Joulunukke 2014

Aloittaja Jasmiina2, elokuu 06, 2014, 19:34:21

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Ajattelin ottaa tämänkin nyt jo puheeksi. Me Jasmiinat kun on nyt muutaman vuoden ajan tämä projekti organisoitu niin ajateltiin ilmoitella hyvissä ajoin, että tänä vuonna pitäisi löytää joku muu kyseiseen hommaan koska itse ollaan molemmat Aasiassa vaihdossa eikä luultavasti pystytä osallistumaan eikä nettiyhteyksienkään tasosta kohdemaissa ole varmaa tietoa (ainakin mannerkiinassa monet sivut blokattu).  Jos siis ihmisillä on jälleen kiinnostusta joulunukkejen väsäämiseen niin kivahan tämä olisi saada käyntiin  :cuteyes: Itse ainakin tahdon nähdä kuvia valmiista tuotoksista vaikken osallistumaan pystyisikään  :dance-to-the-groooowe:

Ninni-doll

Voi ei  :gonna-cry: Toivottavasti joku ottaa homman hoitaakseen, mietin tässä jo yksi päivä kategoriaa johon osallistua  :cuteno:

Jasmiina2

Toivottavasti joku innokas löytyisi. Olisi kiva kyllä nähdä valmiita nukkeja tänäkin vuonna vaikkei itse voidakaan osallistua. Jos uusi 'vetäjä' ei hommaa kokeiltuaan pidä siitä, niin kyllä me aina mielellämme palataan remmiin ensi vuonna  :peukku:

Milo

Hmmm... mulla jäi ajatus itämään että voisin olla kiinnostunut ottamaan tämän projektin. Kerrotteko vähän mitä tämä vaatii, voin tietty lukea tuolta vanhoista ketjuistakin enemmän. Mutta ottaisin siis ilmoittautumiset vastaan ja sitten jaan lahjan saajat ja tekijät keskenään? Miten noi kategoriat menee?
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Jasmiina2

Lähetin sulle Milo viestin, missä kuvailin tarkemmin hommaan sisältyviä tehtäviä  :peukku:

Milo

Jasmiina2 - kiitos viestistä! On suurin piirtein sitä mitä ajattelinkin. Uskoisin tuon homman handlaavani, vaikken itse oikein osaakaan kustomoida (en edes tiedä vielä osallistunko itse). Mutta mikäli joku muu on myös kiinnostunut, niin saa toki ottaa tän homman tai voidaan jakaa sitä. Odotellaan vaikka viikonlopun yli jos muita halukkaita ilmaantuu. Muussa tapauksessa meitsi hoitaa homman kotiin!  :D
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Adalia

HYVÄ MILO!  :aplause:  :aplause:

Mulle siis okei, jos otat homman hoitaaksesi  :peukku:

Ja Jasmiinoille kiitokset  :hug:
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Loistavaa, Milo!  :aplause: Pelastat monen joulun  :hug:

Rana

Hienoa Milo, ihana kun saadaan tämä juttu järjestymään  :cuteyes: Oli niin mukavaa viimeksikin, kun uskalsin osallistua
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

avotuli

#9
Kiitos Milo! Kyllä sä handlaat homman!

Mahdollisimman pian auki ilmoittautuminen jotta saa sitten aloittaa ajoissa viime tippaan jättämisen!  :naamakämmen:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Milo

Tädää - nyt on ilmoittautuminen alkanut omassa ketjussaan!  :dance-to-the-groooowe:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Jasmiina2

Mahtavaa, että tämäkin on nyt saatu käyntiin. Jos sinulle Milo tulee jotain kysyttävää niin meille voi aina laittaa viestiä. Tosin me kyllä uskotaan että selviät hommasta aivan mainiosti  :aplause:

Ivla

Todella hienoa, että otit tämän vetovastuullesi, Milo!  :peukku: Itse pohdin vielä osallistumista, mutta vaikken osallistuisikaan, on muiden taideteoksia ja onnea ilo ihailla  :peukku:

Milo

Kiitos kaikille luottamuksesta. Eiköhän tästä hyvä tule  :peukku:

Lainaus käyttäjältä: Ivla - elokuu 18, 2014, 18:31:01
Todella hienoa, että otit tämän vetovastuullesi, Milo!  :peukku: Itse pohdin vielä osallistumista, mutta vaikken osallistuisikaan, on muiden taideteoksia ja onnea ilo ihailla  :peukku:

Ivla - mullakin oli samat fiilikset ja yksi syy siihen miksi suostuin vapaaehtoiseksi oli, että haluun nähdä niitä tuotoksia, vaikka en vielä tiedäkään osallistunko itse.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.