Joulunukke 2012 - pulinaa

Aloittaja Jasmiina2, marraskuu 24, 2012, 17:07:34

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Eli avaan nyt tän joulunukkeketjun uudestaan. Kirjoitelkaa edistymisestänne. Ja sitten tietenkin jouluna lahjanukkejen kuvia kiitos  ;D

Jasmiina2

Jos teiltä puuttuu nuken saajan osoitetiedot, nukkea koskevat toiveet tai ette muista kenelle teette nuken nyt kun vanhat viestit katosivat, laittakaa mulle yksäriä niin lähetän tarvittavat tiedot!  :)

Adalia

Onneksi printtasin infoviestin joulunuken saajasta! Nukke on valmis ja pakattu, pidättelen sitä täällä vielä, postitan joulukuussa niin ei ole saajalla kiusausta avata pakettia :D
Life in plastic
It's fantastic!

Milia C

Mie en osannut päättää nukkejen välillä, joten tein tavallaan kaksi. Yhden mie lähetän kuitenkin niin ei ole epäreilua ketään kohtaan... toisen olen tehnyt täysin ja toinen on vailla...
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

kitecat

Miun nukke on melekeen valamis, tai no... aika paljon se on viel kesken. Mut idea on vahvasti mielessä jo
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Aliisa

Mä en ole vielä edes aloittanut, mutta selkeä visio on jo, mitä teen. Ja nukke on ostettu valmiiksi ja laatikko on myös. :)

tokkopahka

Visio on ja vähän jo aloitettu, mutta epäilen että tulee kiirettä lopussa  ;D
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Louhi

Todennäköisesti täälläkin tulee kiire. Tässä vaiheessa kaikki pahvilaatikot, joista joulunuken, vaatteet ja tavarat löytyvät, on eroteltu olohuoneeseen homman helpottamiseksi. Toivottavasti visioni toimii ja kaikki sopii, muuten pitää muuttaa.

DarkJedi

Nukke viimeistä silausta vaille valmis, laatikon idea on lyöty lukkoon. Eli kohtuullisen hyvin "aikataulussa".

Alice

Mulla on nukke ja idea odottamassa toteutusta, ensi viikonloppuna pitää kyllä saada tehtyä, jottei jää liian viime tinkaan... Laatikosta ei kyllä ole tietoakaan ??? Pitää sitäkin vielä suunnitella.

Vivi

Täällä on laatikon taustakuvaa ja kokoonpanoa vaille valmista. Näyttökoe tai pikemminkin siihen valmistautuminen vähän pitkitti aikataulua, mutta on tässä vielä aikaa....  ;)
If it makes you happy...

Ninni-doll

Minulla on vielä osa jutuista matkalla Jenkeistä! Toivottavasti tulee pian!!!

avotuli

Kiire on valmiina. Nukke ei sinnepäinkään. Tukka uupuu, tanttu uupuu ja boxi uupuu. äääääh.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

jenniliini

Melko hyvällä mallilla on, rootattu ja vaatetta on jo ja kengätkin... Mutta ärsyttää kun puuttuu vielä "se jokin", mutta en vaan hoksaa että mikä  :D. Piste iin päälle! Niin ja kampaustakin pitäis tehä... ja loota, johon on jo idea kyllä.

Caroline

Vihdoinkin sain viikonloppuna nukkea tehtyä, nyt on itsessään aika valmis, boksi ja vaatteet jne. pitäisi kyllä vielä säätää...