Kampaukset

Aloittaja Louhi, joulukuu 06, 2012, 22:29:50

« edellinen - seuraava »

Nata

#30
Kiitos kehuista.  :hug: Sain inspiraation ja ostin sitä piipunrassia mitä oli tarjolla ja tämä sattui olemaan tosi ohutta, mutta hyvä kun silti kokeilin! Mulla oli käytössä se piipunrassi ihan sellaisenaan. Vähän se joissakin kohdissa meinasi takertua hiuksiin pois otettaessa, mutta muuten se varmasti helpotti asiaa tuon otsiksenkin kohdalla kun itse paplarin pinta ei ollut liukas (vaikkei tuommoinen vanha Midgen hiuskaan siitä liukkaimmasta päästä ole).



Noilla pinneillähän sais varmasti vielä pienempää kiharaa. Lapsena tein pikkusiskon otsahiuksiin muuten hammastikuilla käkkärät...!  ::)
"Light up the darkness"
* Bob Marley

karrieerik

Minä en uskalla käyttää värillistä piipunrassi, koska pelkään niistä lähtevän väriä :neurotic: Käytin joskus pieniä punaisia paplareita nuken hiusten kihartamiseen, ja niistä paplareista lähti liukenemaan väriä :eieieiei:

Nata

Ahaa! Hyvä huomio, semmostahan tosiaan saattaa tapahtua. Mut ne paplarit oli siis oikeita paplareita eikä piipunrassia? No anyways, voihan tuosta tosiaan liueta vaaleaan tukkaan väriä... Avaudun sitten kun mulle ekan kerran käy niin varoituksista huolimatta...  :faint:  :D
"Light up the darkness"
* Bob Marley

avotuli

Joo askartelurasseista saattaa lähtee väri. Oikee piipunrassi ei sotke, se on valkone, niitä saa tupakkahylystä!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Adalia

Barbie-harrastajia tapaa siis tupakkahyllyiltä ja elintarvikeväriosastoilta  ^^

Elintarvikeväri menee ostoslistalle  :peukku:
Life in plastic
It's fantastic!

avotuli

Röökitarvikkeissa tai pikemminkin piippuosastolla on myös savukefilttereitä jotka sopii papiljottikäyttöön  :wink: ja muuhun tuskarteluun.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Nata

Tupakkaosastolle mäkin eka meinasin suunnistaa mut sitten aloin miettiä, että onko semmosia enää olemassakaan Suomessa missä olis jtn piippukamoja kun nykyisin meitä niin suojellaan... Ihan ku joku olis just äskettäin puhunukin jossain, ettei piippua meinaa enää löytää  mistään täällä.
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Merineiti

Kysymys tämmöisestä nettikirppislöydöstä, ilmeisesti Flavas vuosituhannen vaihteesta:


mikä ihme tuo tukka on? Voiko sitä värjätä tai leikata?

Voiko tuollaisen jotenkin tehdä itse? Jos siis vahingossa pilaan sen kokonaan, ja toisaalta tuo olis ihan hauska jollekin punkkaribarbille.

Ei ihan iske tuo blondi tukka ja demonisilmät tummalla nukella... Olen ihan onnellinen, että silmämaalit on valmiiksi jo kuluneet, niin voi hyvillä mielin maalata nuo kirkkaankeltaiset silmät hieman luonnollisemmiksi.
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

whitney

Tein tällaisen kiharapehkon kiertämällä hiustupsuja hengettömien pinnien ympärille. Tuli pikkuisen liian kihara, ja kaikki kiharat tiapuvat vähän eri suntiin. Hiukan hallitumpaa yleiskuvaa toivon seuraavalla kerralla.



karrieerik

Tuo kiharakampaus on noinkin todella hieno! Mutta pinneistä on nähtävästi tarttunut ruostetta nuken hiuksiin? :shock:

whitney

Karrieerik, sitäkö se oli!  :shock: mä ihmettelin tuon nuken tukkaa jossain vaiheessa, että mitäs likaa siihen on oikein tullut. Ja sitten se olikin ruostetta.... ilmeisesti joku pinni oli vähän päässyt hapettumaan  ::) Ja voi kiitos kiharakehuista,itse en ollut sitten kuitenkaan tyytyväinen ja harjasin kiharat suoraks. Nyt vähän kaduttaa tuo perfektionismi, ei muutakuin alusta koko homma.

karrieerik

Siltä se minusta näyttää, lähteeköhän se pesemällä pois?  :whaddado:
Itsekin olen joitakin kampauksia tehnyt uudestaan ja uudestaan pienten kohtien takia joihin en ole ollut tyytyväinen :tongue:

kitecat

Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Jennijee

Tein tällaisen kampauksen kansallispukunukelle tykkimyssyä varten. Päälaen nuttura ja kalju jää siis piiloon. Niskan nuttura tulee näkymään.


kitecat

 :Look_Up: vau, Jenni! Tosi jännä idea. Innolla ootan lopputulosta  :aplause:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-