Muodonmuutoksia

Aloittaja Jasmiina2, joulukuu 27, 2012, 20:33:07

« edellinen - seuraava »

Adalmina

Upeaa työtä jälleen!  :aplause:

Marianne

Kiitos, Adalmina!  :hug:


Otsatukka alkaa jo asettua usean kuumavesikäsittelyn jälkeen.  :kaffitanssi:





Sitten pitäis vielä ottaa ryhmäkuva kaikista Eliseistä. Mulla on niitä viisi.  :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ninni-doll

Elise näyttää ihan mielettömältä!  :faint:

Marianne

Kiitos, Ninni!  :smiley:


Tässä pari feikkiversiota Bergdorf Goodman Poppysta. Vasemmanpuoleinen on Michellen ja oikeanpuoleinen mun oma Ariadne.  :D Korut on myös mun tekemät. Vaatteet on Clear Lania.


Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Marianne

Adriana on myynnissä foorumin kirppiksellä. :wink:




Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Adalmina


Marianne

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Aliisa

Hurja kauniit neitoset ja viimeisen kuvan korut on tosi upeita. :palvoo: Muutenkin tyylikäs tuo viimeinen kuva.

Marianne

Kiitos! Kulta ja turkoosi tuntuvat sopivan hyvin tälle leidille.  :smiley:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Jennijee

Olen ollut sairaslomalla käden ja olkapään takia joten testasin osaamistani kasvomaalauksen tihrustamisessa, kun kovimmat kivut alkoivat hellittää. Historiani toiset kasvot. Katsoin silmien mallia toisesta nukesta. Ihan ok tuli. Vanhat maalit olivat - kuivahtaneita... Kehtaan laittaa esille vaikkei mestaritasoa olekkaan, voin sitten tulla aina nauramaan itselleni  :D :D  :shuting-up:




avotuli

Täsmällisen kaunista jälkeä! Hieno!  :peukku:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Adalmina

Hyvältähän tuo Jennijeen neitokainen näyttää!  :aplause:

Satumaa

Joo, nättihän hän on!  :smiley:
sometimes being invisible has it's advantage

HelloDolly

Hyvää jälkeä, nätit silmät!  :cuteyes:

tokkopahka

Erittäin onnistunut lopputulos  ^^
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..