Joulunukke kuvat 2013

Aloittaja Jasmiina2, joulukuu 24, 2013, 09:20:05

« edellinen - seuraava »

Milia C

Lainaus käyttäjältä: Rana - joulukuu 24, 2013, 23:25:39
Milia C Mukava kuulla, että nukke oli mieluinen. Pitää kuitenkin ilmeisesti harjoitella pakkaamista meikäläisen hieman lisää... onneksi  mikään ei tainnut hajota...

Paketti oli hyvin lähetyspakkauksessa joten ei ole mikään hajonnut.
Se siinä taisi vähän avautua kun otin lähetyspakkauksesta  :aplause: ja todella hyvä juttu siis kun mie en raaski mitään pitää pakkauksessa.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

kuuma92

Minä sain Frankien  :smiley: oikealta nimeltään  Francesca . Tykkää poseerata, käyttää erinlasia peruukkeja .Päässä hänellä on  lemppari peruukki  Monique Frankie! Viihtyy myös ilman peruukkia , varsinkin  kesällä .Lempivärejä ovat  musta ,hot pink ja hopea .Tykkää myös isoista laukuista  .Peruukin alla on nukkatukka HotPink!
Kiitoksia  avotuli   kauniista nukesta :hbeat:  hän on  muodikas ja käy hyvin kokoelmaani 
Oikein Hyvää Joulua  :hug:










Milia C

 :Look_Up: Oi miten kivasti on keksitty tuo nukke laittaa pakettiinsa  :smiley:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Vivi

Mie tuijottelen täällä suu auki noita upeita nukkeja! Kyllä kaikilla on välähtänytkin!  :cuteyes:
Nyt kun kävin lukemassa noita tekovaiheita tuolta toisesta ketjusta, niin moni asia loksahtaa paikalleen!  :D
If it makes you happy...

Adalia

Upeita nukkeluomuksia  :palvoo:

Tässä vielä hieno taustapahvi nukkeni paketista + tarina. Klikkaa kuva isommaksi...

Tack så mycket Tinttufia  :hug:



Life in plastic
It's fantastic!

Milia C

Oho, vau! Siellä on upeaa grafiikkaa!  :D
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

ShoeCat

Ihan mielettömän hienoja nukkeja!  :palvoo:

whitney

#22
Todella kauniita ja upeasti laitettuja nukkeja!  :aplause:

Minä lisään vielä "promokuvan" omasta tekeleestäni. Kyllä olikin mukava suunnitella ja tehdä nukkea! Ensi vuonna uudestaan!  :aplause:

Valkea Velho (ja leijona)

Aliisa

Ihan mahdottoman hienoja joulunukkeja!! Kiitos hirveesti, kun laitatte kuvia tänne. :peukku: Voin vaan kuvitella miten saajat ovat olleet tyytyväisiä. Muistan niin hyvin sen tunteen viime vuoden jouluna, kun paketin avasin. Niin henkeä salpaavan upea nukke paketissa. :hbeat:

Milia C

Mie taidan osallistua vielä monta vuotta kun raivasin hyllyn näille OOAK-nukeille...  :D
Parhautta on kun yhtäkään samanlaista ei tule koskaan vastaan.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

whitney

#25
Olenkin oikea joulunukke-intoilija, tässä vielä kuva Siamalta saamastani kaunottaresta.

Joulun kiireet alkavat olla ohi. Joulupäivän iltana on aikaa istahtaa ja hetkeksi hengähtää ennen arkeen palaamista


Milia C

... ja katsella uusimmasta muotilehdestä että mitä sitä laittaa päälle uuden vuoden pippaloihin?  ;)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

whitney

 :Look_Up: juu jotain bileitä se Bella jo suunnittelee! Meillä on tosin tänä uutena vuotena naamiaiset, joten saas onko sillä vaikutusta myös nukkejen pukeutumiseen  :cuteyes:

Tinttufia



Miten ihania joulunukkeja! Kiva että tykkäsit Adalia, varsågod  :hug:  Mun kuvat tulevat vähän "myöhässä", paha flunssa iski joulupäivänä.....

Itse sain tosi kauniin Fashion Princess Lara Kuuma92:lta! Parempia kuvia tule sitten kun olen terve..




Milli

Upeita nukkeja kaikki saaneet!  :aplause:

Laitan omastani kuvia kun saan ne siirrettyä koneelle. Nyt on vielä niin ähky kolmatta vuorokautta, etten pysty edes sitä avaamaan. Kännykällä nytkin kirjoittelen sohvanpohjalta.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström