Joulunukke 2012 - kuvia

Aloittaja Jennijee, joulukuu 22, 2012, 17:42:21

« edellinen - seuraava »

tokkopahka

Tukkapussi on sitä varten että jos päätäät että tukka on liian vähän niin voit tuuhenta sen  :blush:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Ninni-doll

Ompas aivan mielettömän upeita nukkeja saaneet kaikki!
Vivi, muakin huvitti tuo kun tajusin että 3 diivaa nyt saman katon alla  :D

minnastardust

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - joulukuu 25, 2012, 17:24:56
Ompas aivan mielettömän upeita nukkeja saaneet kaikki!
Vivi, muakin huvitti tuo kun tajusin että 3 diivaa nyt saman katon alla  :D

Mä oon sillä kannalla, mitä miiteissäkin joskus puhuttiin, että nuket kuvastaa aina jossain määrin omistajaansa. Eli ehkä niitä diivoja onkin nyt jo 4. ;D

Ninni-doll


Vivi

Vai niin työ tuumaatte!  :D No, miun "tytöt" ainakin pukeutuu paremmin kun mie, käytöksestä en sit mee sanomaan mitään!   ::)
If it makes you happy...

Siama

:D
Mitähän miun nuket kertoo sitten minusta!? :D

Mutta, sanon taas, että mielettömiä luomuksia jälleen! Kaduttaa etten ottanut osaa tänävuonna!
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Louhi

Minä sain Isontalon Jussilta modernin tuhkimon.  :hbeat: :hbeat: Nukella on pitkät ruskeat hiukset ja "ryysymekko" ja taloustarvikkeita. Lisäksi nukella on mukanaan hiusharja, tanssiaisvaatteet ja pieni chihuahua. Laatikkokin on tosi hieno. 

Kuvia tulee huomenna nuken molemmista olomuodoista, kunhan miehen kanssa ehditään kuvailla.

Milia C

#22
No niin se miun saama Joulunukke Adalialta. Minun eka Marina/Kira-kasvomuottinen neito!  :peukku: Tästä se alkaa  ;)

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalmina

Kylläpäs te ootte taas loihtineet hienoja nukkeja kokonaisuuksineen!  :palvoo:  :aplause:

Aliisa

Noniin, nyt on tullut aika esitellä tämä neitonen. Vaikkakaan nämä kuvat eivät tee oikeutta sille, miten upealta hän näyttää livenä. Saanen esitellä...

Snow Globe eli Talismaani Barbie nimeltään Utau

Ensin laatikko... Se on päällystetty kankaalla ja päällä oli kirje, jossa tarina neidon tekovaiheista sekä hänestä kertova tarina.



Laatikko auki ja voi ihmetys mikä kaunotar, aivan hätkähdin. Sydän taisi tosiaan jättää yhden lyönnin väliin. Sitä tunnetta ei voi edes kuvailla. Ehkä vähän kuin lapsena nuken saaminen, posket hehkuu ja onnellinen hymy leviää kasvoille. :blush:



Lähempää tarkastalua. Wau, ihan törkeen makeet kengät! Ja miten yksityiskohtainen asu. Kuvasta ei näe, mutta laatikon pohjalla on hopeisia koristeita ja hohtavaa lunta.



Kasvojen tarkastelua. Kauniit meikit ja upeat pitkät hohtavat valkoiset hiukset.



En ole vieläkään raaskinut ottaa neitoa laatikosta. Näyttää niin täydelliseltä tuossa. Mutta kai se täytyy jossain vaiheessa vapauttaa. Saa nyt nähdä, taistelen itseni kanssa vielä. :neurotic: :D :hbeat:

Ja neidon on suunnitellut ja tehnyt: Jasmiina2.
Suuret kiitokset!!! :blush:

minnastardust

Lainaus käyttäjältä: Siama - joulukuu 25, 2012, 19:37:36
:D
Mitähän miun nuket kertoo sitten minusta!? :D

Haha, ei sitä kannata ainakaan huolestua Siama! "Jossain määrin" kuitenkin tarkoittaa sitä, että joku piirre saattaa korostua tooooodella paljonkin, että tuskin susta kukaan mitään kamalaa kuvien perusteella ajattelee. :cuteyes:

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

avotuli

#27
upeita nukkeja! minä sain ihanan Helenan Katilta  :hug:

puhelin ei halua kuvaa lisätä. lisään joskusn....
MUOKKELIS KUVA TÄSSÄ, ei nyt ole kollaamatonta kuvaa ne on ukon puhelimessa! Mä olin niin intoa piukassa ettei taaskaan tullut "ennen aviksen iskua"-kuvia ja ehdin raasia osia irti ennen kuin tajusin kuvata.  :head-to-the-wall:

:hbeat:  :hbeat:  :hbeat:  :hbeat:  :hbeat:  :hbeat:  :hbeat:  :hbeat:

voii, tokkis,olipa posti ikävästi vispannut Candya laatikossa. en raaskinu panna peruukkia neulalla kii kun alla on toinen tukka... joudut irrottamaan kyllä. mekkokin hujanhajan. äh. luulin kiinnittäneeni sen hyvin.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Louhi

Minunkin nukkea oli posti ryttyyttänyt. Se oli ruvennut paketissa itsestään sirklaamaan luistimilla ja koira roikkui nippusiteessä pahan näköisesti.

Adalia

Lainaus käyttäjältä: Louhi - joulukuu 26, 2012, 15:08:04
Minunkin nukkea oli posti ryttyyttänyt. Se oli ruvennut paketissa itsestään sirklaamaan luistimilla ja koira roikkui nippusiteessä pahan näköisesti.

Nyt on nukke ja koira irroitettu paketistaan ja ovat nätisti hyllyssä poseeraamassa  ;)
Life in plastic
It's fantastic!