Muodonmuutoksia

Aloittaja Jasmiina2, joulukuu 27, 2012, 20:33:07

« edellinen - seuraava »

Louhi

Wau  :aplause:! Eihän tätä samaksi edes tunnista.

Adalmina

Tosi nätti tuli!  :cuteyes:
Kaunis balettipukukin ja asennot luonnollisen näköiset!

Tutu

Upeita luomuksia. En ymmärrä kuinka joku pystyy noita maalaileen.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Merineiti

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Clairis

Kiitos kommenteista  :hug:

Jatkan kirpparien koluamista...

HelloDolly

#365
Tässä monivuotinen haaveeni vihdoinkin toteutuneena...Auroran taitavissa käsissä FR Lukas Beauty muuttui jumalaiseksi rokkikukoksi eli mun lempilaulajaksi 
-saanko esitellä:

Layne Staley  :hbeat:  :hbeat:  :hbeat:


Ooak Layne Staley
by Dollayne, on Flickr


Ooak Layne Staley
by Dollayne, on Flickr


Ooak Layne Staley
by Dollayne, on Flickr


Alice In Chains-bändin alkuperäinen laulaja sekä sivuprojektina myös Mad Season-bändin laulaja. Check it out!  ;)

Nata

Aurora on kyllä niiiin mun idoli!  :palvoo: Ihan superhieno Layne Staley! (Jos multa kysytään niin Auroran versio on kyllä alkuperäistä komeampi.  :wink: )
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Adalmina

Upeaa jälkeä jälleen Auroralta!  :cuteyes:
Ja onnittelut HelloDollylle monivuotisen haaveen toteutumisesta!  :aplause:

Marianne

#368
Kiva että tykkäätte Layne-nukesta.  :hug:

Tässä mun pari omaa kuvaa siitä:








Flickrissä on lisää kuvia: https://www.flickr.com/photos/moccasiini/ En viitsi tätä ketjua spämmätä täyteen niillä.  :D


Ja tässä uusin nukkemuokkaus nimeltä Tristan. Teen nuo kiharat uusiksi koska latvat aukesi vähän liikaa, ja naamaakin pitää vielä hiukan korjata koska en ole vielä täysin tyytyväinen noihin silmiin. Mutta olkoon noin nyt toistaiseksi. Tristan on alkuperäiseltä henkiöllisyydeltään Integrityn Color Infusion Tenzin. Veistin sen nenän uusiksi ennen maalaamista, joten profiilikuvan aion vielä ottaa myöhemmin. Tristan on puolalaisen miesmallin nimeltä Bartek Borowiec insiroima. :smiley:






Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

DarkJedi

Wau, taas kerran upeaa jälkeä.  :aplause:

tokkopahka

Onnittelut HelloDolly, aivan mahtava nukke tuli  :faint:  :hbeat: Joskus se odotus kannattaa
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Jasmiina2

Upeita muodonmuutoksia jälleen Auroralta!  :aplause:

HelloDolly

^ Kiitos kaikille kivoista kommenteista sekä vielä kerran Auroralle upeasta muutostyöstä!  :smiley:

Auroran Tristan on ihana, samoin kuin inspiraationa toiminut Bartek.  :cuteyes:


Mä spämmään vielä vähän lisää, en malta olla lisäämättä muutamaa kuvaa Laynesta.  :hbeat:  :D


Ooak Layne Staley
by Dollayne, on Flickr


Ooak Layne Staley
by Dollayne, on Flickr


Ooak Layne Staley
by Dollayne, on Flickr

Täti Monika

 :Look_Up: Auroran muokkaukset on kyllä Suomessa omaa luokkaansa, itse sanoisin vielä että erityisesti miesnuket- upea esimerkki tää sun komistus, HD. Joten spämmää vaan, kyllä tätä kelpaa katsella  :hbeat:

Auroralta oon jo kauan toivonut yhteiskuvaa hänellä kotona olevista uudelleenmaalatuista miesnukeista- olisi ihanaa nähdä niitä herkkuja mahdollisimman monta yhteiskuvassa  :drewl:

(Mulla on yksi Auroran muokkaama miesnukke viime syksyltä ( Sebbien re-roottaama), vähän samaa henkeä kuin tässä sun nukessa, en ole vielä ehtinyt kuvata. Tarkoitus olisi lähiaikoina vihdoinkin kuvata.)
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Marianne

#374
Kiitokset kaikille mukavista kommenteista!  :blush:

Tätä Monika: Mulla on aika eri vaiheissa niitä miesnukkeja (ja naisnukkejakin). Yksi on odottanut pää puolillaan tukkaa varmaan jo viisi vuotta, kun on kyseessä niin vaikea roottaus, että ei ole inspiroinut. :naamakämmen: Sen takia en varmaan koskaan saa otettua sellaista kuvaa missä näkyisi kaikki muokatut miesnuket. Tietty voisinhan mä niistä valmiista ja suhteellisen kuvauskuntoisista ottaa ryhmäkuvan. Yritän pikkuhiljaa viimeistellä niitä puolivalmiita, esim. nyt mulla on pitkästä aikaa työn alla kaksi surffaajaveljestä jotka on olleet leikkausjonossa jo kuukausia.  :rofl: Kunhan saan ne valmiiksi, niin aion ottaa niistä ryhmäkuvan kolmannen, jo operaatioista toipuneen veljensä kanssa. Ja sitten voisin kokeilla sitä ryhmäkuvaa kaikista muistakin jotka vaan kuvausta kestää. Ei niitä kyllä hirveästi ole. Enemmän mulla on niitä miesnukkeja, joilla on vielä alkuperäiset naamat. Mutta haaveena on, että saisin maalattua kaikille uudet naamat. Tulee vaan helpommin aloitettua niitä uusia projekteja kuin viimeisteltyä vanhat. :D Tilaustyöt menee aina kaiken edelle, kun ne on pakko saada valmiiksi säällisessä ajassa, toisin kuin mun omat nuket, joista monet on ikuisuusprojekteja.

Olisi kiva nähdä millainen hippi siitä sun Kentsusta tuli. En ole viitsinyt postata kuvaa siitä pelkästä päästä joka täällä kävi.  :smiley:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.