Fashionista-kropan löystyneet nivelet

Aloittaja FatFashion, maaliskuu 24, 2015, 20:34:58

« edellinen - seuraava »

FatFashion

Onko mahdollista mitenkään saada löystyneet nivelet tiukemmiksi. On niin löysä mimmi että  :-\
Turha surra kun on jo paskat housussa.

Merineiti

mikä kohta löystynyt? Jos jalat kuminauhalla, niin sen pystyy vaihtamaan napakampaan...

noihin muihin oon jossain lukenut että pikkuisen kuumaliimaa käy sellaisena "väliaikafiksauksena" - tai varmaan saman ajaa pieni pallo sinitarraa, siis jos tarvitsee "jäykkyytä" vaikka kuvauksia tai vitriiniä varten, mulla ei ole kokemuksia miten ne saisi kunnolla tiiviiksi (pitäis varmaan raaskia avata kokonaan ja keksiä varaosat löystyneille tapeille...
)
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

FatFashion

Jalkakummarit on ihan ok mutta muut nivelet on ihan löysät. Kyllä ne pysyy paikoillaan kun laittaa ne poseeramaan mutta pienikin kosketus muuttaa sen typykän hyytelöksi  :-\
Oon miettinyt tiivistää paperilla ne nivelet mutta sittenhän ne ei käänny enää sinne paperin suuntaan kun se on tiellä...Ilmeisesti on tällä mentävä.
Turha surra kun on jo paskat housussa.

maikkuliini

Pieni kumilenksu auttaa jonkin verran, kun sen kiertää muutaman kerran ympäri ja rullaa sinne nivelen väliin. Muutamankin voi laittaa, jos ei yks riitä. Sen lenksun pitäis olla ihan sellanen minikokoinen, sellainen mitä on  :barbie: n hiuksissa yms. En tiedä missä myydään, ehkä Sokoksella? Ainakin meidän Siwassa oli niitä, ja ostin meilkein koko hyllyn tyhjäks  :cuteyes:

Auttaa ainakin olkavarsiin ja polviin, ja ranteisiinkin -kokeiltu on  :peukku:

FatFashion

KIITOS Maikkuliini!! Aion todellakin kokeilla  :aplause:
Turha surra kun on jo paskat housussa.

avotuli

Silikonilenksuja, pieniä, pakkaa sekä ibero että cailap, nykyisin jopa väreissä! Pienetkin S-marketit myy.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Jennijee

Vanhalla foorumilla oli keskustelua tästä nivelien jäykistämisestä. Joku oli tainnut onnistua siinä pikaliimalla tai jollakin liimalla.

Tässä jotain tököttiä käytettäen saatu tiukat nivelet. Joku ehkä osaa neuvoa mitä tossa videossa käytettiin Suomeksi sanottuna :tongue:
https://www.youtube.com/watch?v=ZjLXVbfykI8

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Jennijee - toukokuu 04, 2015, 21:09:55
Tässä jotain tököttiä käytettäen saatu tiukat nivelet. Joku ehkä osaa neuvoa mitä tossa videossa käytettiin Suomeksi sanottuna
https://www.youtube.com/watch?v=ZjLXVbfykI8

Tuohan näyttää ihan lupaavalta! Enpä kyllä osaa sanoa miksi tuota suomeksi kutsutaan... polymeerilakka ei sinänsä kerro mulle mitään ja löysin vain, että "Polymer Varnish with UVLS (UltraViolet Light Stabilizers) is a waterborne acrylic polymer varnish that dries to a protective, flexible, dust resistant surface over acrylic paint."

Jostain taiteilijatarvikeliikkeistä voisi varmaan kysellä vastaavaa. Oletteisin, että oleellinen ominaisuus on joustava pinta, ei kuivu rapisevan kuivaksi.

FatFashion

Nou hätä, mun rakas ebay on pullollaan tuota tavaraa näköjään. Ah tätä riippuvuutta <3
Turha surra kun on jo paskat housussa.