Nettisivuja kustomoinnista, kunnostuksesta ja OOAK nukeista

Aloittaja DarkJedi, heinäkuu 06, 2014, 13:16:17

« edellinen - seuraava »

DarkJedi


Merineiti

Kiitos linkistä! Vaikuttaa lupaavalta, ja ennakkoluulottomalta kustomoijalta.
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

DarkJedi

Jep, ei ihan ensimmäisenä tule mieleen sahailla nukkeja kahtia, kutistella päitä kynsilakanpoitoaineessa/ asetonissa, jne...Mutta hienoja ideoita kyllä tuolta on saanut.

Merineiti

Mä olen asiaa miettinyt, kun tahtoisin rakentaa oikeasti tiimalasivartaloisen barbin, kun noilla vanhoilla on niin hurjat minilanteet, mutta ongelma on se että mistä sen katkaisee ja minkälaisesta massasta saisi "kittiä" siihen väliin aika takuuvarmasti jäävään koloon. Ja pitääkö sisälle rakentaa tukirankaa.
Että varmaan ensin yritän askarrella sellaiset peppupöksyt, joita tuolla vaateliikkeissä oikeasti myydään ihmisille, joissa on valmiiksi ylimääräinen takamus.

Ja toinen idea on kun haluaisin merenneitobarbien, ne tehdasmerenneidot on niin jäykkäpyrstöisiä. Mutta siihen ehkä riittää vain jalkojen poisto, tai en tiedä. Ideoita on mutta millonkas ne toteuttaisi... ehkä tuo blogi inspaisi.

Mielenkiintoista oli myös nähdä barbien sisälle, näkyyhän nuo saumat joka nukessa, mutta en silti jotenkin ole ajatellut, miten se on alkujaan koottu ja että saahan sen sitten paloiksi myös. Mulla on yksi, jonka sivusaumat jo irvistelee ja varmaan liima pettäisi jo aika helposti, ehkä teen sille ruumiinavauksen joku päivä x)
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

avotuli

Mä tein vuosia sitten tieteen nimissä ruumiinavauksen TNT:lle, kansiossa galleriassa lisää kuvia

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Alice

Jep, kiitos linkistä Darkjedi! Oli kyllä mielenkiintoisia juttuja tuolla, mua kiinnostaisi sellainen isompi valokuvaustausta mitä blogissa näytettiin.