Joulunukke 2012 - kuvia

Aloittaja Jennijee, joulukuu 22, 2012, 17:42:21

« edellinen - seuraava »

Jennijee

Mitä sieltä paketeista löytyikään? :winning bid:

Adalia

Mä voin laittaa ekan kuvan :D

Louhi oli tehnyt minulle ihanan sporttisen ysärinuken  ^^ Pirtsakka tapaus, sopii mun nukkejoukkoon loistavasti  :joukkohali:

Oli hauska lukea pulinaa-ketjusta nuken tekoprosessista  ^^ KIITOS LOUHI  :hug:





Life in plastic
It's fantastic!

jenniliini

En avannut vielä paketistaan, ihailen ensin näin  :smiley:. DarkJediltä siis tämä Storytime Barbie:




Ninni-doll

#3
Milliltä sain aivan ihanan kaunottaren. Nukke on Tuhannen ja yhden yön morsian.
Tässä laatikko:


Tässä itse nukke joka on aivan ihana ja sopii niiiiiin minulle!!!  :hbeat:


Nukke lähikuvassa


Nukella on upeat hennatatuoinnit käsissä


Nuken mukana pieni laatikko jossa peili ja harja


Suuret kiitokset Milli  :hug: nukke on aivan ihana ja on irrotettu jo laatikosta (laatikkokin on niin ihana että pidän tallessa) Kun pääsen kotiin täältä Kokkolasta, nukke pääsee Intia-hyllyyn  :hbeat:


Jasmiina2

Ooo, ihania nukkeja! Kiva huomata että ihmiset ovat jaksaneet tänäkin vuonna panostaa nukkeihin  :cuteyes: Tässä kuvia Carolinen lähettämästä Tokiolaisesta harajuku tytöstä. Nukke toi mukanaan pari kassia ja joku ylimääräinen vaatekappalekin on näemmä kaupasta tarttunut mukaan. Täytyy tutkia kassin sisältöä tarkemmin  :aplause: Silmissä on hieno sininen meikki ja hiusten vihreät raidat ovat juuri meidän tyyliset! Kiitos mahtavasta nukesta Caroline!  :luv:




tokkopahka

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Siama

OI miten IHANIA joulunukkeja!!  :hbeat: :hbeat: :hbeat:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

DarkJedi

Tälläisenen neito sitten löytyi paketista  :hbeat:




myrva

#8

Ja paketista kuoriutui...












:hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat:

Aliisa

Hurjan hienoja nukkeja. Ei voi muuta kuin onnitella saajia. :aplause:

Isontalon Jussi

#10
saamani joulunukke. mukavaa ettei ollu liian jouluinen. kaks yhen hinnalla. huomattavasti paremman näköinen tuo ken kuin alkuperäinen. hautakivi oli hyvä lisä. mistä mie saisin toisen?









takateksti: "barbie elää vanhassa ränsistyneessä kartanossaan yksin. Hän ei voi lähteä, sillä hänen rakastettunsa on haudattu kartanon hautausmaalle. joka yö kellon soidessa kahtatoista , barbie hiipii ulos tapamaan rakastettuaan... "

What does the scouter say about his power level?
It's over 9000.

jenniliini

Aivan ihania nukkeja olemme saaneet, Wautsi! :aplause:

Vivi

#12
Siis aivan mahtavia joulunukkeja jälleen kerran! Kyllä tää touhu vei miunkin pikkusormen ja molemmat jalat, joten ens vuonna on ihan pakko osallistua uudestaan!  :aplause:

Kiva, että tykkäsit Jussi!  :smiley: Hivenen jännitti, että menikö nyt liian siirappiseksi!  :D

Miun nukke tuli Ninniltä, joka oli todella nähnyt vaivaa kokonaisuuden suhteen!  :faint: :palvoo: Mie en millään raaskis ottaa Divaa paketistaan, kun kokonaisuus on niin upea, mutta eihän sitä voi laatikkoonkaan jättää...  :cuteyes: :cuteno: Sanoisin, että tää kokonaisuus oli kans niin upea täsmäjuttu, kun vaan voi olla. Kiitti Ninni!  :hug:
If it makes you happy...

tokkopahka

Nähtyään miten muut ovat laittanet nuket niin minua ihan hävettää minun viritelmä  :shock: :shuting-up:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

kitecat

#14
Mie sain Tokkopahkalta kantrilaulajan



ja pikkupullon Baileysiä  :chuckle:



Ja tässä nukke minkä lähetin Avotulelle







Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-