Joulunukke 2012 - kuvia

Aloittaja Jennijee, joulukuu 22, 2012, 17:42:21

« edellinen - seuraava »

Louhi

#30
Tässä ne lupaamani kuvat joulunukestani  :photo:



Tässä Tuhkimon koira.



Tässä Tuhkimo arkiasussaan tarvikkeineen.



Tässä Tuhkimo juhla-asussaan.

En tunnistanut, mikä kroppa tällä nukella on. Selässä lukee 2009 Spin Master China.

Alice

Hienoja nukkeja! Tämä joulunukke on kyllä mahtava idea, kiitos sille kuka silloin joskus sen ideoi  :peukku:

Itse kotiuduin tänään joulunvietosta ja pääsin avaamaan oman laatikkoni, ekat sanat mitkä tuli suusta oli '' voi, ihana ''  :blush: Laitan kuvia kunhan saan kameran tyhjennettyä muista. Ja joulunukke tuli vadelmalta, kiitos! Nukke on ihanan romanttinen  :hbeat:

Itse tein joulunuken Darkjedille mutta unohdin tietty laittaa oman nimen mukaan  :naamakämmen:

Vivi

Urban Diiva lähti tänään laatikosta....  ;) Boxi tarttee kyllä säästää, kun se on niin hieno.
If it makes you happy...

Ninni-doll

Voi kun sen Diivan kengätkin jo kohta saapuisi!  :D Et usko mikä stressi niiden popojen kanssa on ollut  :naamakämmen: Nyt kun olet nähnyt nuken, voin kertoa millaiset ne tulevat kengät sitten on  :tongue: Ne on ylipolven mittaiset saappaat hopeeta nahkaa ja niissä on solkia, sellaisia vaan ei löytynyt mistään muualta maailmasta, kun mulle moni ehdotti että hankkisin pikaisesti jotkut muut kun ne ei näyttäneet tulevan. Ärsytti niin pirusti laittaa Diiva matkaan ilman kenkiään!!!!  :cuteno:

Vivi

Elä stressaa ollenkaan Ninni!  :smiley: Diiva on jo ihan täydellinen tuollaisenaankin! Tänään saattaa olla luvassa stailauskuvia. Ja se käärmeennahkakuvioinen roiskeläppähame on aivan ihana! Sen verran "miinusta" antaisin, että nyt mie varmaankin joudun tilaamaan sen Barbie Look vaatekaapin, koskapa tuo paketissa oleva kaappi sopisi erittäin hyvin sen kanssa....  ;)
If it makes you happy...

kitecat

Louhi, siun nukella on todennäköisesti obitsu-kroppa
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Jasmiina2

Aliisa kiva, että pidät nukesta :D Pieni varoituksen sana kun päätät ottaa nuken boksistaan (jos et oo vielä ottanut). Eli siivet saattaa pudota. Ne on vaan työnnetty vaatteisiin eikä mitenkään muuten kiinnitetty. Tyttö voi olla sitten siivillä tai ilman  :cuteyes:

Ninni-doll

Vivi, sen takia sen pikku kaapin laitoin diivalle, kun unelmoit siitä hienosta kaapista  :D
Minun ihana Tuhannen ja yhden yön morsian on vitriinissä samassa hyllyssä kuin intialaiset ja olen siitä niiiin onnellinen!  :hbeat: Oikein mietin yksi ilta kun ihastelin intialaisiani, että miksi olin niin pöljä enkä tajunut mainita niistä mitään joulunukkevastauksissani  :aplause:

Milli

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - joulukuu 29, 2012, 23:20:42
Vivi, sen takia sen pikku kaapin laitoin diivalle, kun unelmoit siitä hienosta kaapista  :D
Minun ihana Tuhannen ja yhden yön morsian on vitriinissä samassa hyllyssä kuin intialaiset ja olen siitä niiiin onnellinen!  :hbeat: Oikein mietin yksi ilta kun ihastelin intialaisiani, että miksi olin niin pöljä enkä tajunut mainita niistä mitään joulunukkevastauksissani  :aplause:

Kiva, että tykkäät!  :cuteyes: Mie menin heti katsomaan, että eikös Ninni-doll ollutkin se Intianukke-fani.  :D Halusin myös yllättää.

Tuli muuten mieleen varoituksen sana. Ompelin nuken sarin itse, mutta unohdin pestä kankaan ennen ompelua - se saattaa siis kastuessaan/kostuessaan/kuivanakin mahdollisesti värjätä nuken kroppaa.  :-\ Varma en ole, enkä muistanut testata jämäpalalla. Kaikki kankaat ei värjää kastuessaankaan, mutta jotkut. Huomaa kyllä, että ompelen harvoin, kun nämä yksityiskohdat jää hoitamatta.  :D

Tein nuken sarin ilman kaavoja, mallina se alkuperäinen 90-luvun (?) pinkkisarinen Intia-Barbie, joka oli muuten miun lapsuuden rakkain nukke. Yllättävänkin hyvin onnistui silmämääräisellä mittauksella.

Miun Intia-nukke puettiin usein Lara Croftiksi veljen kanssa ja tästäpä päästäänkin sujuvalla aasinsillalla miun omaan isontalon Jussilta saamaan iki-ihanaan joulunukkeen:





Ihana seikkailijatar, mukanaan henkilökohtainen saatekirje. Yksityiskohdissa oli nähty hurjasti vaivaa!
Anteeksi kuvien laadusta, ne on näpsitty innosta piukeana pelkkien kuusenkynttilöiden ja kännykän salaman valossa heti aattoaamun hämärissä.  :D
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Milia C

#39
Jussilta? Miulta se tuli....  :D mikäli se kirjeessä ilmenee...  tuli vaan mieleen silloin kun joskus Joensuussa käppäiltiin ja puheenaiheena kuin toivottiin molemmat vähän päinvastaisia juttuja mitä itellä: mie toivoin ruskeita hiuksia ja silmiä kuin nuo itse omaat niin sanoit tykkääväsi mm. Eva Brown kaltaisesta vaaleudesta... ? Vai menikö miulla nyt muisti? xD
Menaisin sille myös Lara-muottisen pään etsiä mutten ehtiny..

Sillä mietinkin että olisin tehnyt uusiksi ja jonkin supernaisellisen PinUp-pimun... :D

EDIT: Ja kun luin tuota ääneen niin Jussi nauraa kakkasesti...
Milia on syrjäytetty... Nyh!
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

vadelma

Minun Joulunukellani oli päällä ihana kimalteleva kimono  :hbeat: Korut ovat ihan mielettömän hienot ja niistä löytyvät suosikki värini  :palvoo:

Nuken mukana tuli myös kortti jota vilkaisin salaa jo ennen avauspäivää. Ei muuten helpottanut yhtään syyhyäviä sormia...

Laatikko on todella kaunis! En pidä nukkejani esillä, mutta tämä jäi kyllä olohuoneeseen näytille.  :blush:


myrva

Voi raukkaa, tukka on ihan pöllähtänyt ::) Ihanaa kuulla, että oli mieluinen !
Tajusin vasta jäljestä että kirjekuori KUVINEEN jäi ulkopuolelle :D Noh, esimakua tulevasta... :peukku:

myrva

#42
Nyt voinen laittaa itse nappaamani kuvat tekemästäni leidistä.
Kuvia tuli aika reilusti, valkkasin parhaimmat... ::)







Joulukortti:





^ klikkaamalla hieman isommaksi

vadelma

Ihanaa! En itse osannut laittaa noita kuvia muuten kuin liitteeksi ja siihenkin mahtui vain yksi  :-\ Mukava nähdä kuvia nukesta irtonaisena, en itse vielä raaskinut irroittaa laatikosta  :D

Vivi

#44
Upean joulunuken oot Vadelma siekin saanu!  :smiley: Värit on tosi herkulliset ja toteutus muutenkin tosi hieno!  :palvoo: Kyllä tuon kelpaa jättää näytille vaikka ihan paraatipaikalle!  :peukku:
If it makes you happy...