Silkki-kokoelmanne

Aloittaja Adalia, joulukuu 07, 2012, 16:35:27

« edellinen - seuraava »

Tipitii

Silky - ihania silkkejä sinulla ja todella kauniita kuvia  :hbeat:  :peukku:
Kyllä silkit on vaan nättejä.

Ei ole tullut pitkään aikaan kuvattua nukkeja oikeestaan yhtään,
sun kuvia kun kattelee niin alkaa kyllä houkuttaa kuvata pitkästä aikaa omia silkkejä -
taitaa joku poloinen olla niissä semmoinen joka ei ole ikinä päässyt edes kuviin asti  ::) ::)
:blush:

Hunajasieni

#121
Silky: Ainoastaan 2-tyypin keho, muissa on pelkkää kovamuovia, paitsi käsissä, mutta eivät aiheuta omien osiensa sulamista. Siksi kait ne sen kropan on vaihtaneet, ykkösessä oli heikko kaula + ranteet ja kakkosessa toi ongelma, niin ne ei kovin pitkään olleet. :D
Mulla on kyllä noita kumpiakin, mutta en ole onnistunut hajottamaan vielä yhtäkään. *koputtaa puuta* Eli tuokin mömmökaulareikä ei ollut käyttökelvoton ja käyttää ihan omaa kroppaansa. Ja myös pehmeä obitsu (monet vaihtaa kehoksi obitsun) sulattaa pullipin kaulaa, mutta siitäkin selviää pistämällä teippiä väliin. :)

Ai niin ne jointit! Olin jo unohtanut! Milloin pitäs tulla eka jointillinen, vai onko sitä vielä edes sanottu missään? (Lukaisin myös tuon toisen keskustelun täältä, että ensi vuonna.) Enkä mä vois sitä nukkea ostaakaan vielä, korkeintaan ensi vuonna muutenkin.  :eieieiei:
Mä kyllä tykkään nivelletyistä, mutta silkit oli sellaisia barbeja ettei minua niiden jointittomuus haittaa. Ehkä juurikin koska se kasvo on klassinen/vanhantyylinen, niin siihen sopii tollainen klassinen? kehokin. :cuteyes:

Joo, itseäni kiinnostaa se paino kehossa myös, toki hartsinuket on tuttuja, niin painoon nukessa olen tottunut. Toivottavasti käyttävät samaa materiaalia tai samankaltaista ja jointit toimii hyvin. Jännitän kanssa että miten jointit toimivat, onko se stringattu kokonaan niin kuin hartsinen, vai onko siinä tapit tms. Sekin ois hienoa jos voisi valita kummalla keholla nukke tulee, mutta taitaa olla mattelilta ihan liikaa vaadittu.  :D

Vaikuttaa tosiaan siltä että se uusin punapää olisi helpoin/halvin/paras valinta ensimmäiseksi.
Ja kiitos paljon linkeistä!

Tipitii: Näkisin toki mielelläni kuvia myös sinun silkeistäsi! :cuteyes:

tokkopahka: Ai, itselläni on aina ollut juuri päinvastaiset kokemukset, noin 95% kerroista kun olen kysynyt niin eivät ole suostuneet postittamaan Suomeen. Mutta ehkä on ollut erit kohteet (ja aikaakin useampi vuosi) niin hyvä tietää että ainakin näitten kanssa/nykyään on yleisempää että hyväksyvät myöskin. :smiley: Mulla tämä optio on ollut pitkään käytännössä niin etten enää edes katso sellaisia kohteita joissa ei lue suomi-posteja, koska helpompi ja yleensä tosiaan tuli että eivät postita tänne.

tokkopahka

Eivät ne kaikki suostuu postittamaan ja moni jättää vastaamatta mutta aina välillä onnistaa  :D Ja on jopa johtanut siihen että myyjä alkoi ilmoittaa että hän postittaa ulkomaille jolloin hinnat kohosi heti  :chuckle:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Silky

#123
Tokkopahka ja Hunajasieni: Ikinä ei tiedä, eihän se kysyvä tieltä eksy  :D Jos eivät vastaa tai vastaavat kieltävästi niin onpahan ainakin yritetty.

Tipitii: Voi :hug: Mielelläni minäkin katselisin myös sun (ja muidenkin) kuvia.

Hunajasieni, kyllä se vuoden eka yleensä tulee siinä alkuvuodesta ja loput sitten ripotellen pitkin vuotta...  :tongue:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

tokkopahka

Niinhän se on  ::) Ainaskin olen yrittänyt. Ja olen yhden silkin ostanut ihan Integirtn nukkena  :tongue: Ja koska se oli väärin markinoitu niin sain sen hyvin edullisesti.
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Hunajasieni

#125
Se voi olla että hankala päästä tiikerin juovistaan, viimeksikin ebayssä lopetin selaamisen siihen. XD Etsin aina "highest price with shipping to finland" niin se jättää viimeiseksi erikseen ne omana listana joissa ei ilmoiteta että postittavat Suomeen. Ja siihen päästessäni loppuu selaus.  ::)

Ja tänne taitaa lähiaikoina tulla ainakin yksi Silkki... :naamakämmen:
Mun tämän kuun budjetti oli surkea jo valmiiksi! Noh, jos tarvii niin kajoan sitten säästöihin, ei hirveitä postikuluja tai tullimaksuja... Hulluhan mää oisin jos en nyt yrittäis kun edullisesti/ilman ylimääräisiä kuluja lähtee...  :chuckle: Perhana. Ja minä kun luulin että "kalliimmat nuket" (ja kaikenlaiset muutkin nuket) oli tältä erää hommattu, ainakin ennen joulua ellei jopa koko loppuvuodeksi... Ja olen luullut niin jo useamman kerran viimeisen 2kk aikana. Väärin meni! :shuting-up:
Te senkin mokomat, enhän minä täällä kauaa ehtiny olemaan! :-\
Mut pitäis laittaa nettikieltoon... :kill-comp: Ettei tulis enää ostettua mitään mistään! Tai vähintään kaikki ostopalstat banniin! :X

Silky:hän vois kans seuraavaksi laittaa kuvaa jossa on kaikki? Tai varmaan useampaa, yhteen ei ehkä kaikki mahdu? :D Olis kyllä hienoa nähdä kokoelma kaikessa laajuudessaan! :hbeat:
Tai suurinosa siitä ainakin. Vaikka ihan vaan hyllyssä vierekkäin pönöttämässä.

Niin oliko se siis villata eikä viilata? xD Hyvin osannut lukea taas.

Silky

Lainaus käyttäjältä: Hunajasieni - joulukuu 14, 2015, 02:26:06
Ja tänne taitaa lähiaikoina tulla ainakin yksi Silkki... :naamakämmen:

Silky:hän vois kans seuraavaksi laittaa kuvaa jossa on kaikki? Tai varmaan useampaa, yhteen ei ehkä kaikki mahdu? :D Olis kyllä hienoa nähdä kokoelma kaikessa laajuudessaan! :hbeat:
Tai suurinosa siitä ainakin. Vaikka ihan vaan hyllyssä vierekkäin pönöttämässä.

Niin oliko se siis villata eikä viilata? xD Hyvin osannut lukea taas.

Ei se yhteen nukkeen jää  :D   :rofl:  >:D  Kukas sieltä on tulossa vai onko salaisuus?  :wink:

Nuo ryhmäkuvat ei ole oikein mun juttu; vitriinissä on liian hämärää ja ahdasta (niin noh, pääasiassa sitä ahdasta) ja laiska ihminen ei pura nukkeja sieltä pois yhteiskuvaa varten  :D  Kun olisin vaihtelemassa nukkejen paikkaa hyllyillä, sitten voisin siinä samalla ottaa kuvia... No, katsotaan. Jos tulisi tarpeeksi kirkas ilma niin kai sitä voisi jonkunlaista (huonolaatuista) kuvaa vitriinistäkin harkita...  ::)

Juu, sana on VILLATA  ;)
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Nata

On ne vaan niin ihania... Ainakin Day at the races vois tulla meillekin.  :hbeat:

Ryhmäkuvista :Look_Up: tuli mieleen, että mehän otettiin (tai siis Nutti otti) muutamista mun nukeista jouluisia kuvia ja mm. Silkyt on niitä, jotka on pieniä joulusomistuksia saaneet omille paikoilleen. Silkyn kanssa olen ihan samaa mieltä, että ei noita nukkeja ihan huvikseen tuolta omilta tarkoin asetelluilta paikoiltaan pois ota ainakaan kaikkia kerralla. Mutta tässä vitriinipönötykset.



"Light up the darkness"
* Bob Marley

Silky

^ Oih miten nättejä ovat!  :faint:  Darya on niin edukseen siinä keskellä  :hbeat:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Hunajasieni

Silky: Ei ole salaisuus, mutta halusin vastata näin: :blush: (halusin laittaa heti! sopivat tuohon ketjuun vain paremmin)
http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?topic=14.msg49625#msg49625

Ryhmäkuvista: Joo siksi sanoin että ihan hyllyssä pönötyskuvat "käy" koska tiedän itse miten hirveä vaiva se on laittaa ja ottaa kaikki sieltä, ja sitten takaisin. Syy miksen ole ottanut ryhmäkuvaa moneen vuoteen, on se että hartsisten kuvaaminen on ihan perseestä ryhmässä. (Viimeksi kuvasin ne sängyn päällä että mahtuivat... >_>;; En tosin muista oliko siinä kaikki kaikki nuket, vai vain hartsiset, mutta silti.) Mä kannoin niitä eksän kanssa vittu pyykkikorilla monta rundia sinne sängylle... Ja mulla on vielä tosi paljon niitä isoja ja painavia...

Nata: Kiitos kuvista, on ne vaan niin ihania. :hbeat: Ja nätisti siellä kaikki!
Mulla ei ole mitään hajua mihin pistän nuo, koska ne pitää laittaa nukkehuoneeseen, ja mun standeissä seisovat nuket on kaikki olkkarissa. :X

Silky

^ Ja ne on molemmat tosi ihanat  :hbeat: Hyvä kun tuli 2, niin niillä on seuraa toisistaan  :D

Joo, jos multa ryhmäkuvia jossain vaiheessa tulee niin ne on ainakin suoraa vitriinistä, hermo ei kestä ottaa niitä pois ja vielä laittaa takaisinkin...  :D
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Adalia

Suite Retreat pääsi poseeraamaan...

Life in plastic
It's fantastic!

Silky

:hbeat:  :hbeat:  :hbeat:  :hbeat: Tuo nukke sykähdyttää joka kerta  :hbeat: Miten mä tykkäänkin siitä niin älyttömästi? Ihana!  :chuckle:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Hunajasieni

Silky: On seuraa on! Pärjää ehkä hetken pitempään kahdella silkillä! :rofl:
Kuvia odotellessa! :wink:

Adalia: Suite retreat on niin kaunis sekin! :hbeat: Niin viehkeä neitokainen!

Adalia

Chinoiserie Red Moon



Happy Go Lightly

Life in plastic
It's fantastic!