naaman poisto

Aloittaja Kivi, heinäkuu 10, 2015, 18:07:38

« edellinen - seuraava »

Kivi

Ite en käytä kynsilakkoja, mutta nyttarttis kynsilakan poisto ainetta. Tarkotus siis olis poistaa barbilta silmät ja suu. Onko jokin ainesosa jota barbien pää ei kestä ja jota joissaki lakoissa on? Tuo x-tran poistoaine näyttää ihan semi edulliselta. Käyköhän se? En viitti opiskelijabudjetilla kovinkalliita ostaa kun en sitä kerta omiin kynsiin tarvi.

Milia C

 :Look_Up: Ei saa sisältää asetonia.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Marianne

#2
X-tran kynsilakanpoistoaine on mun henkilökohtainen suosikki!  :cuteyes: Se sisältää asetonia, ja Barbien pää kestää kyllä sitä hyvin, kunhan et mahdottomasti hinkkaa. Kroppa ei kestä yhtään, se pitää suojata. Ja muutenkin kannattaa varoa lotraamasta sillä ja pitää vaikka nukkea ylösalaisin, ettei aine vahingossakaan valu kaulaan. Mä laitan aina vähän ainetta pumpulipuikkoon ja varovasti pyyhin sillä. Vaihdan puikon kun se on täynnä maalia, etten levitä sitä nuken naamaan. Ja maalin poiston jälkeen nuken naama kannattaa pestä heti saippualla tai tiskiaineella, muuten jää ikävä kiiltävä jälki. Poista vaikka vähän kerrallaan ettei naama kyllästy liikaa asetonilla, sitten pese ja kuivaa huolella, ja toista kunnes naama on puhdas.  :peukku:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Kivi

Lainaus käyttäjältä: Aurora - heinäkuu 10, 2015, 18:34:23
X-tran kynsilakanpoistoaine on mun henkilökohtainen suosikki!  :cuteyes: Se sisältää asetonia, ja Barbien pää kestää kyllä sitä hyvin, kunhan et mahdottomasti hinkkaa. Kroppa ei kestä yhtään, se pitää suojata. Ja muutenkin kannattaa varoa lotraamasta sillä ja pitää vaikka nukkea ylösalaisin, ettei aine vahingossakaan valu kaulaan. Mä laitan aina vähän ainetta pumpulipuikkoon ja varovasti pyyhin sillä. Vaihdan puikon kun se on täynnä maalia, etten levitä sitä nuken naamaan. Ja maalin poiston jälkeen nuken naama kannattaa pestä heti saippualla tai tiskiaineella, muuten jää ikävä kiiltävä jälki. Poista vaikka vähän kerrallaan ettei naama kyllästy liikaa asetonilla, sitten pese ja kuivaa huolella, ja toista kunnes naama on puhdas.  :peukku:

Kuulostaa ihan hyvältä :) vois kokeilla sitä