Joulunuket 2015

Aloittaja Milo, elokuu 22, 2015, 20:57:44

« edellinen - seuraava »

Nanariaana

Jasmiina2, loistoidea! Heti ku alkoi googlettelemaan, tuli mini-inspiraatio  :aplause:


Jasmiina2

Hienoa jos oli apua Nanariaana  :peukku: Siitä se nukke sitten pikkuhiljaa syntyy :cuteyes:

Jasmiina2

7.12 asti on voimassa postin joulupaketti tarjous 5€/paketti. Jos joulunuket valmistuvat ajoissa niin kannattaa varmaan hyödyntää.  :peukku: Toivottavasti muutenkin kaikki pitävät mielessä että nuket olisi hyvä saada postiin niin että ehtivät jouluksi perille.

Adalia

Hiukan OT, toivottavasti Postin lakkoilu ei sotke joulupakettien kulkua...  :neurotic:
Life in plastic
It's fantastic!

Merineiti

Saattaa sotkea tai ainakin hidastaa, koska luulis että niillä nyt jo on posti jäljessä :/
Kiva kun odotettuja kirjeitä ei kuulu mutta se pirun roska-Postinen sen sijaan kulkee.

Täällä hurja toive saada huomenna tehtyä lähetysvalmiiksi... jos sitten kulkeekin posti ajallaan niin saa sitten saaja päättää, jaksaako jouluaattoon asti :D
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Louhi

Mulla on kaikki ajatuksissa valmiina, mutta käytännön toteutus takkuaa. Postin lakko itseäkin kuumottaa varsinkin, kun olen tällainen viime tipan ihminen  :head-to-the-wall:.

Nanariaana

Mulla alkaa jo nukke hahmottua, jos seuraavaksi kävis paketin kimppuun niin sais postitettua ajoissa...

kitecat

Jeeeeee!!!! Nyt pitää hehkuttaa: sain nuken valmiiksi ja se on pakattukin  :aplause: Sit pitäs vielä pakata laatikkoon ja uskaltaa antaa Postin armoille...

Itte oon ainaki tyytyväinen tulokseen, toivottavasti saajakin tykkää  :smiley:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Adalia

Postin lakko onneksi päättyi  :aplause:

Huomenna päättyy Postin pakettiautomaatin 5 eur tarjous.

Onneksi on valmista - en voi enää "viimeistellä" viimeiseen asti vaan antaa mennä vastaanottajalle...
Life in plastic
It's fantastic!

kitecat

Nukke valmis ja paketissaan! Eka vuosi ku mulla ei jääny viime tippaan nuken teko.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

DarkJedi

Kaikki tarvikkeet on valmiina ja viikonloppuna oli tarkoitus tehdä nukke jotta saan sen matkaan tänään. Mutta tässä sitä maataan flunssan kourissa kolmatta päivää. Ei puhettakaan että olisi pystynyt tekemään mitään. No, onneksi on vielä aikaa.

Jasmiina2

Muistutuksena kaikille, että postin nettisivun mukaan JOULUPAKETTIEN VIIMEINEN POSTITUSPÄIVÄ ON 18.12!!! 

Toki kannattaa kuitenkin postittaa jo aikaisemmin jos ehtii, että saapuvat nuket varmasti ajoissa uusiin koteihinsa  :cuteyes:

Nanariaana

Mä postitin jo 7.12.2015
Kerrankin tein jotain ajoissa valmiiksi :) Toivottavasti saaja tykkää.

kitecat

Voisko täälläki sitten huudella, kun paketti on tullu perille?  Tietty lähettäjää ei mainittais, niinko aiempina vuosinaki.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Louhi

Minulle on tullut paketti perille.

Oma nukkeni on tuossa vielä alasti, mutta kynnet ja kampaus tehty. Lähtee maanantaina, mikäli löydän kaiken tarvittavan enkä joudu viime hetken ostoksiin. Tästä kämpästä ei löydä mitään, joutuu soveltamaan kaikkea, kun ei muista, mihin on kaiken tunkenut. Tämä hieman aiheuttaa ongelmia. Innostuin lisäksi vielä tekemään extratavaran, mutta siinä ei kauan nokka tuhise.