Joulunukke kuvat 2013

Aloittaja Jasmiina2, joulukuu 24, 2013, 09:20:05

« edellinen - seuraava »

Rana

Tässä on pari kuvaa tekemästäni neidistä ennen maailmalle lähtöä ~



Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Adalmina

Kylläpä täälä on kauniita joulunukkeja tehty!  :shock:  Aivan ihania  :hbeat:

Ninni-doll

Ihan mielettömän upeita KAIKKI!

Rana, nopeita kuvauksia ja leikkejä varten voit asetella ne laatikon kannet baarin "seiniksi" ja siirtää vaan jakkaran tiskin eteen  :D



Matkalaukusta muuten löytyy herran lomakuteet (ne arskat ja sandaalit ei vaan mahtuneet sinne)  :tongue:

Rana

Jei! Niin siis teemme, kunhan Jackson saa baarinsa lupapaperit vetämään ja karkaamaan lootastaan lomalle  :cuteyes:
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Jennijee

Minä sain EmmiKristiinalta upean nukkuvan neidon! Tosi hyvin tehty nukke. Tykkään kovasti ^^




avotuli

Oi kaunis Nukkuja.

Tuo baari on loistoidea! Tulee näpsästi samasta kaikki!

Kyllä ovat upeita nukkeja nämä! Ihan joka ainoa!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Jasmiina2

Tosiaan upeita nukkeja kaikki. Kiva kun ihmiset jaksaa postitella kuvia tänne  :aplause:

Milli

Tässä hopeapapereista ilmestynyt laatikko:



Ihana Lara-kasvoinen neitokainen tilpehööreineen, mukana mekko, villapaita, farkut, villasukat, Harry Potter-kirjoja ja vaikka sun mitä!  :aplause:



Merkkilaukkukin!  :hbeat:



Kiitos vielä iki-ihanasta joulunukesta!
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Täti Monika

Johan on hienoja lahjanukkeja syntynyt foorumilaisilta  :palvoo: Kerta kaikkiaan upeita jokaikinen  :aplause:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

avotuli

Sain viimein joulunukkeni Adalialta. Kiitos  :hug:







Kiva keksintö tuo pakkaus, tuubinukke! Cherryllä oli vaatettakin 2 satsia, joka lähtöön yhdisteltävää! En sitten ehtinyt sen enempää leikkiä, pitää tyhjätä pöytä jotta mahtuu. Oli tasan tuo nurkka tyhjää pöydällä, kun iski vaatteentekovimma ja kenkäpuuhapommi pöydälle...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

kitecat

Viimeinkin tämä laiskamato saa laitettua nää kuvat...  :-\

Mutta siis, mie sain Viviltä  :hug: ihanan  :hbeat: Katniss-nuken. Jo pelkästään paketti oli kaunis:



Sain avustusta paketin aukaisussa. Tuo mustavalkoinen murunen ei siis tullut paketista. Hän on rakas kisuni Eetu, elämäni mies  :hbeat: Eetu oli ihan hirveen kiinnostunut, mitä mamma saa  :hbeat:



Paketista paljastui aivan uskomattoman ihana nukke!!!!!! *kiljuntaa* Katniss Everdeen: The girl on fire



Laatikon taakse oli liimattu The girl on fire -laulun sanat ja kuvia Nälkäpeli leffasta. Kuvia oli myös ympäri laatikon reunoja.



Tuo puku on täydellinen!  :hbeat: Vivi on onnistunut sen oikeesti saamaan liekkeihin!  :faint:



Ja tässä kasvokuvaa ja vähän kuvaa Katnissin kampauksesta



RAKASTAN uutta nukkeani  :hbeat:  :hbeat:  :hbeat:  :hbeat: Se voisi olla suoraan kaupan hyllyltä, niin upea se on. Mutta tehdasvalmistuksella ei olisi voitu saada sitä kaikkea rakkautta nukkeen mukaan, mitä Vivi siihen  varmasti laittoi. Kiitos, ihana ystäväni  :hug:

Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Vivi

Oi! Ole hyvä!  :blush: (Kerrankin menin sanattomaksi  :D)
If it makes you happy...

Jennijee

Ihan super niinkuin kaikki muutkin nuket! :aplause:

avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Adalia

Upea Katniss!  :palvoo:

Aviksen tuubi on viinipakkaus :D Olen säilönyt niitäkin muutaman barbihuoneen kaapissa ja keksin vihdoin käyttöä :D

Sukat on a'la Poris ;)
Life in plastic
It's fantastic!