Joulunuket 2015

Aloittaja Milo, elokuu 22, 2015, 20:57:44

« edellinen - seuraava »

Milo

Ei mulla muuten joulu vielä pyöri mielessä, mutta viime vuonnakin taidettiin näihin aikoihin ruveta kyselemään joulunukke-vaihdon järkkäriä ja ottamaan vastaan ilmoittautumisia... Siksipä kyselen kuka haluaisi ottaa tämän tehtävän vastuulleen tänä vuonna? Itse hoidin sen viime vuonna, vaikka en vaihtoon osallistunutkaan. Jos joku haluaisi ottaa sen kontolleen tänä vuonna, niin kaikin mokomin. Vaatii jonkin verran järjestelyä ja organisointia, mutta ei mahdottomasti.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Adalia

Kommenttina vaan, että eilen juuri pälkähti päähäni, jotta eikös se ole jo joulunuken aika  :D
Life in plastic
It's fantastic!

Jasmiina2

Me Jasmiinat voidaan palata puikkoihin ellei joku muu halua kokeilla projektin järjestämistä. Ei toki haluta omia hommaa joten jos joku muu on innostunut hommasta, kertokaa toki. :peukku:

Louhi

Voisiko tästä ketjusta tehdä Joulunuket 2015 -pulinaketjun, jossa saisi selostaa projektin etenemistä?

Jasmiina2

Joo...kirjottakaa tänne vaan :) Kiva kuulla, miten homma on lähtenyt käyntiin itse kullakin. Täällä ollaan jo hyvässä vauhdissa. Idea on selvillä ja vähän on ehditty jo aloittaakin  :cuteyes:

Milia C

No pakettiin on ainakin tarvikkeet... muut hankimatta...
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Merineiti

Pää löydetty ja "tyhjennetty". Vielä kun muistaisi mihin on kaikki roottausvälineet laitanut...
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Louhi

Minun täytyy ensin saada tehtyä vuoden odottanut vaatehuoneen siivous, että pääsee sitten inventoimaan, mitä kaikkea onkaan. Hyvässä vauhdissa olen siinä jo.

Näin unessa joulunukkeni, joka oli tosi hieno. Olin kehitellyt jo ideaa valmiiksi, mutta sitten näin sen unessa. Housut kyllä puuttuu, ne pitäisi ostaa ja kyseisenlaista kroppaa ja kasvoja ei ole, mutta käytän mitä mulla on. Kampaus oli siperrettävä, mutta ajattelin ainakin yrittää. Terveisin henkilö, joka ei saa tehtyä pieneen nauhaan rusettia.

Jasmiina2

 :aplause: Tulispa itsellekin inspiraatio tuolla tavalla...unessa näkynyttä nukkea oliskin hauska lähteä tekemään  :cuteyes:

Louhi

Laitoin nyt joulunukkeprojektin alkuun aikaisemmin kuin koskaan. Valitsin nukelle vaatteet ja melkein kaikki oheistarvikkeet. Nukelle tosin pitäisi tehdä itse yksi vaate, missä tosiaan kestää ja onnistuminen ei ole varmaa. Kävin myös läpi vaatehuonetta siivotessa kaikkia nukkeja ja löysin sopivan pää-kroppayhdistelmän. Samalla valitettavasti syntyi lisää nukkeja  :naamakämmen:. Yhden sain vitriinistä karsittua myyntiin. Mulla on hirveä kasa myytävää, vaan kun en ole vielä koppeutunut kuvaamaan.

Milia C

 :Look_Up: Huomasin että mulla on vaan omiksi "tarpeiksi" eli myyntiin vaan...  :D
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Merineiti

Olipa hauska pitkästä aikaa roottailla, oli jopa ihan kivaa :D
No, katsotaan miten kivaa se on vähän ajan päästä...
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

maikkuliini

Voisko tätä joulunukkeasiaa vielä vähän avata tarkemmin niille (eli mm. mulle), jolle ei ole entuudestaan tuttu asia. Esim. että minkälaista/kuinka suuritöistä nukkea on tarkoitus lähteä tekemään ja koko homma käytännössä.
Kiitoos.  :blush:

maikkuliini

Aijuu, tästä olikin jo toinen ketju ja näköjään myöhässä olen..
::)

Nanariaana

Mä odottelen että saan muuton tehtyä ja alan sitten nakertaa. Pikkasen on jo idean tynkää kyllä kehitteillä....