Joulunuket 2015

Aloittaja Milo, elokuu 22, 2015, 20:57:44

« edellinen - seuraava »

Adalia

Idea on, toteuttaminen vaiheessa...
Life in plastic
It's fantastic!

DarkJedi

Idea on.
Kroppa on, samoin pää.
Mutta joku tökkii, en vaan osaa sanoa oikein mikä. Jotenkin tuntuu että pää ja hahmotelma eivät oikein sovi yhteen.

Milia C

Idea on jonka toteutuksessa nyt hieman tökkii... koska Mattel tykkää tunkea sitä ärkeleen liimaa nukkejen pään sisään...   :mad: pesua, pesua kunnes kehtaa edes laittaa uuttaa hiusta kaaliin...
Onneksi melkein muu on ns. kokoonpano hommaa
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Merineiti

Roottaus valmis :D j mutta nyt en löydä varaamaani kroppaa D: Laitoin sen jonnekin sivuun "hyvään talteen" kun oli ainoa sopiva... Äh.
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Jasmiina2

Toteutus on hyvässä vauhdissa. Pitäisi vaan joku päivä mennä mummolaan työstämään asua, kun siellä olisi ompelukone.  ::)

Louhi

Kävin ostamassa tykötarvetta alle eurolla. Nyt on vaan jossain päin tätä kämppää se kangasliima hyvässä tallessa. Voipi tulla uusi kauppareissu.

Nanariaana

Mulla on kaikki ihan alkutekijöissään. Muuton jäljiltä koitan purkaa tavaroita, mutta enhän mä löydä mitään sieltä pahvilaatikoiden keskeltä!
Viikonloppuna etsin kaiken valmiiksi ja alan hommiin :)

Alitsa

Minä kuulun ykkösryhmään, joten minulla on helppoa. Mutta nukke on valmis. Toisaalta kunnon paketti se myy vasta tämän diilin ja sitä en ole voinut aloittaakkaan vielä. Jännäksi menee!

We Girls can do anything!

Merineiti

Oi paketti! Siitä toivoisin vinkkiä, millainen olisi hyvä... Ei taida löytyä yhtään valmista tuunattavasti, pari muovikuorta olen tainnut askarteluihin säästää mutta en itse laatikoita :/
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

kitecat

Tyhjät kenkälaatikot on aikas hyviä.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Adalia

Nuket kutakuinkin valmiit... paketit pitäisi väsätä... Ja jo on marraskuu!  ::)
Life in plastic
It's fantastic!

Nanariaana

Mä oon ihan jumissa tän homman kanssa.... En millään saa toteuttamiskelpoista ideaa, ja jos joku ideanpoikanen tuleekin niin se ois semmonen mikä itseäni miellyttäisi, ei niinkään nuken saajaa.
Oisko kellään antaa vinkkejä miten pääsee alkukankeuden yli ja saa aloitettua toteutuksen? Mistä saa kaivettua inspiraation?

(onneks sentään oon saanu jo suurimman osan nukkehouneesta kuntoon, ni löytää tavaroita jos inspiraatio iskee :) )

Louhi

Mulla on nyt myös jumissa, en ole saanut jatkettua, mutta kyllä tämä tästä. Elämä ja sen kriisit.

Meinasi mennä ihan pilallekin, kun olin laittanut tarvikkeet Isän punssipalloset -suklaarasiaan (luit oikein, pervoa). Niissä oli jotain punssiviinaa tai esanssia ja kaikki haisivat sitten ihan viinalle. Onneksi on parveke, jossa voi tuulettaa ilman pelkoa häviämisestä.

Jasmiina2

Nanariaana: itse teen joskus niin että jos tulee joku alustava idea enkä tiedä miten sitä kehittäisin, laitan yksinkertaisesti aiheen google hakuun. Sieltä kun luen lisäinfoa/katson kuvia  niin tulee välillä sellaisia 'tuon tyyppisen puvun tahdonkin tehdä' tai 'nuken saajaa kiinnostaa 50-luku, mitäs siihen nyt sitten liittyy..ahaa tuollaisia mekkoja ja kampauksia jne' hetkiä.  :smiley:

kitecat

Mulla on kerrankin hyvällä mallilla tää projekti: nukke on käytännössä valmis ja laatikkokin aluillaan
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-