Joulunukke 2010 - kuvia

Aloittaja Jennijee, joulukuu 19, 2012, 11:40:23

« edellinen - seuraava »

Jennijee

Tänne saa lisätä kuvia ja muistoja vuoden 2010 Joulunukkevaihdosta. :photo: :aplause:

Adalia

ShoeCatin tekemä joulunukke pääsi asumaan isoon barbitaloon :)

Life in plastic
It's fantastic!

Jennijee

Täti Monika teki minulle aivan uskomattoman mahtava Jokerin! Puinen laatikko ja kaikki itsetehtyä!  :hug: :palvoo: :aplause: Boxi komeilee yöpöydälläni :smiley:



Jennijee

Lahjansaaja vuonna 2010 oli Avotuli. Avis toivoi muistaakseni jotain harajukua, rokkarimeininkiä, AA-nukkea ja mitä muuta siinä oli... Valmistin vaatteet, laukun ja laatikon. Tälläinen siitä sitten tuli.

Milia C

 :Look_Up: Upea tyty... Mieki haluan...  :D
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Aliisa

Tuo Jennijeen tekemä rokkari on kyllä piirtynyt verkkokalvoilleni varmaan ikuisiksi ajoiksi. On se niin hieno. :palvoo: Just sen tyylinen mistä tykkään. :cuteyes:

Jennijee

Mitä kenenkin nukeille nykyään kuuluu? Minun saamani nuket eivät ole seikkailleet missään. Ovat vain olleet hyllyllä.  :smiley:

Avis, jos luet tämän niin kerro onko Yukikon kengissä pysynyt maali. Tahtoo tietää  :D

Adalia

2010 nukke asuu Barbie-talossa, viimevuotinen vitriinissä muiden hienojen leidien kanssa :)

Kyllä me ollaan taitavia nukkemaakareita  :joukkohali:
Life in plastic
It's fantastic!

avotuli

On maali pysynyt Yukikon kenkuleissa! Yukiko on seikkaillutkin jonkin verran, kulkenut muuten vaan mukana ja asuu tuolla vähäisellä vitriinihyllylläni, katseen tavoitettavissa  :hbeat: on se niin upea nukke.

Mä sain tehdä Sebbielle nuken 2010:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

kitecat

Sain ekan joulunuken Milliltä, tämän suloisen kukkaistytön



Nukke on edelleen laatikossa, sillä se on tuossa juuri täydellinen ja laatikko on niin kaunis, etten ole raaskinut sitä sieltä pois riisua

Tuona jouluna nukkeni annoin Louhille:

Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Louhi

Minun joulunuket ovat edelleen vitriineissä, tosin Jenniltä saamani nukke on purettu pakkauksestaan.

2010 tein Violalle joulunukeksi peppi-henkisen muodikkaan kaupunkilaistytön. En nyt muista missä sen kuvat ovat. Se oli myös ensimmäinen roottaukseni.