Joulunukeista kuvia 2014

Aloittaja Ninni-doll, joulukuu 24, 2014, 16:21:14

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Aloitan erillisen ketjun näille kuville.

Eli minä sain Tinttufialta upean leidin! Paketti oli tällainen:


Paketista paljastui Rock Diiva!


Takana kerrotaan, että hän on eläintieteilijä päivällä, rock diiva yöllä!


Tässä upea leidi itse:


Lähikuvassa:


Ja vielä ihanan neitokaisen kuvia:




Suuret kiitokset Tinttufialle!!! Nukke on aivan ihastuttava!!!!

Jasmiina2

Ooh, joulunukkejen availu alkaa.  ^^

Adalia

Sain nuken Louhelta - kiitos  :hug: Hiuksia leikattu ja kynsiä maalattu  :shock:  :faint:

Hän on Natalina, 24-vuotias graafikko, joka harrastaa mm. Burleskia. Tässä Talvimorsian-esityksessä  :hbeat:  :hbeat: :hbeat:  :palvoo:

Paketti



Kelmua ja narua



ja kääre



Nukke oli matkassa hiukan pudottanut asusteita...



Morsian



(Keittiö taustalla - vein sitten hänet Barbie-huoneen vitriiniin  :cuteyes:)

Life in plastic
It's fantastic!

Louhi

Sain Ninnidollilta nuken, mutta otan siitä kuvan sitten yöllä, kun tullaan Vilpurin mummolasta joulua viettämästä. En ole siis vielä avannut nukkea.

Oho, onpa posti taputellut minun lähettämää nukkea. Huomasithan, Heidi, että sillä oli käsilaukussa mukana esiintymistarvike?

Adalia

 :Look_Up: Kävin avaamassa käsilaukun  :hbeat: Hienot helmet  :cuteyes:
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Louhi, saa nähdä onko paketissa mikään enää paikallaan  :cuteno: Muiltakin nyt kuvia, kiitos!

DarkJedi

Laitetan tähänkin ketjuun.
Joulunukke Ranalta





Oikein ihana nukke  :cuteyes:
Poistelen paketista joku päivä kun saan ihan rauhassa sitten fiilistellä.

Louhi

#7
Tässä tulee kuvia!

Tällainen jättiläispaketti tuotiin ovelle sillä välin, kun olin töissä.



Jouluaattoiltana paketista paljastui tällainen laatikko.



Laatikon sisältä paljastui tällaista:



Olin varmaan puoli minuuttia suu auki, todellakin loksautti leuan. Nukella on oma yksiö mukanaan!!! Tästä tulee sitten asunto  :peukku: . Aivan uskomaton paketti  :faint:  :palvoo: !

Joulunuken mukana tulleessa infolehtisessä luki nukesta seuraavaa:
"Lähellä Dollywoodia sijaitsee pieni kaupunki nimeltä Daisyland. Siellä pienessä yksiössään elää sinkkunainen Sini. Hänen kaksoissiskonsa Satu jäi Dollywoodiin, mutta Sini kaipasi rauhallisempia seutuja.
Sini käy töissä paikallisella lasitehtaalla. Nykyisin hän toimii sihteerinä, mutta uskoo ylenevänsä esimieheksi vuoteen 2016 mennessä.
Rakkain asia Sinille koko maailmassa on hänen kissansa Siru. Pieni musta Siru tuli Sinille jo pentuna, lahjana siskolta.
Sini Harrastaa muodin seuraamista. Onhan hän aiemmin toiminut Dollywoodissa mallinakin! Viikonloppuisin Sini bilettää, mutta ei valomerkkiin asti, muuten Siru joutuisi olemaan liian pitkään yksin.
Sini pitkää polka dot -kuosista, sinisestä ja turkoosista. Mielenkiinnon kohteisiin lukeutuvat myös merenneidot ja tatuoinnit."

Milo

Ihan uskomattomia tuotoksia täällä!!!  :palvoo:
Ja kiitos Ninni-doll kun avasit tän ketjun! En muistanut tehdä itse sitä ennen joulua ja nyt vasta olen koneella pyhien jälkeen. Odotellaan malttamattomina myös muiden kuvia...
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Ninni-doll

Siis mitä...? Ei vieläkään muiden kuvia saamistaan nukeista vaikka nyt on jo eka arkipäivä joulun jälkeen!!! Nyt kuulkaas  :photo: ja äkkiä!

avotuli

No joo-joo Ninni-doll, eipä riehaannuta! On tuosta vartalon ylläpidosta pitänyt huolehtia niin ettei oo keriinny  :blush:

Avikselle päjähti tosiaan aivan HANITOON paketti. No paperoituna ei tietenkään ole kuvaa. Sori.

Sieltä paljastui: Upea HANITOON kaappi


Kaunokainen taideteoksessa (en tiedä mitä häslinkiä nuilla on matkalla ollut mutta Gubbe on saanut tällin kaaliinsa)


Lähikuva


Aivan ihana bööna! Menen riuhtomaan sen ulos nyt kun virallinen osuus on hoidettu! Kiitos DarkJedi!

Ja kiitos villasukista ynnä suloisesta kortista!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Adalia

Tässä "välipalana" kooste  vuodesta 2010 saamistani joulunukeista  ^^

Tekijät:

Vasemmalla ylhäällä: ShoeCat
Oikealla ylhäällä: Louhi
Vaseammalla alhaalla: Milli
Oikealla alhaalla: Tinttufia

Life in plastic
It's fantastic!

Milo

#12
Laitattehan kaikki kuvan saamastanne nukesta tähän ketjuun. Se on vähä niinkuin pakollista :tongue:
Vielä ei ole kiire, mutta jossain vaiheessa rupean muistuttelemaan yksärillä.
Ja ovathan kaikki saaneet pakettinsa? Ainakaan en ole muuta kuullut (kiitos Ninni kun muistuttelit).
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Ninni-doll

Louhi, ne parissa kuvassa näkyvät bilekorut löytyy muuten sieltä alahyllyllä olevasta lahjaloodasta! (en varmaan muistanut mainita)

Tinttufia



Söpö joulunukkeni sain Adalialta. Country Living Linda May Amerikan keskilännestä. Hän on ihana!!




Parempia kuvia sitten joskus!