty.



Sisältä löytyi matkailuharrastuksen innoittama pikku pariisitar.  :hbeat: Pariisi on itse asiassa vielä käymättä, joten nyt pitänee laittaa se lähitulevaisuuden matkakohde listalle. Nukella on sievä pakkauksen kanssa yhteen sopiva asu, josta tulee mieleen että olisi kyllä hirmu kiva jos osaisi itsekin ommella ilman kamalaa taistelua.  :D



Nukella on erittäin kauniisti maalatut kasvot. Kuvasta ei näy niin hyvin, mutta etenkin silmät on todella yksityiskohtaisesti maalattu. Vielä ei olla päästy selville siitä, minkä nuken kroppa tällä tytöllä on. Päästä tuumittiin että voisikohan olla Ever After High, mutta enpä ole ihan varma siitäkään. Mukavan persoonallisen näköinen yksilö kuitenkin.



"Jeeiii, mille hyllylle pääsen? Missä on uusia kavereita?"



Kiitos Calopteryx erittäin suloisesta pariisittaresta.  :hug:  :hbeat: Seuraavaksi täytynee keksiä tytölle nimi ja opetella hiukan ranskaa, että sujuu tuo kommunikointi hieman paremmin.  :D

kitecat

Onnistuin viimeinkin purkamaan puhelimestani kuvat koneelle ja tässä olisi viimein MiliaC:ltä saamani ihana fiftari-neitonen  :bowing:





Tässä vielä lähikuva ihanaisesta  :hbeat:



Nukke on ilmeisesti uudelleen maalattu ja aivan YLI ihana.

Vaihdoin nukelle nilkoista taipuvan vartalon ja puin sen uudelleen. Hän on toooooodella hurmaava



Nuo kasvot ovat käsittämättömän upeat!

Kiitos MiliaC  :hug: ja pahoitteluni että kuvien tänne saattaminen kesti näin törkeän kauan  :pleeeaaasse:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Aliisa

Onko tätä joulunukkeprojektia muuten tulossa tänä vuonna tai onko kenelläkään kiinnostusta järjestää? :smiley:

Aika menee niin hirmusta vauhtia, että olin unohtanut tämän(kin) asian ihan kokonaan. Tuntuu, että vastahan se kesä loppui ja nyt onkin enää kaksi kuukautta jouluun. :shock:

Jasmiina2

Me Jasmiinat mietittiin että ois voitu taas järjestää, mutta ei oltu Suomessa silloin kun tää homma on yleensä laitettu alulle. Sitten se vaan jotenkin unohtui. En tiedä, onko nyt jo turhan myöhä ruveta järjestämään. Vois tulla aika kiire, jos haluaisi jouluksi nuket saada perille.  ::)

kitecat

Pitäiskö tää skipata tälle vuodelle? Mulla oli itellä tarkotus jättää välistä muutenkin, mutta itte jos osallistuisin, niin turhan kiirettä tulis tässä vaiheessa.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Louhi

Olin jo aiemmin miettinyt tätä juttua ja osallistumista, mutta tänä vuonna ei riitä voimavarat. Valitettavasti.

Jasmiina2

Joo ehkä ois parempi jättää tämä tältä vuodelta välistä ja katsoa sitten ensi vuonna uudestaan.  :cuteyes:

Aliisa

Juu, voisi tehdä niin, että tälle vuodelle väliin ja ensi vuonna uusi joulunukkeprojekti. :smiley: