Kysymyksiä Barbeista - Kysy ihan mitä vaan

Aloittaja Aliisa, marraskuu 25, 2012, 01:11:33

« edellinen - seuraava »

essi

Kiitos Aliisa ja Tinttufia! Muutaman tutunnäköisen asun bongasin jo aamupäivälä, mutta sit piti lähteä töihin ja homma keskeytyi, damn  :chuckle: nyt siis jatkuu...!
we don't need to know the way home

Tinttufia




Ärsyttävää, kun työ häiritsee  harrastus   :D

essi

No niinpä! :D Huomenna on onneks vapaapäivä, niin voin syventyä tärkeämpiin asioihin. :D
we don't need to know the way home

Avasund

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - heinäkuu 26, 2013, 01:18:15
Hei onko joku sattunut näkemään tällä hetkellä kaupoissa tätä keittiötä?
http://www.ebay.com/itm/BARBIE-Stovetop-to-Tabletop-Includes-Kitchen-Accessories-Doll-/390630686721

tai tällaista?
http://www.flipkart.com/barbie-cooking-fun-kitchen/p/itmdjkzsggwvxse4

Oi kumpa olisi jossain marketissa  :cuteyes:

Ebaysta löysin muutamia tuota Stovetop-to-Tabletop, edullisin posteineen 50 dollarin luokkaa.
Töihin siitä!!

Ninni-doll

En ikinä maksaisi tuollaisesta 50 dollaria! Eikä tuota rumaa muovilieraa kannata ebaysta tilata, jos tuon olisi saanut lähimarketista alle 20€ niin sitten olisin halunut sen  :D

Tinttufia



Onko jollain tieto jos nämä Dreamhouse barbiet ovat tulossa myyntiin Suomessa?

Ja onko Mini Kingdom barbiet ollut myynissä Suomessa? Löysin yhden pienen Erikan ja nyt haluaisin lisää pienijä rinsessoja  :smiley:

Aliisa

Itse oon aina laskenut My Scenet Barbeiksi, kun alkuaikoina yhden nimi tosiaan oli Barbie ja ovat Mattelin valmistamia. Eli itse sanoisin, että My Scene on vaan yksi nukkesarja siinä missä esim. So In Style. Mutta virallista määritelmää en tiedä.

Ei ole sattunut silmään aiemmin ketään, jonka My Scene -kokoelman koon tietäisin. Täällä foorumilla oli joskus vuosia sitten yksi My Scene -asiantuntija, joka keräili myöskin, mutten tiedä, kerääkö hän enää, kun en ole pariin vuoteen törmännyt missään.

Mie keräilen ahkerasti Maiskareita. Niissä on vaan sitä jotain. :blush:

avotuli

Lainaus käyttäjältä: Jennijee - heinäkuu 25, 2013, 14:45:32
Avotuli tältä foorumilta omistaa tuon Aviksen Pajan. Rehti ja rehellinen pohojalaanen! :dance-to-the-groooowe: :peukku:

:hug: kiitos

Aviksen Pajalta löytyy kaikenmoista muotinukkekamaa, ihan kummasti alalle ajauduin... kysyä saa ja pitää jos jotain uupuu. Hiuksia peruukkia neuloja jne.

Värjäys: SARAN on nylonia. Nylonia ei oikein voi värjätä kun se on muovia, pakkaa tahrata kun väri kiinnittyy vain pintaan. Värjäys kiinnittyy yleensä hyvin vain kun se ei olisi ollut tarpeen... Värjäystä on pohdittu monet kerrat
Kauppiaasta keräilijäksi taas

whitney

Miten säilytätte nukkejanne esillä? Olen pohtinut voiko avohyllyyn laittaa, koska mekot keräävät varmaan aika tavalla pölyä? Onko vitriini ainoa vaihtoehto? Suositteko kokovitriinejä vai kaappeja joissa on vain vitriiniovi? Pitäisikö mekkojen värien haalenemisesta olla huolissaan kokovitriineissä?

Adalia

Mulla on sekä avohyllyssä että vitriineissä. En ole havainnut haalistumista vitriininukeissa tai niiden asuissa, vaikka ovatkin olleet jo 5 vuotta siellä. Pimennysverhoa kyllä harkitsen nukkehuoneen ikkunaan, sälekaihtimen sijasta.
Life in plastic
It's fantastic!

whitney

Kiitos Adalia!  :peukku: huomasin etä tuolla oli ihan omakin thread säilytyksestä.

Tuo Ikean vitriini vaikuttaa hyvältä ja edulliselta ostokselta, vaan kovin paljon nukeja ei sinne kylläkään mahdu. Mutta kokovitriinissä on se hyvä puoli, että nuket voivat olla hiukan toistensa edessäkin. Billy-hylly vitriiniovillakin vaikutti hyvältä vaihtoehdolta.

Xelha

Lainaus käyttäjältä: avotuli - elokuu 12, 2013, 21:58:54

Värjäys: SARAN on nylonia. Nylonia ei oikein voi värjätä kun se on muovia, pakkaa tahrata kun väri kiinnittyy vain pintaan. Värjäys kiinnittyy yleensä hyvin vain kun se ei olisi ollut tarpeen... Värjäystä on pohdittu monet kerrat

Kiitos avis!  :hug: Mietin tuota kun harkitsin yhden rerootatun nuken ostamista. Tämän hiusväri oli kuitenkin ruskea kun toivoin originaalia mustaa joten harkitsin sen ostamista ja hiusten värjäämistä, mutta tulin myös päätökseen, että värjäys saattaisi epäonnistua täysin. Löysin saman nuken myöhemmin edullisemmin ja roottasin loput ite.  :D Nyt Dynamite Girls Kyulla on kokonaan rootatut mustat hiukset jollaisia toivoin.  :dance-to-the-groooowe:

karrieerik

Lainaus käyttäjältä: whitney86 - elokuu 13, 2013, 19:02:27
Miten säilytätte nukkejanne esillä? Olen pohtinut voiko avohyllyyn laittaa, koska mekot keräävät varmaan aika tavalla pölyä? Onko vitriini ainoa vaihtoehto? Suositteko kokovitriinejä vai kaappeja joissa on vain vitriiniovi? Pitäisikö mekkojen värien haalenemisesta olla huolissaan kokovitriineissä?

Minulla on osa nukeista kokovitriinissä ja osa kaapissa, jossa on vitriiniovet. Kokovitriini on hyvä vaihtoehto, koska nuket näkyvät paremmin kun valo pääsee joka puolelta vitriiniin. Kaappi on myös hyvä jos sinne laittaa led-valot, jotka valaisevat nukkeja :cuteyes:

EmmiKristiina

Löytyykö keneltäkään kokemusta? Ajattelin hankkia barbielle pari käsiasetta ja holsteria, mutten ole varma saako niitä päälle/ onko aseet liian pieniä yms. Entäs vaatteista?

Milia C

#74
Action manin /  12" tai 1:6 figurin / Hot Toysin / Sideshow eli 1:6 skaalan aseita löytyy ebaysta ja ovat sopivan kokoisia Barbielle. Vaatteet voi olla himppasen väljempiä Kenille koska Action Manilla / figuilla/hahmoilla on enemmän lihasta mutta en ole kyllä huomannut silti suurta eroa, samoin Action- neitosien vaatteet on varmasti Barbielle hieman löysiä, riippuu vähän mallista esim. trikoohan antaa periksi suuntaan tai toiseen ;D

Itse ainakin hankin nimenomaan tuolla 1/6 scale -haulla semmosia mitä ei nyt Mattelilta saa ;D Viimesin isompi ostos on tankki ja kuumeisesti odotetaan toista tankkia ja mustaa Hummeria.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-