Joulunukke 2015 ilmoittautuminen päättynyt!

Aloittaja Jasmiina2, elokuu 31, 2015, 01:24:14

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Lisäsin tuohon kysymykseen numero 6 nyt ainakin sen puhelinnumeron  :peukku:

Nanariaana: kyllä voi virkata asun. Lähinnä tuo tarkoittaa tosiaan sitä että asu on itse tehty eikä mikään valmis fashionistas mekko.  :smiley:

Merineiti: muistaakseni täällä on yleensä pyritty postittamaan postin suosittelemaan päivään mennessä. Yleensä postilla on joku päivä suositus mihin mennessä paketit kannattaa lähettää, että ehtivät jouluksi perille. En tosin tiedä päteekö se sama päivämäärä sitten noihin ärrä ja siwa paketteihin.

jenniliini

Minäkin osallistun jälleen  :smiley:

(Vaikka en foorumilla ole viime aikoina muuten osallistunut, niin joulunukkeen on pakko osallistua  :cuteyes:)

whitney

Osallistuako vai eikö, siinä kyllä melkoinen pähkinä purtavaksi. Onneksi vielä vähän aikaa miettiä.

Kysymys: vuonna 2013 teetätin ompelijalla tekemälleni joulunukelle puvun, itse osittain ruuttasin nuken ja muokkasin meikkiä hiukan. Osallistuin 2. tasolle, koska ajattelin että 1/2 ruuttaus ja 1/2 meikin muuttaminen ovat yhteensä sama kuin yksi kokonainen muutostyö.
Nyt tästä Jasmiinan kommentista tuli mieleen, olisiko ompelijalla teetetty puku "nostanut" ko. nuken kolmostasolle, onko pointtina siis uniikkius vai itse tekeminen?  :smiley: kyselee rähmäkäpälä.

Jasmiina2

Ei ne tasorajat ihan niin tarkkoja oo. Tavoitteena vaan että jokainen sais suht samantasoisen nuken kuin itse tekee. Itse ollaan osallistuttu melkein aina kolmostasoon. Joskus on tehty kaikki itse, joskus esim. Ostettu ebaysta käsin tehty asu, jota vähän muokkailtu. Siihen lisäksi sitten uudet hiukset ja kasvomaalausta. Mun mielestä kolmostasolla on pääasia, etta nukesta näkee, että sen eteen on nähty vaivaa ja nuken ulkonäköä on selvästi muutettu. Jos joku on eri mieltä niin sanokaa toki  :cuteyes:

Jasmiina2

Tänne vaan kirjoitan muistutuksena, että tänään on viimeinen ilmoittautumispäivä! Muutamalta puuttuu vielä vastaukset kysymyksiin, joten laittakaahan niitä tulemaan, että päästään aloittamaan nukkeja mahdollisimman pian  :peukku:

Milia C

#20
Mie vielä osallistun sittenkin...  :D
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jasmiina2


Nata

Voi hitsi! Taitaa olla parempi jättää vielä tänäkin vuonna väliin, koska nyt on tuo muuttorumba edessä, eikä "Hemppa", pian 6kk, auta nukkeprojektiasiaa ollenkaan... Ehkä sitten vuoden päästä... Pitää taas harjoitella tekemällä joulunukke Nutille! :devil:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Jasmiina2

No voi harmi...ehkä tosiaan sitten ens vuonna  :cuteyes:

Jasmiina2

Ilmoittautuminen on nyt tosiaan päättynyt. Odotellaan vielä viimeisiä vastauksia kysymyksiin ja sitten järjestellään pikapikaa kuka kenellekin tekee  :smiley:

Louhi


Jasmiina2

Edelleenkään eivät ole kaikki ketjussa mukaan ilmoittautuneet vastanneet kysymyksiin joten ei ole päästy miettimään kuka tekee kenelle nuken. Tuskinpa kovin kauaa enää kuitenkaan odotellaan. Ei voi loputtomasti lykätä tätä hommaa.  ::)

Milia C

#27
 :Look_Up: No jos ei kerkee pelkästään vastaamaan kysymyksiin niin miten kerkee tekemäänkään?
Ne vaan pitäisi tiputella pois sitten.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jasmiina2

Joo. Yksityisviestillä on muistuteltu niitä jotka eivät ole vastanneet. Ajateltiin että jos tämän yön aikana ei vastauksia kuulu niin sitten vaan on pakko jättää porukkaa ulkopuolelle. Huomenna sopii siis odotella tietoa että kenelle pääsee nukkea vääntämään.  :peukku:

Jasmiina2

No niin, nyt pitäisi kaikille olla ilmestynyt viesti josta ilmenee kenelle nukke tulisi tehdä.  ^^

Huom! Jos haluatte kysellä lisäkysymyksiä nuken saajalta tehkää se minun kauttani älkääkä lähettäkö viestiä suoraan nuken saajalle. Pysyy sitten yllätyksenä keneltä kukakin saa nuken. Eikä muutenkaan tietenkään huudella täällä kenelle sitä nukkea väsätään.  :lecture:

Tupla Huom! Jos olet ilmoittautunut vaihtoon etkä ole saanut tietoa kenelle teet nuken, ilmoita asiasta pikimmiten niin tarkistetaan mistä kiikastaa.  :peukku: