Joulunukeista kuvia 2014

Aloittaja Ninni-doll, joulukuu 24, 2014, 16:21:14

« edellinen - seuraava »

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Louhi

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - joulukuu 30, 2014, 21:42:14
Louhi, ne parissa kuvassa näkyvät bilekorut löytyy muuten sieltä alahyllyllä olevasta lahjaloodasta! (en varmaan muistanut mainita)

Olit maininnut asiasta takasivulla.

Ninni-doll

Oi mikä ihastuttava stetsoni tuolla Adalian tekemällä! Juuri tuollaista oon etsinyt yhdelle kasarille. Laittakaahan nyt loputkin kuvat tänne. Ja DarkJedi, lisää kuvia siitä saamastasi, kiitos  ::)

jenniliini

Puuuh... kylläpä oli vaikeaa lisätä kuva tänne  :mad:. Oon hommannu uuen läppärin ja tässä on paska windows 8.1 joka ei toimi niinku aikasempi... enkä osaa kuvia latailla oikein ja lisäksi olin unohtanu photobucketin salasanan  :head-to-the-wall:. Mutta tässä nyt yks kuva joulunukestani eli Barbie as Loreley (hän oli siis Kitecatin luomus):


avotuli

Voi nam!

Lisää? Muiltakin? Vielä uupuu...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Jasmiina2

Upeita nukkeja ilmestynyt taas tänä vuonna.  :aplause: Lisää kuvia kiitos.  :D

avotuli

Laittakaa please kuvia tai edes kommentti että nukke perillä. Tulee pelko persiihin että nukke ei ollut mieleinen tai kadonnut. Negatiivinenkin palaute on ihan ok, siitä tekijä oppii jotain!  :neurotic:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Louhi

Kuviaaaaa kiiitos!! Tukehdumme uteliaisuuteen, tai ainakin minä.

Milo

Kattelin tekijälistaa ja vielä puuttuu kuvat Kitecatilta ja Ranalta. Muistutin heitä yksäreillä asiasta. Kite on tosin jo vahvistanut tuossa toisessa joulunukke-ketjussa saaneensa nuken. Odotellaan vielä viimeisiä lisäyksiä...
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

kitecat

Nukke on tosiaan perillä ja tykkään siitä tosi paljon. Haluaisin vaan samalla kertoa tarinan, minkä nukke sai aikaseksi, mutta en oo saanu tehtyä sitä. Mutta laitan sitten vain kuvan nukesta pian. Anteeksi kun se on kestänyt. Muu elämä vaan meinaa haitata tätä harrastusta...
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

kitecat

Pahoittelen kuvien viivästymistä  :blush: Ei todellakaan johtunut siitä, etteikö nukke olisi mieluinen, sillä tykkään nukesta kovasti  :hbeat: En vain ole saanut aikaiseksi. Mutta tässä hän on  :presenting:



Ja mikä oli lisäihanuutta, nukella oli jalassaan kengät, joita oon kauan himoinnu!  :hbeat: Oon jopa meinannu ostaa sen joulukalenterin, missä noi kengät oli, mutta todennu sen älyttömäksi ideaksi, sillä halusin sieltä vaan nuo kengät.



Kiitos, Jenniliini, nukke on tosi ihana!  :hug: Kerron nuken henkilöllisyydestä sitten myöhemmin.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Louhi

Ihana nukke! Yhtä aikaa moderni ja retro.

Täti Monika

Aivan mahtavia nukkeja te ootte taas tehneet/ saaneet ja antaneet  :aplause: Tämä joulunukke-traditio ( eiköhän sellaisesta jo voi puhua kun tämä niin monasti jo järjestetty?) on kyllä ihana. Tekisi joka vuosi aina mieli osallistua ja aina ihan hilkulla mutta sitten iskee pelko että jos tulee liian kiire kuitenkin ennen joulua. Nääs kun mäkään en osaa mitään tehdä hyvissä ajoin  :cuteno: ( silleenhän se stressi olisi vältettävissä )
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Merineiti

Nämä on kyllä niin ihania :)
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Adalmina

Kylläpäs ootte tehneet taas mahrottoman hianoja joulunukkeja!  :aplause: