Joulunukke 2014! Ilmoittautuminen viim. 7.9.2014

Aloittaja Milo, elokuu 18, 2014, 16:46:25

« edellinen - seuraava »

avotuli

Mä olen aina laittanut puhnro senkin vuoksi, että voi lähettää Smarttimaatilla!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Milo

En ajatellut tuota numeroa-asiaa koska en nähnyt siitä mainintaa viime vuoden ketjuissa. Mutta kunhan katson ilmoittautumistilannetta sen sulkeutumisen jälkeen, voin pyytää numerot kaikilta privana.
Kiitos huomiosta Rana!  :peukku:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Ninni-doll


Rana

Taisi vaan privana tulla pyyntö niistä numeroista viime vuonna. Minäkin vaan siivosin yksärilootaani ja törmäsin siihen viestiin. Hienoa jos oli apua ^_^
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Jasmiina2

Joo viime vuonna kerättiin yksärillä puhelinnumerot. Ajatus taisi lähteä siitä, että toissa vuonna yksi osallistuja ei koskaan saanut nukkeaan. Ajateltiin, että sitten voi soitella perään nuken tekijälle jos taas käy samalla tavalla tai tulee muuta ongelmaa. Ja tietenkin tuo smartpost juttu on hyvä huomio, kun siihen tarttee puhelinnumeron. Viime vuonna ei ongemia ollut joten numeroita ei muuten tarvinnut käyttää.

Adalia

 :Look_Up: Kannatan puhelinnumeroiden keräämistä kanssa  :peukku:

a) SmartPost-lähetyksessä tarvitaan vastaanottajan numero
b) ongelmatapaukissa (viivästys tms.) voi selvitellä asiaa
Life in plastic
It's fantastic!

Milo

Tänään viimeinen päivä ilmoittautua mukaan joulunukke-rinkiin!!!  :dance-to-the-groooowe: :dance-to-the-groooowe:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Milo

Kiitos kaikille ilmoittautuneille!
Ilmoittautuminen on nyt siis päättynyt!
Pyrin käymään läpi vastaukset tämän viikon aikana, mikäli muuttolaatikoiden keskellä pystyn sen verran rauhoittumaan ja löydän pöydän kulmaa mihin asettautua...
Jos joku vielä muistaa ettei ole vastannut yksärillä kysymyksiin, laitatko vastaukset minulle asap, niin ei tartte kysellä erikseen.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Milo

Väliaikatietona kaikille, että muutohässäkän ja sitkeän flunssan takia en ole vielä saanut käytyä kaikkia ilmoittautumisia läpi. Mutta yritän saada listat tehtyä tässä parin päivän sisällä, voi tosin viivästyä ensi viikolle. Koittakaa kestää ja kiitos ymmärryksestä!  :hug:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Milo

Äsken lähti kaikille tasolle 1 ilmoittauneille tiedot siitä kenelle he tekevät nuket. Laitan osoitetiedot vasta sitten myöhemmin. Lukekaa viestinne läpi ja ottakaa yhteyttä jos on ongelmia tai kysymyksiä!  :tongue:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

kitecat

Tuli tässä semmonen mieleen, että oisko kannattanu alottaa arpomiset 3-tason tekijöistä? Heillä kun nuken tekemisessä on isompi työ kuin 1-tason nukeissa. Olethan muuten huolehtinut, ettei kukaan tee toistamiseen jollekin samalle henkilölle nukkea? Saajathan on listattuina ensimmäisestä vuodesta lähtien ja ne listatkin varmaan löytyvät foorumilta.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Milo

Kitecat - sama kävi mulla mielessä, mutta nyt on kaikille lopuille myös lähtenyt viestit (vain yksi oli ilmoittaunut kolmos-tasolle ja hän vaihtoi kakkostasolle). Eli viivettä ei ollut paljoa.
Sen sijaan en käynyt läpi aikaisempien vuosien ilmoittautumisia. Katselin vanhoja ketjuja foorumilta ja en ainakaan löytänyt sieltä selkeitä listoja siitä ketkä ovat tehneet kenelle aikaisempina vuosina. Tiedon olisi saanut varmaan Jasmiinoilta tai lukemalla ketjuja, mutta päätin että kun kerran arvotaan niin sitten arvotaan. Joskus on hyvä mäihä, joskus huonompi.
Toivottavasti siis tällainen laiskuus annetaan mulle anteeksi kun teen tätä ekaa kertaa. Jos teen tän ensi vuonna niin voin silloin toki tarkastaa sen ettei kukaan tee samalle jolle teki viime vuonna, koska noi listat on mulla itselläni.
Avaan nyt eri viestiketjun joulunukke-keskusteluille.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

avotuli

Ja voihan sitä nupista jos saa saman uhrin. Mä vaihdoin viime vuonna niin sarjaa kuin saajaakin... ja kesken kemujen.
Kauppiaasta keräilijäksi taas