Hiuskuidun valinta

Aloittaja DarkJedi, heinäkuu 18, 2014, 20:40:55

« edellinen - seuraava »

DarkJedi

Tässä pähkäilen että mimmoinen hiuskuitu olisi parasta Saran vai Nylon jos tahtoo sitten tehdä nukelle tietynlaisia kampauksia.

Esim. jos haluaa tälläisiä kasaritupeerauksia
http://koti.mbnet.fi/misfit/kuvat/holydolls/leike_03.jpg

Tai entä jos haluaa tehdä kunnon kiharaa, jopa ihan afroa?

Xelha

Minä olen tykännyt Saranista kun se taipuu niin paljon paremmin, nylon on mielestäni melko tönkköä. Yhden Kentsun reroottasin joskus nylonilla kun nylonissa on enemmän värivaihtoehtoja fantasiaväreissä. Kampauksia olen tehnyt oikeastaan vain Saranilla, mutta toisaalta luulisi, että juuri tuollaiset pystykampaukset onnistuisivat hyvin nylonilla sen jäykkyyden takia. Luulisin vain, että silloin ei kannata rerootata päätä liian tuuheaksi jos käyttää nylonia.  :D

avotuli

Molempiin saa kiharan, mutta saran on pehmeämpää. Kiharrettuun saa aina paremmin kampauksen, niin ihmiselle kuin nukelle.
Ohut nylon, kuten AviksenPajan oma tai esim Dollyn MLP nylon ovat aika pehmeitä käsitellä kyllä kampauksia tehdessä.
Nylatex on karkeampaa ja hyvä isoon päähän.
Molemmat joutuu asettamaan kuumalla, mutta ei tartte kastella, upotus kiehuvankuumaan paistopussissa toimii yhtä lailla. Säälii naamaa myös jos repaint.
Ei hiustenkuivaajaa! Epätasainen kuumapuhallus voi pilata kropan tai pään muovit.

Olen ehkä kauppiaana puolueellinen.  :blush:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Xelha

 :Look_Up: Hihi, näin kuuluukin, Avikselta kun saa parhaat nukketarvikkeet!  :peukku:  :hug:

Marianne

Mä sekoitan Sarania ja Nylonia 50/50 silloin kun olen aikeissa tehdä pysyvät kiharat. Tukkaan tulee sekä Saranin pehmeys että Nylonin jäykkyys.  :D

Tämä herra sai päähänsä Sarania ja Aviksen Pajan Nylonia...

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.