Joulunukke 2014 keskustelua

Aloittaja Milo, syyskuu 22, 2014, 18:09:25

« edellinen - seuraava »

Milo

Avaan tähän uuden ketjun joulunukke 2014 höpinöille.
Kaikille ilmoittautuneille on viimeistään tänään lähtenyt tieto siitä kenelle tekevät nuken. Jos on ongelmia tms. ottakaa yhteyttä  :tongue:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Rana

Homma lähti tänään ihan mukavasti käyntiin. Hyödynsin eilisen kuumeilu päivän etsimällä suunnitelmiini sopivaa nukkea ja itku meinasi päästä kun näiden isojen lelukauppojen sivuilla kyseinen nukke oli myyty loppuun (lähin liikkeessäkin oleva oisi ollut Ruotsissa  :gonna-cry: ). Erehdyin sitten paikallisen lelukaupan sivuille ja siellähän se nukke köllötteli ja alennuksessa vielä! Tosin nyt se ainokainen on miun huostassa (hain sen juuri ja jumitan nyt kahvilassa odottamassa bussia kotiin). Löysin vielä itselleni sieltä Bratz pojan, tuollaisen vampyyrin joten sanotaanko, että kipeenä olo ei ole enää ollenkaan kurjaa. Sain myös ihanan  :barbie: muovikassin ostoksilleni  :hbeat:

Hirveästi suunnitelmia ja ihana kun pystyn ehkä yhdistämään vähän kouluhommia tähän  :dance-to-the-groooowe: Onneksi suunnitelmia voi tehdä vaikka kuume meinaa sänkyyn kaataakin. Pääsen ehkä keskiviikkona tekee kokeiluja koulussa... joo, olen aika intona, heh
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

DarkJedi

Ideoita on jo muutama, lähinnä pitäisi osata päättää mihin "suuntaan" lähteä.

avotuli

Idea on, nukke on. Mistä aikaa?
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Adalia

Nukke puuttuu... ja loota...  ::) Idea on :D
Life in plastic
It's fantastic!

kitecat

Idea on, pää kohta rootattu, vaatteet tulossa, laatikko puuttuu. Mutta siis hyvällä mallilla on tämä rojekti  :D
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Milo

Teillähän on lähtenyt hyvin käyntiin!  :peukku:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Ninni-doll

Minun täytyy ensin löytää sopiva pää, idea lähtee vasta siitä! Kun näen nuken nasun, se kertoo puolet tarinastaan jo itsestään  :cuteyes:

Adalia

Löysin pään, kroppa tulossa postissa :D
Life in plastic
It's fantastic!

kitecat

Jee! Nukke on vaatteita vaille valmis! Ja ideakin jo selkeenä mielessä, laatikkokin löyty  :aplause: Kerranki on todella selkee idea mielessä
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

avotuli

Lainaus käyttäjältä: kitecat - syyskuu 29, 2014, 20:50:15
Jee! Nukke on vaatteita vaille valmis! Ja ideakin jo selkeenä mielessä, laatikkokin löyty  :aplause: Kerranki on todella selkee idea mielessä

Nyt olen kyllä ihan rehellisesti ja puhtain sytämmin kade.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Louhi

Olen miettinyt jotain, mutta en ole edes nukkea löytänyt, mutta en ole kyllä etsinytkään. Päiden värit eivät yleensäkään sovi kroppiin.

Magia84

Kertokaa tietämättömälle, mikä tää joulunukke homma on ja miten se toimii?

Milo

Magia84 - joulunukke-vaihdossa ihmiset tekevät toisilleen nukkeja ja jokainen saa nuken joltain toiselta. Tekijät arvotaan ja tekijän henkilöllisyyttä ei yleensä paljasteta saajalle, tosin aika monesti se paljastuu kädenjäljestä tms. Täältä http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?topic=2037.0 voi katsoa ilmoittautumisketjun jossa on lisätietoa. Valitettavasti ilmoittautuminen tältä vuodelta on päättynyt ja ihmiset tekevät jo nukkeja. Mutta olet tervetullut mukaan ensi vuonna jos vain kiinnostaa!
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Magia84

 :Look_Up: Kiitos Milo.
Jään innolla odottelemaan kuvia joulunukeista.   :cuteyes: