Joulunukkekuvia 2015

Aloittaja Jasmiina2, joulukuu 23, 2015, 21:33:42

« edellinen - seuraava »

Calopteryx

#15
Minä sain joulunukkeni Jenniliiniltä! Nukke on tosi hieno, olen siihen todella tyytyväinen  :cuteyes:  :hbeat:  :hbeat:  :hbeat: Eli sain goottihenkisen noidan, jolla on myös suloinen pieni kissa  :smiley: Nukke on todella hyvin tehty ja siinä on paljon hienoja yksityiskohtia, tässä kuvia nukesta:



Nuken pakkaus on ihana ja sopii kivasti nuken tyyliin, pitsireunukset ovat hienot!




Kun pakkauksen kannen avaa, paljastuvat nuken hienot yksityiskohdat: nukella on tyylikäs musta noitahattu, yksityiskohtainen ja hieno musta asukokonaisuus, hienosti tehty luuta ja suloinen lemmikkikisu sekä ihanana lisänä myös pikkuinen noidankattila! Pakkauksen taustaseinä on myös kiva ja sopii nuken tyyliin




Nukella on kauniin siniset hiukset, joiden väri sointuu kivasti silmien väriin! Myös nuken huulet ovat ihanan siniset! Nuken perusvärit ovat musta ja sininen  :hbeat:




Lähikuva nuken lemmikkikissasta, jolla myös on siniset silmät! Kuvassa on myös yksityiskohtana noidan luuta! Nukella on myös asussaan ihanaa verkkokangasta ja hienot mustat saappaat. Jokainen pieni yksityiskohta on mietitty tarkkaan  :hbeat:




Lähikuva nuken kasvoista. Pakkauksen taustaseinällä näkyy myös kaksi mustaa lintua, jotka sopivat hyvin nuken teemaan!


Joulunukkeni on tosi hieno, kiitos todella paljon Jenniliinille kauniista ja yksityiskohtaisesta nukesta, jonka saamisesta ilahduin todella paljon  :hug:







Nata

Näitä varmaan on vielä lisääkin, toivottavasti tulee kuvia pian.  :smiley:

Erityinen ihastuminenkin tapahtui: Maureen :hbeat: Hieno kokonaisuus ja tuo tukka on ihan mahtava!

Mainio idea muuten nuo Rebelin lävistykset. :smiley:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

kitecat

Olen onnistunut kadottaan jonnekki kamerani, joten en pääse lisäämään kuvaa  :head-to-the-wall: Enkä osaa puhelimella lisätä kuvia . Pah! Toivottavasti kamera vielä löytyy  :gonna-cry:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Adalia

Lainaus käyttäjältä: Nata - tammikuu 03, 2016, 00:34:13

Erityinen ihastuminenkin tapahtui: Maureen :hbeat: Hieno kokonaisuus ja tuo tukka on ihan mahtava!


Maureen on ihana  :hbeat: :hbeat:
Life in plastic
It's fantastic!

Jasmiina2

Kaunis nukke sinullakin Calopteryx. Tosi kivat nuo siniset huulet.  :cuteyes:

Jasmiina2

Tuli juuri mieleen muistuttaa, että myös nukentekijöillä on lupa laittaa tänne kuvia tekemistään nukeista, jos nukensaaja esim. ei tunnu kuvia laittavan.  :peukku: Jos teillä siis sattuu olemaan kuvia tekemistänne nukeista niin niitäkin saa jakaa.

Alitsa

Minun nukkeni teki Adalia ja se on aivan ihan brunette I Can Be Mars Astronaut-nukke. Kuvia tulee pian, koneeni ei suostu laittamaan kuvia oikein. Mutta valtaisa kiitos Adalialle, ihana nukke.  :hbeat:  :hug:
We Girls can do anything!

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Jasmiina2

Merineiti laittoikin tänne jo instagram linkin saamastaan nukesta. Tässä myös ketjuun pari kuvaa, jotka tuli otettua ennen lähetystä. Tässä siis skandinaavisen mytologian jumalatar Freija.  :smiley:




Adalia

Lainaus käyttäjältä: Alitsa - tammikuu 06, 2016, 12:21:14
Minun nukkeni teki Adalia ja se on aivan ihan brunette I Can Be Mars Astronaut-nukke. Kuvia tulee pian, koneeni ei suostu laittamaan kuvia oikein. Mutta valtaisa kiitos Adalialle, ihana nukke.  :hbeat:  :hug:

Ole hyvä, mukava, että tykkäät  :hug: Ps. nukke sai inspiraation Yksin Marsissa -leffasta  ;)
Life in plastic
It's fantastic!

Jennijee

Upeeta mahtavaa! :aplause: Joitakin kuvia ilmeisesti vielä uupuu?

Jasmiina2

Juu joitakin kuvia puuttuu vielä. Toivottavasti saadaan jossain vaiheessa loputkin kuvat tänne.  :peukku:

jenniliini

Apua! Oon unohtanu ihan täysin laittaa kuvaa omasta saamastani nukesta... Yritän muistaa nyt viikonloppuna kuvata sen  :photo:  :smiley:

En itse asiassa tiedä keneltä nuken sain, paketissa oli vain lähettäjän oma nimi, ei nimimerkkiä  :whaddado:

Jasmiina2

Ai niin, tässä tosiaan lista siitä kuka teki kenelle nuken. Aiempina vuosina se on taidettu yleensä tänne ketjuun postittaa.  :peukku:

Adalia -> Jasmiina2
Jasmiina2 -> Adalia
Adalia -> Alitsa
Alitsa -> Adalia
Kitecat -> Nanariaana
Nanariaana -> Louhi
DarkJedi -> Milia C
Louhi -> DarkJedi
Milia C -> Kitecat
Calopteryx -> Jasmiina2
Merineiti -> Jenniliini
Jenniliini -> Calopteryx
Jasmiina2 -> Merineiti

Merineiti

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;