Joulunukke 2011 - kuvia

Aloittaja Jennijee, joulukuu 19, 2012, 11:38:21

« edellinen - seuraava »

Jennijee

Tänne voi lisätä kuvia ja muistoja vuoden 2011 Joulunukkevaihdosta. :photo: :Yay:

Jennijee

Minä sain Joulunukkeni Avotulelta! Tytöllä oli alusvaatteinaan Poriksen pitsiluomukset.  :wink: Kiitos molemmille  :hug:



Jennijee

Itse tein Louhille lahjan. Valmistin nukelle vaatteet ja kiharsin hiukset. Ilman sen kummempia vastaanottajan toivomuksia, tällainen siitä tuli  :peukku:



Adalia

Milli teki joulunukkeni 2011, ihana italialaisneito! Ja laatikossa oli hänen tarinansa. Laatikko on tallessa vielä  :cuteyes:

Life in plastic
It's fantastic!

Milia C

Saamani lahjanukke:








Lähettämäni lahjanukke:



"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

jenniliini

Minä sain Milialta tuon punkkarinuken ja toisen Jasmiinalta:



Itse en omatekemiäni nukkeja muistanut kuvata, harmittaa  :eieieiei: Tein Jasmiinalle ja Michellelle.

Aliisa

Kiva, että laitatte näitä vanhoja kuvia tänne. Mukava muistella ja katsella uudestaan. :cuteyes:

Alice

Kivä nähdä näitä vanhoja kuvia! Itsekin löysin viime vuoden nukkekuvat vielä arkistosta.

Ensin Tinttufialle tekemäni:



Ja sitten Adalialta saamani nukke  :cuteyes:


Jasmiina2

#8
Tässä meidän viime vuonna saamat joulunuket  :dance-to-the-groooowe:

Tässä Michellen lähettämä eläinten ystävä





Ja tässä Jenniliiniltä tullut sähäkkä hip hop tanssija




Siama

Iki-ihana Inga ( uusi vartalo ja stailaus )




Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

avotuli

#10
Minä sain aivan lumoavan taitoluistelijaneitosen  :hbeat: olen vain kelvoton unohtanut että keneltä. Kuvatkin kateissa kovalevyllä koneen levittyä syksyllä, lisään kun löydän ne.

Kauppiaasta keräilijäksi taas

kitecat

Sain nuken Síamalta, ihanan punapään, joka sai välittömästi nimekseen Evelyn



Muumimamma sai minulta koiranulkoiluttajan

Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Milia C

Ahahaa, voi miten suloinen tuo kiukkuisen/äksyn näköinen buldog tuolla laidassa  :D  :hbeat:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

tokkopahka

Se ei ole äksy vaan kyllästynyt seuraan  :chuckle: Minun ranskiksella on vähän samantapainen ilme kun minä en poistu riittävän nopeasti tylsäksi koetun seurasta  :tongue:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

avotuli

Avis sai siis upean luistelijakaunottaren  :hbeat: lisää kuvia galleriassa, myös Jennijeen Selenasta siellä lisää.


Kauppiaasta keräilijäksi taas