Joulunukke 2012 - pulinaa

Aloittaja Jasmiina2, marraskuu 24, 2012, 17:07:34

« edellinen - seuraava »

Louhi

Minun täytyy ottaa käyttöön suunnitelma B, koska kengät eivät vartalon jaloille sopineetkaan.

Milli

Loppusilausta vaille.

Toivon kovasti, että saaja tykkää nukestaan, sillä olen ylittänyt itseni sen kanssa.  :D
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Milia C

Mulle tuli kauhea ahdistus, että saaja ei tykkää nukesta mutta on liian myöhäistä ruveta etsimään sitä tiettyä kasvomuottia...  ::)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Louhi

Palasinkin alkuperäiseen suunnitelmaan, koska pystyin toteuttamaan sen vanhemmalla kropalla. Nyt on se vaikein eli vaatteiden valinta, kampaus ja korujen laitto edessä. Läjäsin vaatteita ehdolle ja en osaa päättää!

Milia C

No nyt on sitten se toisenkin pää rootattu... pitäisi vaan päättää kumman sitten laitan loppujen lopuksi... kaikki muut sillä on valmiina... ainakin pitäisi olla  :sisters:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jasmiina2

Loput hiukset pitäis iskeä päähän ja boksi pitäis askarrella. Sitten olis valmista  :cuteyes:

Alice

No nyt on jo nukke hyvässä mallissa ja laatikkokin löytyi, mutta laatikon koristelu on edelleen kysymysmerkki.

Caroline

Vaatteet tuottavat odotettua enemmän hankaluuksia, tiedän mitä haluan mutta en löydä siihen matskuja... (Miksei meillä ole panikoivaa hymiötä?)

Milia C

#23
 :neurotic: eikös tuo käy? Vaikka onkin neurotic nimellä

Hmm... voisi ruveta edistämään lisää. Jos saisi koko homman pakettiin tänään...
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Louhi

Sain valittua vaatteet ja suunniteltua. Eri asia, miten toteutus onnistuu. Tarvitsen myös laatikon ja tarroja, jotka pitäisi käydä jostain ostamassa. Tänne on luvattu koko ensi viikoksi yli -10 pakkasta, joten en tiedä, miten pääsen ostokset tekemään  :neurotic:.

Jasmiina2

Täällä meni just koko idea uusiksi kun alettiin suunnitella pakkausta :dance-to-the-groooowe: Nukke itsessään ei muutu, mutta sen tarina meni ihan uusiksi.

Adalia

Huomio: Viimeinen lähetyspäivä kotimaan joulupaketille (vastaanottaja noutaa postitoimipaikasta tai pakettiautomaatista) on 18.12.

https://www.posti.fi/joulu/
Life in plastic
It's fantastic!

Milia C

Pitää yrittää laittaa perjantaina liikkeelle... viimestään ensi viikolla...
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

jenniliini

Minä en taaskaan osannut keksiä nukelle tarinaa  :eieieiei:. Mutta eilen illalla sain viime silausta vaille valmiiksi, tuli hyvä inspis  :smiley:. Yks vaatekappale vähä harmittaa, kun ei oo sellainen kun haluisin... ajattelin perjantaina käyä kaupungilla ja katella josko löytyis parempi, jos ei niin tuolla mennään. Muutoin olen aika tyytyväinen tekeleeseeni (onko tuo sana ees?) :smiley:

Ninni-doll

Minun nukella tärkein elementti ovat kengät, ja mokomat popot ovat vasta Hong Kongista tulossa!!!  :neurotic: Ehtii tulla kauhu ja hysteria