Joulunukke 2012 - pulinaa

Aloittaja Jasmiina2, marraskuu 24, 2012, 17:07:34

« edellinen - seuraava »

DarkJedi

Viimeiset tarvikkeet pakkaukseen hain tänään Tiimarista ja oli ehdottomasti väärä päivä: koko puoti täynnä joulukortteja hamstaavia mummeleita joilla oli kaikilla hirmuinen kiire. Kassallekin rynnittiin kyynerpäätaktiikalla.  :eieieiei:

Louhi

Täällä on ollut -19 jo pari päivää. Odottelen tässä, että pääsisin itsekin käymään Tiimarissa ostamassa laatikko- ja tuunaustarvikkeita. Se olisi parin päivän sisään vähän pakko päästä...

kitecat

Jessss!  :aplause: Miun joulunukke on valmis ja pakattu! Mahtava fiilis. Oon kyllä itte tyytyväinen, toivottavasti saajakin tykkää  :cuteyes:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

vadelma

Kaikenlaista hässäkkää on viimeaikoina ollut, menin viikko sitten naimisiin  :hbeat: mutta nyt on vihdoin nukke valmis! Pakkaus pitää enää saada sellaiseen kuntoon, että se kestää postin käsittelyn.  :aplause:

Louhi

Kaikki tarvikkeet olen nyt saanut hankittua nukelle ja sen lemmikille.

Vivi

Laatikkoon tulikin uusi tausta, joten tänään piti vielä leikkailla ja liimailla. Nukelle täytyis vielä etsiä korut, mutta niitä nyt löytyy omasta (sekaisesta) varastostakin. Kyllä se deadlineen mennessä valmistuu!  :peukku:
If it makes you happy...

Caroline

Muu alkaa olla valmista, mutta laatikko joutuu odottamaan hetken. Menin nimittäin telomaan oikean käteni perjantaina ja nyt on vähän vaikea askarrella. Paranee toivottavasti muutamassa päivässä sen verran että saan homman loppuun.

myrva

#37
Viittä vaille valmiita ollaan tääälläkin, vain laatikon täyte uupuu.
Pitää vielä kuvata hieman itse päätähteä ! ;)

Louhi

Nuken lemmikki muokattu valmiiksi.

Jasmiina2

Jee! Laatikko enää puuttuu meiltäkin. Kun vaan ehtis vääntää sen tän viikon tenttien ja essee palautusten lomassa niin kiva olis  :D

Ninni-doll

Mulla alkaa olla muuten valmista, mutta ne hiivatin kengät ei oo vieläkään tulleet!!! Kuukauden ovat jo olleet Hong Kongista matkalla. Vähänkö olisi noloa, jos kengät pitäisi lähettää jälkikäteen....  :-\

avotuli

Laatikko noinsuunnilleenvalmis. Nukke aika hyvin edistynyt, kukahan noi vaatteet tekis?
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Milia C

Valmis ja paketissa... huomenna jos kiikuttaisi Itellan "hellään" huomaan...  :tongue:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Ninni-doll

Mun varmaan pitää viivyttää lähettämistä viimeiseen asti jos ne nuken kengät sattuisi tulemaan. Että ärsyttää, muuten olisi valmis

Milia C

Eipä voinnutkaan vielä...  :-\
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-