Kysymyksiä Barbeista - Kysy ihan mitä vaan

Aloittaja Aliisa, marraskuu 25, 2012, 01:11:33

« edellinen - seuraava »

tokkopahka

Ja kyynärpäistä nivelettyjä löytyy enemmän. Ja unhodin mainita ne urheilija ja ratsastajanuket joilla on niveliä polvissa ja ranteissa mutta osalla noista on lättäjalka
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Letizia

Sunako, SIS-sarjassa noita Prom-nukkeja edeltäneet Baby Phat -nuket olivat nivellettyjä. Suomessa näitä(kään) ei ole ollut saatavilla, mutta ebaystä löytyy vielä.

http://www.ebay.com/itm/Barbie-So-In-Style-S-I-S-Baby-Phat-CHANDRA-GRACE-KARA-All-3-NEW-IN-BOX-/261679610147?pt=US_Dolls&hash=item3ced51f923

Sunako

 :Look_Up: Siinäpä olisi mukava paketti! Heh, minun tuleville veronpalautuksilleni alkaa olla jo niin monta potentiaalista käyttökohdetta, että saa nähdä mitä loppujen lopuksi tulee hankittua  :D

Sunako

Minä löysinkin ihan mukavan tumman nuken niinkin eksoottisesta paikasta kuin Prismasta. Sillä ei varmaankaan ole sitä rintanivellystä mutta kädet ja jalat on nivelletty, ja se oikeastaan riittää minulle. Minun ensimmäinen tumma Barbie!  :dance-to-the-groooowe:



Milia C

#229
Onko Fan BingBing kuinka kalpea? Nivelettyyn kroppaan pitäisi se saada...
vastaan itselleni: kalpein mahdollinen
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Milo

Joo - mulla on se boksissaan, joten hankalampi sanoa, mutta on se kalpein koskaan näkemäni.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

whitney

Sunakolle noista Glorian huonekaluista, itse ostin kerran Glorian ruokapöydän ja tuolit, ja niistä yhtä tuolia olen koemaalannut akryylivärillä ja hyvin toimii. Glorian huonekalut ovat kootavia, joka helpottaa huolellisen maalaustuloksen saamista., kun apalat voi maalata erillään ja kotoa vasta sitten.

Sunako

Ääää, tietääkö kukaan suomalaista verkkokauppaa josta saisi Kenin vaatteita? Kun minä en löydä niitä mistään ja noi äijät tarttisi vähän enemmän kuin ne neljä asua mitä niillä nyt on. eBaystä ei viitti tilata kun ei viitti maksaa jotain viidenkympin postimaksuja.

avotuli

Toys r us
http://www.toysrus.fi/Haun%20tulokset?q=ken

br lelut
http://www.br-lelut.fi/haun-tulokset?q=ken

Mutta sieltä ebaysta ja siltä yheltä vaatteentekijätältähän (en muista nimeeeeee  :gonna-cry: ) tulee kohtuukuluilla parempaa rettua, ja noi on kalliita, Suomen ALV...

HITTO CLEARLAN! se. eikö?
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Sunako

 :Look_Up: Ei noissa Toys'r'usin ja BR-lelujen verkkosivuilla ole niitä vaatteita, siellä on kuvat niistä, mutta niitten kohdalla lukee että ei ole saatavissa. Ei niitä näytä olevan missään.

Merineiti

sunako, millaisia vaatteita etsit? Mulla on mattelin ukoiltakin jääneitä ylijäämävaatteita,  mutta teen myös itse... en vaan tiiä ehdinkö tehdä kirppisketjua ellei joku vaadi :P

Mulla on meinaan just kasassa jokunen takki, pari pukua kentsulle (sininen ja musta), farkkuja, t-paitoja, mut nepparit uupuu... en tykkää ommella käsin -_-

Olen siis 1:1 pukuompelija, vaatturi piti tulla mut elämä vei... Eli jos jotain erityistä etsit, multa voi kysyä ja suht edukkaasti teen nukkekoossa kun on vaan harrastus minulle...
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Tutu

Olisin tiedustellut, että kuinka käy jos koitan suoristusraudalla suoristaa 90-luvun barbien tukkaa... Käykö huonosti, eli palaako kiinni? Millä te saatte barbien tukat harjattua ilman, että lopputuloksena on puolet hiuksista harjassa/kammassa ja tai tukka menee "pilalle"?
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Tutu

Barbien vuosiluvuista kysymys... Kirpparilla vastaan tuli barbie, jota myytiin "1966"-luvun barbiena koska barbiella oli merkintä päässä "hong kong 1966". Barbie näytti aivan kasarilta/90-luvun alun barbielta...  Mitä siis nuo vuosiluvut barbeissa tarkoittaa?
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Adalia

Ei valmistusvuotta, vaan vartalotyypinpatentoimisvuotta  :peukku: Tuo on yleistä, että puhutaan nykynukeista vuodelta -66   :D
Life in plastic
It's fantastic!

Tutu

Juu tätä itsekkin ajattelin; mutta kirpparilla näin tälläsen barbien jota sillä myytiin ja "vintagena" kutsuttiin
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.