Joulunukke 2014! Ilmoittautuminen viim. 7.9.2014

Aloittaja Milo, elokuu 18, 2014, 16:46:25

« edellinen - seuraava »

Milo

Ho-ho-ho!!! Pukki se täällä jo hekottelee  :rofl:

Eli joulunukke 2014 ilmoittautuminen on alkanut!!! Lukekaa alla olevat säännöt ensin huolellisesti.


Uusille foorumilaisille selvennyksenä sen verran että tarkoituksenahan on siis että jokainen ilmoittautunut tekee kustomoidun nuken ja minä sitten arvon saajat ja lähettäjät toisilleen. Tää on yleensä ollut aikas hauskaa ja saatujen nukkejen kuvien perusteella varsin antoisaa sekä tekijöille että saajille. Kustomoitavat nuket (kropat) ovat ensisijaisesta Fashionistoja, mutta mikäli saajalle käy muukin nukkemalli, siitä voi mainita kysymyksen 2. kohdalla.

ILMOITTAUTUMINEN:

Lisätkää ilmoittautumisenne tähän ketjuun viestillä sekä vastatkaa oheisiin kysymyksiin yksityisviestillä suoraan minulle (ei siis viestiketjuun).

Aikaraja on sunnuntai 7.9.2014, eli vajaat kolme viikkoa aikaa tästä päivästä lukien. Valitettavasti ilmoittautumisaikaa ei ole nyt enempää johtuen siitä, että sain tämän homman vasta viime viikolla. Mutta toivotaan että kaikki halukkaat käyvät foorumilla ennen sitä.

Vaikka tuntuu että aikaa jouluun on vaikka kuinka, kuluvat syksyn viikot nopsaan. Siksipä jos epäilet jo tässä vaiheessa ettet ehdi tekemään nukkea, älä ilmoittaudu. Jos olosuhteet muuttuvat, voit perua ilmoittautumisen minulle force majeure -syystä ja ylitsevuotavien anteeksipyyntöjen kera.  ;)

JOULUNUKKE 2014 TASOT:

Voit osallistua yhdelle kolmesta nukkevaihdon tasosta:

Taso 1: nuken vaatteiden ja kampauksen vaihto sekä pakkauksen koristelu. Tällä tasolla sinun ei tarvitse maalata tai ruutata nukkea. Riittää kun etsit yhteensopivan pään ja kropan, suunnittelet kampauksen ja hankit nukelle asun. Pakkaus on osa nukkea, joten olisi mukavaa jos se olisi koristeltu. Voit myös suunnitella nukelle tarinan, jos haluat.

Taso 2: Tällä tasolla teet yhden seuraavista: kasvojen maalaus (ainakin osittainen), hiusten ruuttaus, asun ompelu. Voit siis esimerkiksi ruutata nukelle hiukset ja sitten laittaa sille jonkin ostetun mekon ja säilyttää alkuperäiset kasvot. Riittää että teet yhden edellä mainituista. Jos aiot tehdä enemmän kuin yhden, osallistu tasolle 3. Muista tietenkin myös pakkaus.

Taso 3: Tällä tasolla teet ainakin kaksi seuraavista: kasvojen maalaus (ainakin osittainen), hiusten ruuttaus, asun ompelu. Voit siis esimerkiksi maalata kasvoja ja ommella asun, mutta säilyttää nuken alkuperäiset hiukset. Toki saat duunata kaikki kolmekin, kasvot, hiukset ja asun, jos haluat. Kaksi kuitenkin riittää tälle tasolle. Muista myös pakkaus.

JOULUNUKKE 2014 KYSYMYKSET:

1. Mille tasolle osallistut? Jos osallistut esim. tasolle 1, saat myös nuken henkilöltä joka on ilmoittautunut 1 tasolle.

2. Käykö jokin muu kroppa kuin Fashionistas kroppa? Voit sanoa esimerkiksi että kaikki kroppatyypit käyvät tai mikä tahansa nivelletty kroppa käy tms.

3. Lempi kasvomuotit? Se että mainitset jonkin kasvomuotin ei välttämättä tarkoita että joulunukellasi tulee olemaan juuri se kasvomuotti, mutta ainakin nuken tekijä tietää mistä pidät.

4. Haluatko mieluummin leikkinuken, jota voi stailata vai hyllynuken jota ei esim. välttämättä voi riisua. Vai käykö kumpi vain?

5. Minkä tyyppiset nuket ovat suosikkejasi tällä hetkellä? Kuvaile mahdollisimman hyvin minkä tyyppisistä nukeista pidät. Esim. prinsessa nukeista, fantasiahahmoista, rock henkisistä nukeista jne. Mitä enemmän kerrot, sitä helpompi tekijän on suunnitella nukke, joka sopisi juuri sinulle.

6. Nimesi ja osoitteesi


Tämä on eka kerta kun hoidan tätä hommaa, joten pidätän oikeuden kömmähdyksiin ja lapsuksiin. Parhaani tulen kuitenkin tekemään.  :peukku:
Jasmiina2:n Copyrightille kiitokset viimevuotisista teksteistä Tasojen ja kysymysten osalta  :palvoo:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

DarkJedi


Rana

Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Milo

Lisäsin tuonne ohjeisiin vielä alla olevan tarkennuksen jonka huomasin olleen aikaisempina vuosina.

Kustomoitavat nuket (kropat) ovat ensisijaisesta Fashionistoja, mutta mikäli saajalle käy muukin nukkemalli, siitä voi mainita kysymyksen 2. kohdalla.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

jenniliini


Ninni-doll


Louhi

Mukana! On sen verran ylimääräisiä kroppia joka paikassa.

Tinttufia


kitecat

Pitäskös tuota hullun lähtee taas mukaan... No mutta, mukana ollaan!
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Calopteryx

Kuulostaa hauskalta! :) Voisin harkita osallistuvani :)

Milo

Muistakahan vastailla noihin kyssäreihin myös yksärillä mulle.  :Look_Up:

Calopteryx - olen lukevinani empimistä tuosta ilmoittautumisestasi, vahvistatko varmaksi että olet tosiaan mukana. Luethan myös tuon ohjeistuksen jossa mainitaan että mikäli joku epäilee ettei ehdi/suoriudu kustomoinnista hyvissä ajoin, on parempi jättää osallistumasta. Tämä siksi ettei sitten joku jää ilman nukkea.  :lecture:  :smiley:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Calopteryx

Tehdään niin, että en ilmoittaudu sittenkään ihan vielä  :smiley: Pitää tosiaan harkita sitä, että onko mulla varmasti aikaa  :smiley:

Rana

Kerätäänkös tänä vuonna osallistujien puhelinnumeroita. Viime vuonna niin oli, mutta en sitten tiedä koettiinko se hyödylliseksi jutuksi. Minusta jotenkin tuntui hyvältä idealta että numerot oli järjestäjällä jos jonkun nukkea ei ala kuulua.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi